Εξαιρετική χρονιά για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, παρά τη δύσκολη οικονομική
συγκυρία, χαρακτήρισε το 2012 ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής
Ζυθοποιίας Γιάννης Χήτος, επισημαίνοντας ότι κατά την τρέχουσα χρήση η εταιρεία
κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της σε 12%, προχώρησε στην υλοποίηση
επενδύσεων και ενίσχυσε την εξωστρέφειά της αυξάνοντας τις εξαγωγές προϊόντων
της στο εξωτερικό.
Όπως ανέφερε ο κ. Χήτος, στο πλαίσιο επίσκεψης δημοσιογράφων στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα, το 2012 το επενδυτικό πλάνο των 4 εκατ.
ευρώ της εταιρείας υλοποιήθηκε πλήρως, όπως είχε προγραμματιστεί. Οι επενδύσεις αυτές αφορούσαν σε προσθήκες στον εξοπλισμό παραγωγής, για την παραγωγή του νέου προϊόντος της εταιρίας (FIX Dark) και σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων στα τελικά σημεία κατανάλωσης.
Για το 2013, η εταιρεία θα υλοποιήσει νέες επενδύσεις, άνω των 7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, τόσο για περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου - με στόχο να προσεγγίσει το όριο των 550.000 εκατόλιτρων ετησίως – όσο και για την παραγωγή νέων συσκευασιών. Τα υπόλοιπα 3 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε πάγια υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της επιχείρησης.
Αναφορικά με το κομμάτι των εξαγωγών, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα τον Ιανουάριο του 2012, πετυχαίνοντας μέσα σε ένα χρόνο τη διάθεση της FIX Hellas σε 14 δυναμικές αγορές του εξωτερικού, και συγκεκριμένα σε: Αγγλία, Αυστραλία, Αυστρία, Αλβανία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Παναμά, Σουηδία και Φιλανδία. Για τη νέα χρονιά η εταιρεία στοχεύει στην ενδυνάμωση της δραστηριότητάς της στις υπάρχουσες αγορές, καθώς και στη δυναμική της είσοδο στην αγορά της Κύπρου, στις αρχές του 2013. Συγκεκριμένα, για την κυπριακή αγορά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε, εντός του 2012, στη σύσταση θυγατρικής εταιρείας, της Olympic Brewery Cyprus, η οποία σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία αναψυκτικών στο κομμάτι της διανομής, στοχεύει σε κατάκτηση μεριδίου 3% σε ορίζοντα διετίας. Ταυτόχρονα, για το 2013, η εταιρεία εξετάζει τη διαδικασία εισόδου της σε 4 ακόμη δυναμικές αγορές (μεταξύ των οποίων η Κίνα και ο Καναδάς).
Το 2012 ο τζίρος της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των 45 εκατ.
ευρώ από 25 εκατ. ευρώ πέρυσι σημειώνοντας αύξηση 80%. Σημειώνεται ότι ποσοστό 99% του τζίρου προέρχεται από την ελληνική αγορά. Τα προ φόρων κέρδη αναμένεται να κλείσουν οριακά θετικά λόγω των αποσβέσεων από τις επενδύσεις που έχει υλοποιήσει η εταιρεία. Για το 2013 προβλέπεται ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας να κυμανθεί στο ποσό των 55 - 60 εκατ. ευρώ ενώ το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά μπίρας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 15%.
Όσον αφορά στο σύνολο της αγοράς μπίρας, ο κ. Χήτος εκτίμησε ότι το 2012 θα σημειωθεί μονοψήφια πτώση 4-5%, ακολουθώντας την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, με αντισταθμιστικούς, όμως, παράγοντες την τουριστική κίνηση, την παράταση της καλοκαιρίας και τις έντονες προωθητικές ενέργειες από όλες τις εταιρείες του κλάδου, τόσο στη ζεστή όσο και στην κρύα αγορά. Εντός του 2012, και για ακόμη μια χρονιά, η τάση ανόδου της ζεστής αγοράς έναντι της κρύας συνεχίστηκε, ενώ στη ζεστή αγορά, σημαντική πτώση εμφάνισε το ποσοστό των private labels – από τις λίγες κατηγορίες προϊόντων που παρατηρείται πτώση - κυρίως λόγω των εντατικών προωθητικών ενεργειών στα επώνυμα brands.
Πηγή : Εξπρες
Όπως ανέφερε ο κ. Χήτος, στο πλαίσιο επίσκεψης δημοσιογράφων στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα, το 2012 το επενδυτικό πλάνο των 4 εκατ.
ευρώ της εταιρείας υλοποιήθηκε πλήρως, όπως είχε προγραμματιστεί. Οι επενδύσεις αυτές αφορούσαν σε προσθήκες στον εξοπλισμό παραγωγής, για την παραγωγή του νέου προϊόντος της εταιρίας (FIX Dark) και σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων στα τελικά σημεία κατανάλωσης.
Για το 2013, η εταιρεία θα υλοποιήσει νέες επενδύσεις, άνω των 7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 4 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, τόσο για περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου - με στόχο να προσεγγίσει το όριο των 550.000 εκατόλιτρων ετησίως – όσο και για την παραγωγή νέων συσκευασιών. Τα υπόλοιπα 3 εκατ. ευρώ θα διατεθούν σε πάγια υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της επιχείρησης.
Αναφορικά με το κομμάτι των εξαγωγών, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα τον Ιανουάριο του 2012, πετυχαίνοντας μέσα σε ένα χρόνο τη διάθεση της FIX Hellas σε 14 δυναμικές αγορές του εξωτερικού, και συγκεκριμένα σε: Αγγλία, Αυστραλία, Αυστρία, Αλβανία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Παναμά, Σουηδία και Φιλανδία. Για τη νέα χρονιά η εταιρεία στοχεύει στην ενδυνάμωση της δραστηριότητάς της στις υπάρχουσες αγορές, καθώς και στη δυναμική της είσοδο στην αγορά της Κύπρου, στις αρχές του 2013. Συγκεκριμένα, για την κυπριακή αγορά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε, εντός του 2012, στη σύσταση θυγατρικής εταιρείας, της Olympic Brewery Cyprus, η οποία σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία αναψυκτικών στο κομμάτι της διανομής, στοχεύει σε κατάκτηση μεριδίου 3% σε ορίζοντα διετίας. Ταυτόχρονα, για το 2013, η εταιρεία εξετάζει τη διαδικασία εισόδου της σε 4 ακόμη δυναμικές αγορές (μεταξύ των οποίων η Κίνα και ο Καναδάς).
Το 2012 ο τζίρος της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των 45 εκατ.
ευρώ από 25 εκατ. ευρώ πέρυσι σημειώνοντας αύξηση 80%. Σημειώνεται ότι ποσοστό 99% του τζίρου προέρχεται από την ελληνική αγορά. Τα προ φόρων κέρδη αναμένεται να κλείσουν οριακά θετικά λόγω των αποσβέσεων από τις επενδύσεις που έχει υλοποιήσει η εταιρεία. Για το 2013 προβλέπεται ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας να κυμανθεί στο ποσό των 55 - 60 εκατ. ευρώ ενώ το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά μπίρας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 15%.
Όσον αφορά στο σύνολο της αγοράς μπίρας, ο κ. Χήτος εκτίμησε ότι το 2012 θα σημειωθεί μονοψήφια πτώση 4-5%, ακολουθώντας την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, με αντισταθμιστικούς, όμως, παράγοντες την τουριστική κίνηση, την παράταση της καλοκαιρίας και τις έντονες προωθητικές ενέργειες από όλες τις εταιρείες του κλάδου, τόσο στη ζεστή όσο και στην κρύα αγορά. Εντός του 2012, και για ακόμη μια χρονιά, η τάση ανόδου της ζεστής αγοράς έναντι της κρύας συνεχίστηκε, ενώ στη ζεστή αγορά, σημαντική πτώση εμφάνισε το ποσοστό των private labels – από τις λίγες κατηγορίες προϊόντων που παρατηρείται πτώση - κυρίως λόγω των εντατικών προωθητικών ενεργειών στα επώνυμα brands.
Πηγή : Εξπρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου