Σελίδες

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Πρόσκληση στο Συνέδριο Εξαγωγών Made in Greece

Η Export Academy σας προσκαλεί στο Συνέδριο Εξαγωγών & Έκθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών Εξωστρέφειας ‘’Made in Greece’’ στο metropolitan Expo. Θα μας βρείτε στο εκθεσιακό Stand Γ21, από την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου έως την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013. Εμείς θα σας παρουσιάσουμε 4 εργαλεία ανάπτυξης και υποστήριξης των εξαγωγών και θα ανταλλάξουμε μαζί σας απόψεις για την επόμενη ημέρα.

Η κεντρική ομιλία/παρουσίαση της ΕxportAcademy στο συνέδριο είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο 30 Νοεμβρίου στις 15:00, όπου ο Δρ. Αριστοτέλης Σκλαβούνος θα ανέβει στο βήμα παρουσιάζοντας το θέμα Success Stories. Εσείς μπορείτε μέσω των πιο κάτω Link να κατεβάσετε το 3ημερο πρόγραμμα του Συνεδρίου Εξαγωγών  και να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική πρόκληση. Η είσοδος θα είναι δωρεάν κατόπιν εγγραφής.

Η Export Academy διοργανώνει σε ξεχωριστή αίθουσα παράλληλα με το Συνέδριο το Export Academy Networking Event  το Σάββατο 30 Νοεμβρίου από τις 12:30 έως τις 14:30. Εκεί θα παρουσιάσουμε  success stories από διαφορετικές εταιρίες σε διαφορετικές αγορές του πλανήτη μας. Ανάμεσα στα άλλα θα σας παρουσιάσουμε την διεκδίκηση και  κατοχύρωση κατασκευής ενυδρείου στην Αίγυπτο από την Aqualife, την διείσδυση Ελαιολάδου στην Ταιβάν από την Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, την διεκδίκηση μεριδίου αγοράς στην Ιταλία από την φέτα Ήπειρος και ένα εξαιρετικό στόρι ανάδειξης ενός παραδοσιακού ελληνικού προϊόντος σε παγκόσμιο Gourmet Προϊόν.


Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Septona : H ελληνική εταιρεία που εξάγει από τη Ζιμπάμπουε μέχρι τη Μογγολία

Η Septona αναδείχθηκε ως «National Champion» στα «European Business Awards 2013-14» και επενδύει επτά εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά. 

Παρά την κρίση η οικογένεια Ευαγγελίου επενδύει μέσα στην τρέχουσα χρονιά 7 εκατομμύρια ευρώ και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Την ίδια στιγμή η SEPTONA είναι μια από τις πενήντα ελληνικές επιχειρήσεις που θα μας εκπροσωπήσουν στα European Business Awards!
Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις που ξεκίνησαν από μια «σπίθα», για να δημιουργήσουν κάτι καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα και μέσα στο πέρασμα του χρόνου κατάφεραν να αναρριχηθούν και να θεωρούνται σήμερα υπολογίσιμη δύναμη στο εξωτερικό.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της Septona, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο παραγωγής προϊόντων προσωπικής υγιεινής και είναι η μόνη 100% ελληνική καθετοποιημένη εταιρεία του κλάδου. Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στο σπίτι μας αρκετά από τα προϊόντα της εταιρείας αγνοώντας ότι είναι ελληνικής προελεύσεως.
Όλα ξεκίνησαν αρκετά χρόνια πριν όταν ο Θωμάς Ευαγγελίου τραπεζικός υπάλληλος και η σύζυγός του Ρόη, φαρμακοποιός στο επάγγελμα, αποφασίζουν να ανοίξουν τη δική τους φαρμακαποθήκη, καλύπτοντας

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ο «New Yorker» ανακάλυψε το πραγματικό γιαούρτι

Τα μυστικά της παραδοσιακής μονάδας «Greek yogurt» που κατέκτησε τη δημοσιογράφο του αμερικανικού περιοδικού

Αγαπημένη διατροφική συνήθεια στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού έχει γίνει το ελληνικό γιαούρτι τα τελευταία χρόνια. Επιτυχία που επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι μεγάλες πολυεθνικές εντάσσουν η μία μετά την άλλη στο δυναμικό τους σειρές προϊόντων με την επωνυμία «Greek yogurt», αλλά και ελληνικές εταιρείες κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην αμερικανική αγορά. «Πώς είναι όμως πραγματικά το ελληνικό παραδοσιακό γιαούρτι;» αναρωτήθηκε η αρθρογράφος του περιοδικού «New Yorker»Ρεμπέκα Μιντ, η οποία θέλησε να το διαπιστώσει το καλοκαίρι στη διάρκεια των διακοπών της στη χώρα μας.


Οπως μαρτυρεί το άρθρο της, στη μικρή οικογενειακή μονάδα του κ. Θεοδόσιου Μαυρόγιαννη στο χωριό Καρυά της Αργολίδας απόλαυσε το καλύτερο γιαούρτι που έχει δοκιμάσει ποτέ. «Δροσερό, γλυκό, με ήπια γεύση και υφή σαν αυτή της πανακότας, που κρατάει το σχήμα της σαν ένα πολύ μαλακό ζελέ, αλλά παραμένει κρεμώδες στο στόμα»περιγράφει χαρακτηριστικά τη γευστική εμπειρία της η δημοσιογράφος, συγκρίνοντάς το με το «στραγγιστό» γιαούρτι που κυκλοφορεί στην Αμερική. Τι κάνει λοιπόν τόσο ξεχωριστό το γιαούρτι της Καρυάς;

«Το σημαντικότερο για να φτιάξει κανείς καλό παραδοσιακό γιαούρτι, όπως και τυρί, είναι να έχει καλές πρώτες ύλες. Εμείς κάνουμε και κάτι ακόμη· φτιάχνουμε το γιαούρτι με το μάτι και όχι με το θερμόμετρο, όπως κάνουν οι βιομηχανίες»
 λέει στο «Βήμα» ο κ. Μαυρόγιαννης, γιος

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Λούλης: Στοχεύουμε σε δυναμική επέκταση στη Μέση Ανατολή

Σε σημαντική ανάπτυξη στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, με όχημα τη συμφωνία με τους Άραβες της εταιρείας Al Dahra προσβλέπει η «Μύλοι Λούλη». Όπως λέει ο πρόεδρος της ελληνικής αλευροβιομηχανίας Νίκος Λούλης, εκτελούνται ήδη τα πρώτα συμβόλαια για εξαγωγές στο Αμπού Ντάμπι και αποκαλύπτει πως εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο ανέγερσης μονάδας παραγωγής αλεύρων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η οποία, εκτός από την κάλυψη της τοπικής αγοράς, θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση για την επέκταση στην ευρύτερη περιοχή του Κόλπου.

Κύριε Λούλη, τις προηγούμενες ημέρες ολοκληρώθηκε η συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τους Άραβες επενδυτές της Al Dahra, οι οποίοι πλέον κατέχουν το 20% του μετοχικού κεφαλαίου της Μύλοι Λούλη. Σκέφτεστε να παραχωρήσετε μεγαλύτερο ποσοστό στην Al Dahra; Έχουν γίνει συζητήσεις προς αυτή την κατεύθυνση;
Καταρχάς θα ήθελα να πω ότι είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι γιατί καταφέραμε να ολοκληρώσουμε μια ιδιαίτερα απαιτητική συμφωνία. Από τον Ιούνιο, οπότε και ανακοινώθηκε η συμφωνία ήμασταν σε συνεχή επαφή με τους υπεύθυνους της Al Dahra για θέματα που άπτονταν της αύξησης κεφαλαίου, ενώ παράλληλα συζητούσαμε και τα επόμενα βήματα της συνεργασίας μας. Όσον

«Αυτοσκοπός δεν πρέπει να είναι οι εξαγωγές αλλά η παραγωγικότητα»

Διάλογος για τα δομικά χαρακτηριστικά της ελληνικής οικονομίας

Οι χαμηλές αποδοχές μειώνουν ή αυξάνουν την ανεργία; Τι εννοεί κανείς με τον όρο ανταγωνιστικότητα; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις βιώσιμης ανάπτυξης; Σε συνέχεια διαπιστώσεων του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού, τη σκυτάλη παίρνει ο αναπλ. καθηγητής Εφαρμοσμένης Θεωρίας Παιγνίου στο University of London – Royal Holloway Σωτήρης Γεωργανάς.



Ποια είναι η δική σας τοποθέτηση στη συζήτηση περί σχέσης κατώτατου μισθού και ανταγωνιστικότητας;

Κατ’αρχάς, πρέπει να συζητήσουμε σε τι αναφέρεται η ανταγωνιστικότητα, γιατί στον δημόσιο διάλογο βλέπω να χρησιμοποιούν πολλοί τον όρο χωρίς να εξηγούν τι εννοούν με την έννοια και γιατί θα πρέπει αυτή να μας ενδιαφέρει.

Φαντάζομαι οι περισσότεροι αναφέρονται στη δυνατότητα της ελληνικής οικονομίας να παράγει προϊόντα που έχουν ζήτηση στο εξωτερικό. Φυσικά η ζήτηση ενός προϊόντος εξαρτάται από την τιμή του. Όταν οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν χαμηλότερο κόστος, μπορούν να προσφέρουν τα προϊόντα

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Wine & Spirit: Τρία Ελληνικά Οινοποιεία μέσα στα 100 καλύτερα του κόσμου!

Το Αμερικανικό περιοδικό «Wine & Spirit» διαβάζεται από 200.000 επαγγελματίες ή απλά οινόφιλους, με συνδρομητές που ξεπερνούν τις 20.000 και θεωρείται ένα από τα ελάχιστα σημαντικά έντυπα που αφορούν το κρασί σε παγκόσμιο επίπεδο, μαζί με τα περιοδικά «Wine Spectator», «Wine Advocate» & «Decanter».


Το «Wine & Spirit» επιμορφώνει το αναγνωστικού του κοινό βοηθώντας τόσο τους επαγγελματίες όσο και τους καταναλωτές να επιλέγουν κρασιά όσο το δυνατόν καλύτερα ενημερωμένοι και όχι τυχαία. Έτσι, εισαγωγείς, διανομείς, λιανοπωλητές, εστιατόρια αλλά και απλοί οινόφιλοι θεωρούν πλέον απαραίτητη την ενημέρωση τους από το «Wine & Spirit» αφού οι «κρίσεις» του περιοδικού κρίνονται για ολόκληρες δεκαετίες και από τους αναγνώστες του!
Το Αμερικανικό περιοδικό, εδώ και 27 χρόνια εκδίδει τον «Οδηγό αγορών», αναδεικνύει τα 100 καλύτερα κρασιά της χρονιάς κατά την εκτίμηση των κριτών του και τα 100 καλύτερα οινοποιεία του κόσμου μέσα από μια

Τι ταράζει τα νερά του παγκόσμιου εμπορίου

Η ζήτηση από τις αναδυόμενες αγορές εξασθενεί, εν μέσω επιβράδυνσης του κινέζικου θαύματος

Όταν οι αναλυτές της HSBC Holdings αναβάθμισαν πρόσφατα τις εκτιμήσεις τους για την παγκόσμια οικονομία, ανέδειξαν μια συγκεκριμένη πηγή ανάπτυξης: τις εξαγωγές. Το γεγονός, ωστόσο, πως είναι αδύνατο όλες οι χώρες να πωλούν περισσότερα από όσα αγοράζουν σημαίνει πως κάποιοι αναλυτές κάνουν λάθος - εκτός και αν το υπόλοιπο ηλιακό σύστημα γίνει η νέα πηγή ζήτησης, είπε ο Stephen King, επικεφαλής οικονομολόγος της HSBC σε συνέδριο στο Λονδίνο στις 16 Οκτωβρίου. «Οι εκτιμήσεις για τις εξαγωγές παραείναι αισιόδοξες», εκτίμησε ο King, που έχει υπηρετήσει στο βρετανικό υπ. Οικονομικών.


Το στοίχημα του εμπορίου χάνεται για τις επιχειρήσεις και τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής, που ήλπιζαν πως το εμπόριο θα έδινε ώθηση στην ανάκαμψη εκείνη που παρεμποδίζει η υποτονική εγχώρια ζήτηση. Την εβδομάδα της 20ής Οκτωβρίου, οι εταιρείες Caterpillar και Unilever ανακοίνωσαν πως η ζήτηση από πελάτες του εξωτερικού συρρικνώνεται. Η ολλανδική υπηρεσία ανάλυσης οικονομικής πολιτικής CBP εκτίμησε σε έκθεσή της στις 24 Οκτωβρίου πως ο όγκος του παγκόσμιου εμπορίου υποχώρησε κατά 0,8% τον Αύγουστο.

Με τους ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης των αναδυόμενων αγορών, από τη Βραζιλία έως την Ινδία, να επιβραδύνονται, το εμπόριο χάνει έδαφος. Το δολάριο έχει αρχίσει και πάλι να αποδυναμώνεται, εξαιτίας της συνεχιζόμενης δέσμευσης της Fed να υιοθετεί μέτρα στήριξης. «Το εμπόριο θα είχε ανεβάσει πολύ

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Εναλλακτικό κέρδος με καλλιέργεια μανιταριών

Μία άκρως ελκυστική επένδυση, που μπορεί να αποφέρει καλό εισόδημα, αποτελεί η εναλλακτική καλλιέργεια μανιταριών στη χώρα μας, παράλληλα, όμως, υπάρχει και δυνατότητα χρηματοδοτικής ενίσχυσης μέσα από τον επενδυτικό νόμο για την τυποποίηση και τη μεταποίηση των μανιταριών.

Στη χώρα μας καλλιεργούνται σε επιχειρηματική κλίμακα δύο είδη μανιταριών, το λευκό μανιτάρι και το μανιτάρι πλευρώτους.
Εναλλακτικό κέρδος με καλλιέργεια μανιταριών
Παρά, όμως, το γεγονός ότι οι κλιματολογικές συνθήκες ευνοούν την καλλιέργεια μανιταριών στην Ελλάδα, εισάγουμε κάθε χρόνο χιλιάδες τόνους μανιταριών από χώρες όπως η Πολωνία και η Ολλανδία για να καλυφθεί η εγχώρια ζήτηση. Ετσι, ενώ η κατανάλωση μανιταριών στην Ελλάδα κινείται κάθε χρόνο στα επίπεδα των 11.000 τόνων, η εγχώρια παραγωγή σε ετήσια ανέρχεται σε μόλις 3.000 τόνους.
Η παραγωγή των ελληνικών μονάδων δεν επαρκεί για να ικανοποιήσει την εγχώρια ζήτηση, με συνέπεια την εισαγωγή 7.000-9.000 τόνων μανιταριών σε διάφορους τύπους επεξεργασίας και μορφές

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Εξαγωγικές μετοχές: Το «άριστο» χαρτοφυλάκιο

Πώς να «παίξετε» στο ΧΑ το στοίχημα της ανάκαμψης μέσω εξωστρέφειας. Τα κριτήρια επιλογής του stock picking και τα τρία επίπεδα αξιολόγησης. Ο κρίσιμος ρόλος απόδοσης-κινδύνου. Πίνακες με τις επιμέρους σταθμίσεις των μετοχών.

Οι εξαγωγές θα μπορούσαν να αποτελέσουν στρατηγικό πυλώνα και επιλογή της ελληνικής οικονομίας στην προσπάθειά της να παραγάγει ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης, μετά την πλήρη κατάρρευση του υπάρχοντος οικονομικού υποδείγματος.
Υπό το πρίσμα αυτό, την τελευταία τριετία, οι εξαγωγικές εταιρείες αποτελούν ίσως τον πιο αναπτυσσόμενο, αλλά και τον πιο προβεβλημένο κλάδοεισηγμένων, λόγω της βίαιης αναπροσαρμογής που επέφερε η οικονομική ύφεση. Η δημιουργία του δείκτη FTSE-ΧΑ Διεθνούς Δραστηριοποίησης, αλλά και του δείκτη Plus πέρυσι στα τέλη Οκτωβρίου ήρθε να καλύψει αυτό ακριβώς το κενό, παρέχοντας ένα ακόμα εργαλείο στους επενδυτές, φιλτράροντας τις μετοχές με το χαμηλότερο country risk.
Οι εταιρείες που περιλαμβάνονται στον δείκτη πραγματοποιούν στις αγορές του εξωτερικού ποσοστόμεγαλύτερο του 20% των πωλήσεών τους και σε πολλές περιπτώσεις άνω του 70%, βάσει του μέσου όρου των τελευταίων χρήσεων.
Από τη μία πλευρά, σε αυτές τις εταιρείες συγκαταλέγονται παραδοσιακές εξαγωγικές δυνάμεις της αγοράς, όπως η Coca Cola, ο ΟΤΕ, ο Τιτάν, η Folli Follie, τα Σωληνουργεία Κορίνθου κ.λπ., αλλά και μια νέα γενιάέντονα εξαγωγικών επιχειρήσεων, όπως τα Πλαστικά Κρήτης, τα Πλαστικά Θράκης, ο Ικτίνος, η Έλτον Χημικά και άλλες. Στον δείκτη FTSE-ΧΑ Διεθνούς Δραστηριοποίησης περιλαμβάνονται

Διέξοδο στις εξαγωγές βρήκε η ελληνική βιομηχανία καλωδίων το 2013

Η κάμψη της ζήτησης ενεργειακών και τηλεπικοινωνιακών καλωδίων όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη, λόγω της εγχώριας κρίσης και των γενικότερων οικονομικών αβεβαιοτήτων που οδηγούν στη χρονική μετάθεση της υλοποίησης αποφασισμένων έργων υποδομής σε διάφορες χώρες, στρέφει σε αγορές τρίτων χωρών την ελληνική βιομηχανία καλωδίων, η οποία το 2012 κατέγραψε πολλαπλασιασμό των ζημιών της.



«Η έλλειψη ρευστότητας και η γενικότερη αβεβαιότητα επιδρούν ανασταλτικά στις επενδύσεις τόσο στον ενεργειακό όσο και στον κατασκευαστικό κλάδο» στην ελληνική και την ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά, αναφέρει η εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΕ, μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία του τομέα, η οποία το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους παρουσίασε μείωση των πωλήσεων κατά 23,5% σε εταιρική βάση και κατά 20,2% σε ενοποιημένη βάση, καθώς και διευρυμένες ζημιές. Η επιχείρηση εντείνει τις προσπάθειές της να επεκταθεί εξαγωγικά, ακόμη περισσότερο, σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως άλλωστε πράττει και η δεύτερη μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία του τομέα, η ξένων κεφαλαίων NEXANS ΕΛΛΑΣ ΑΒΕ ΚΑΛΩΔΙΑ, η οποία το πρώτο εξάμηνο του 2013

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Αγρότες με business plan

Αλήθειες και ψέµατα γύρω από την αγροτική επιχειρηµατικότητα, τις δυσκολίες της και τις δυνατότητές της να προσφέρει εισοδήµατα σε όσους «φλερτάρουν» εξ ανάγκης µε την ιδέα.

H αγροτική επιχειρηµατικότητα, ένας όρος που στην Ελλάδα έγινε της «µόδας» τα τελευταία τρία χρόνια, από τη µία κυοφορεί τις ελπίδες και τις προσπάθειες για αναγέννηση του πρωτογενούς τοµέα, από την άλλη περιβάλλεται από δεκάδες µύθους, συντηρουµένους εν µέρει από τα ΜΜΕ, που κυρίως σχετίζονται µε τις φουσκωµένες στρεµµατικές αποδόσεις διάφορων καλλιεργειών και µε τις θαυµατουργές εξαγωγές.



Από απολυµένους, που αποφάσισαν να επιστρέψουν στο χωριό για να αξιοποιήσουν τα παρατηµένα οικογενειακά χωράφια, µέχρι επαγγελµατίες «εξαφανισµένων» κλάδων, π.χ. εργολάβους, η ελληνική γη, µε τις ελλιπείς υποδοµές και τα σηµαντικά περιβαλλοντικά προβλήµατα που δηµιούργησαν οι κακές γεωργικές πρακτικές, υποδέχεται απότοµα ένα κύµα ανθρώπων που αναζητούν την τύχη τους στη γεωργία και τη µεταποίηση αγροτικών προϊόντων.

Υπάρχει περίπτωση, µέσα από αυτήν τη στροφή στον αγρό, να προκύψουν αγροτικοί επιχειρηµατίες και µικροµεσαίες επιχειρήσεις, που µελλοντικά θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά της εθνικής οικονοµίας, ή όλος αυτός ο ενθουσιασµός θα καταλήξει σε µία ακόµη «φούσκα»;

Σύµφωνα µε τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, την περίοδο 2007-2013, 8.155 άτοµα, έως 40 ετών, εντάχθηκαν στο πρόγραµµα νέων αγροτών. Το ενθαρρυντικό είναι πως αυτή η καινούργια αγροτική τάξη, που φαίνεται σταδιακά να διαµορφώνεται, έχει σαφώς

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Ο "σκόρος" της κρίσης "τρώει" την ευρωπαϊκή ένδυση-κλωστοϋφαντουργία

Πτώση στους κυριότερους δείκτες της ευρωπαϊκής βιομηχανίας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας, δείχνουν τα επίσημα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η γενικότερη οικονομική αστάθεια, κυρίως στις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου, επηρέασε αρνητικά την πορεία του κλάδου...
Ειδικότερα, η παραγωγή σημείωσε πτώση τόσο στην ένδυση όσο και στην κλωστοϋφαντουργία. Η πτώση ήταν μεγαλύτερη στην ένδυση και ανήλθε σε -4,7%, ενώ στην κλωστοϋφαντουργία το αντίστοιχο ποσοστό περιορίστηκε στο 0,7%.



Ο κύκλος εργασιών κατέγραψε μείωση κατά -4,5% στην ένδυση και κατά -2,0% στην κλωστοϋφαντουργία.

Οι λιανικές πωλήσεις το α' εξάμηνο ήταν ελαφρά μειωμένες κατά -1,1% έναντι του 2012. 

Όσον αφορά την απασχόληση, συνεχίστηκε η πτωτική πορεία και το 2013 και σε εντονότερο ρυθμό σε σχέση με το 2012. Στην ένδυση η πτώση ανήλθε σε -4,4% και στην κλωστοϋφαντουργία σε -4,6%.

Τέλος, οι εξαγωγές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέγραψαν αύξηση κατά 6,3% στην ένδυση, ενώ στην κλωστοϋφαντουργία σημείωσαν κάμψη 1,6%.

Αντίθετα, οι εισαγωγές μειώθηκαν κατά 2,1% στην ένδυση, ενώ στην κλωστοϋφαντουργία σημείωσαν αύξηση 1,7%.


Πηγή:www.reporter.gr

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Coaching & Mentoring: Καθοδήγηση για ανάπτυξη

Σε ένα ασταθές περιβάλλον, όπου όλοι έρχονται αντιμέτωποι με νέα δεδομένα και ανάγκες, η εσωτερική αναζήτηση και η ανάπτυξη των ικανοτήτων που χαρακτηρίζουν ένα άτομο, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς τη σωστή καθοδήγηση. Τόσο το coaching όσο και το mentoring έχουν αναδειχθεί σε βασικά εργαλεία ανάπτυξης και εξέλιξης των στελεχών, ενώ η μετρήσιμη αξιολόγηση των αποτελεσμάτων τους, τα κατατάσσουν πλέον στις υψηλότερες θέσεις των απαραίτητων επιχειρηματικών πρακτικών.
Στη σημερινή εποχή όπου όλοι έρχονται αντιμέτωποι με αλλαγές και οι μέχρι τώρα ισορροπίες τείνουν να μην υφίσταται, οι άνθρωποι οφείλουν να αναζητήσουν τρόπους διαχείρισης των αλλαγών, προωθώντας και αναδεικνύοντας τα θετικά στοιχεία και τη δυναμική που αποζητάτε από τους ίδιους. Η ανάληψη νέων αρμοδιοτήτων ή μίας καινούργιας θέσης, η εισαγωγή σε ένα νέο εργασιακό περιβάλλον, η εμπλοκή σε ένα νέο περισσότερο απαιτητικό project, καθώς και η διαχείριση των αλλαγών οφείλουν να πραγματοποιούνται υπό την καθοδήγηση που θα τους επιτρέψει να σκεφτούν και να ενεργήσουν «out of the box».

«Ακόμα και σε περιβάλλον ανασφάλειας και αβεβαιότητας λόγω μείωσης προσωπικού ή άλλων παραγόντων, οι προσδοκίες παραμένουν υψηλές» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άγγελος Δερλώπας, ACC-Founder & Managing Partner, Positivity Coaching. Χρειάζεται όμως τα στελέχη να εμπνευστούν και να ανακαλύψουν στοιχεία του εαυτού τους και των ικανοτήτων τους, που παρουσιάζουν περιθώριο ανάπτυξης. Τόσο το coaching όσο και το mentoring τείνουν να αποτελούν επιχειρηματικές πρακτικές προσέγγισης των προβλημάτων που άπτονται θέματα επαγγελματικής, και όχι μόνο, ανάπτυξης ικανοτήτων με στόχο την ενδυνάμωση του στελέχους.

«Συνεργασία με τον πελάτη σε μία δημιουργική διαδικασία που τον εμπνέει να μεγιστοποιήσει την προσωπική και επαγγελματική του δυναμική» είναι ο ορισμός για το coaching σύμφωνα με τη Διεθνή

Unismack : Mε έδρα το Κιλκίς, εξάγει το 99% της παραγωγής της

Η ακριτική καινοτομία της Unismack που κατακτά την παγκόσμια αγορά

Σχεδόν δυόμισι χρόνια μετά το λανσάρισμα στην παγκόσμια αγορά των σνακ Wellaby's, που δεν περιέχουν γλουτένη, η εταιρεία εμφανίζει μεγάλη διεισδυτικότητα, διοχετεύοντας με επιτυχία τα προϊόντα της σε εμπορικές αλυσίδες του εξωτερικού. Η παραγωγή γίνεται στην ειδική, ιδιόκτητη μονάδα της εταιρείας στη ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς, όπου παράγονται αποκλειστικά προϊόντα χωρίς γλουτένη.


Ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση στις διεθνείς αγορές εμφανίζει η ελληνική εταιρεία Unismack, με έδρα το Κιλκίς, παράγοντας υγιεινά σνακς και προϊόντα κράκερ με υψηλή διατροφική αξία, εξάγοντας συνολικά το 99% της παραγωγής της. Σε διάστημα λίγων ετών από την έναρξη των εξαγωγικών της δραστηριοτήτων, έχοντας εξαρχής στόχο την παγκόσμια αγορά, καταφέρνει και τοποθετείται στα ράφια καταστημάτων, του Ηνωμένου Βασιλείου, των ΗΠΑ, της Αυστραλία, της Ιαπωνίας και της Νέας Ζηλανδίας.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2006, από τους αδερφούς Δημήτρη Στρατάκη και Αλέξανδρο, παράγοντας τα προϊόντα Wellaby's, τα οποία και αποτέλεσαν θεμέλιο λίθο της επιχείρησής τους. Δύο χρόνια αργότερα, το 2008 άρχισε να λειτουργεί η γραμμή παραγωγής, εστιάζοντας στο «κενό» της αγοράς που αποτέλεσε τη βάση εμπορικής εκμετάλλευσης για εκείνους. Μέσα από έρευνα και συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις, τα δύο αδέρφια εστίασαν στην ανάγκη του... 1% του παγκόσμιου πληθυσμού που πάσχει από κοιλιοκάκη. Πρόκειται για ένα σοβαρό γαστρεντερολογικό πρόβλημα που δεν επιτρέπει στους πάσχοντες να καταναλώσουν γλουτένη, το χαρακτηριστικό συστατικό που

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ξεκινάει άμεσα ο Β΄ κύκλος της Πρωτοβουλίας Εξωστρέφειας “Export Expert”

Σε λίγες ημέρες ξεκινάει ο Β' κύκλος της Πρωτοβουλίας Ανάπτυξης Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας του ΣΕΒ. 
Η Export Academy με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ότι θα είναι παρούσα και στο χειμερινό πρόγραμμα της Πρωτοβουλίας, μιας και ο Δρ.Σκλαβούνος Αριστοτέλης  συμμετάσχει ως Εκπαιδευτής και Σύμβουλος Εξωστρέφειας στο πρόγραμμα. 



Όπως ανακοινώθηκε από τον ΣΕΒ, μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2013, έλαβαν μέρος στην πρωτοβουλία περίπου 200 στελέχη επιχειρήσεων, από διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας και μεγέθη επιχειρήσεων σε σχέση και με την εξαγωγική τους ωριμότητα και πιο συγκεκριμένα:
·         Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν συνολικά 11 τμήματα εκπαίδευσης στελεχών σε όλη τη χώρα (3 στην Αθήνα, 3 στη Θεσσαλονίκη, 2 στην Πάτρα, 1 στα Ιωάννινα, 1 στην Καστοριά και 1 στην Ορεστιάδα).
·         Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 440 ώρες επιμόρφωσης (40 ώρες ανά τμήμα) σε ειδικές θεματικές ενότητες

Γερμανία : Νέο ρεκόρ εξαγωγών τον Σεπτέμβριο

Εν μέσω έντονης κριτικής από ΗΠΑ και ευρωπαίους εταίρους, το εξαγωγικό πλεόνασμα της Γερμανίας σημείωσε τον Σεπτέμβριο νέο ρεκόρ. Το πλεόνασμα του εμπορικού ισοζυγίου αυξήθηκε στα 20,4 δισ. ευρώ.

Το εξαγωγικό πλεόνασμα του περασμένου Σεπτεμβρίου ήταν υψηλότερο και από αυτό του Ιουνίου του 2008, που συνιστούσε ρεκόρ για το γερμανικό εξαγωγικό εμπόριο. Τότε το πλεόνασμα είχε φθάσει τα 19,8 δισ. ευρώ. Τον Σεπτέμβριο αυτό διαμορφώθηκε στα 20,4 δισ. ευρώ, που αποτελεί νέο εξαγωγικό ρεκόρ. Συγκεκριμένα, ο όγκος των εξαγωγών διαμορφώθηκε στα 94,7 δισ. ευρώ και αυξήθηκε κατά 3,6% σε σχέση με το αντίστοιχο

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Η Γερμανία 8ος φορολογικός παράδεισος

Στους δέκα μεγαλύτερους φορολογικούς παραδείσους και κέντρα παραοικονομίας του κόσμου συγκαταλέγεται η Γερμανία, σύμφωνα με έρευνα του Δικτύου Φορολογικής Δικαιοσύνης. Στην 41η θέση η Κύπρος.

Στους δέκα μεγαλύτερους φορολογικούς παραδείσους και κέντρα παραοικονομίας του κόσμου συγκαταλέγεται η Γερμανία, σύμφωνα με τον δείκτη παραοικονομίας που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης (Tax Justice Network). Στη 41η θέση του πίνακα βρίσκεται η Κύπρος. Σύμφωνα με την έρευνα, η Γερμανία

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Export Academy : H εκπαιδευτική μας ατζέντα στην ΕΕΔΕ για τον μήνα Νοέμβριο

Παρουσιάσεις θεμάτων Εξωστρέφειας στο πρόγραμμα της  ΕΕΔΕ

Τμήμα 1
  • Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013 17.30 – 21.30
  • Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013 17.30 – 21.30

Τμήμα 2
  • Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013 17.30 – 21.30
  • Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013 17.30 – 21.30

Τμήμα 3
  • Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013 17.30 – 21.30
  • Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013 17.30 – 21.30


Κτήμα Νεραντζή: Σερραϊκό κρασί σε εστιατόρια της Νέας Υόρκης

Μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση με σημαντικές εξαγωγές

Ένα από τα  ακριβότερα ελληνικά κρασιά  που πωλούνται στο εξωτερικό ανήκει στο Κτήμα Νεραντζή στις Σέρρες, το οποίο ξεκίνησε την πρώτη σοδειά το 2007 και σήμερα φιγουράρει σε εστιατόρια με Michelin, ενώ γνωστοί σομελιέ από όλον τον κόσμο επισκέπτονται το κτήμα για να γευτούν τα κρασιά του. Ο οινοποιός Νεραντζής Μητρόπουλος, πρώην εθνικός προπονητής της ελληνορωμαϊκής στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004, ασχολείται παράλληλα με  τον αθλητισμό και τα κτήματα, προσπαθώντας να διασώσει σπάνιες ποικιλίες των Σερρών και να δημιουργήσει ποιοτικά κρασιά, με στόχο κυρίως το εξωτερικό.


Το Κτήμα Νεραντζή, το οποίο είναι περίπου 100 φυτεμένα στρέμματα, βιολογικής διαχείρισης, στην Πεντάπολη του Νομού Σερρών, είναι μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση, η οποία όμως έχει κυρίως εξαγωγικό χαρακτήρα, με τα 50% του τζίρου της να προέρχεται από το εξωτερικό. Διαθέτει ένα οινοποιείο που κόστισε 700.000 ευρώ, ενώ άμεσα πρόκειται να επενδυθούν περισσότερα από 450.000 ευρώ για να εκσυγχρονιστούν οι εγκαταστάσεις. Η ετήσια παραγωγή αγγίζει τις 50.000 φιάλες, εκ των οποίων μισές

Η δίψα Κίνας και ΗΠΑ "εξαφανίζει" το κρασί

Ο κόσμος κατευθύνεται άραγε προς μία ένδεια οίνου; 

Αυτό προβλέπει τουλάχιστον η Morgan Stanley προειδοποιώντας ότι οι τιμές των εξαγωγών θα εκτιναχθούν εξαιτίας της μείωσης της παραγωγής και της αυξανόμενης δίψας των Κινέζων και των Αμερικανών.

Η παγκόσμια παραγωγή οίνου έφθασε στο ανώτατο σημείο το 2004, όταν καταγράφηκε περίσσευμα 600 εκατομμυρίων, εξηγεί σε έκθεσή της η Morgan Stanley. Έκτοτε, η παγκόσμια προσφορά μειώνεται συνεχώς, φθάνοντας το 2012 στο κατώτατο σημείο της εδώ και 40 χρόνια.


Οι δυνατότητες παραγωγής μειώθηκαν ιδιαίτερα στην Ευρώπη, όπου σήμερα είναι μειωμένες κατά 10% σε σχέση με το επίπεδο του 2005, κυρίως στη Γαλλία, πρώτη οινοπαραγωγό χώρα στον κόσμο. Ακολουθούν η Ιταλία και ηΙσπανία.

Στην τάση αυτή ήρθαν την περασμένη χρονιά να προστεθούν οι δυσμενείς μετεωρολογικές συνθήκες.

Παράλληλα, η παγκόσμια ζήτηση δεν έχει σταματήσει να αυξάνεται, καθώς η νέα μπουρζουαζία της Κίνας, της Ρωσίας και άλλων αναδυόμενων οικονομιών γεύτηκαν και εκτίμησαν τα

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Όλο και πιο ακριβά πωλούνται διεθνώς τα ελληνικά εσπεριδοειδή

Εντυπωσιακή βελτίωση καταγράφει το εξαγωγικό προφίλ της ελληνικής αγοράς των εσπεριδοειδών, με κύριους αντιπροσώπους τα πορτοκάλια της ποικιλίας Νάβελ και τα μανταρίνια κλημεντίνες. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του αμερικανικού Υπουργείου Γεωργίας, η αύξηση της παραγωγής κατά τη διάρκεια της εμπορικής περιόδου 2012/13 σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα των ελληνικών προϊόντων, οδήγησε τελικά σε αύξηση των εξαγωγών.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Agrenda, σημαντική άνοδο σημειώνει όμως και η συνολική αξία των εξαγωγών, η οποία υπερβαίνει την ποσοστιαία αύξηση των ποσοτήτων, γεγονός που αποδεικνύει πως αυξάνεται η τιμή πώλησης των ελληνικών εσπεριδοειδών στο διεθνές εμπόριο.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε πρόσφατα ο Incofruit Hellas, η αξία των ελληνικών εξαγωγών των πορτοκαλιών αυξήθηκε κατά 27,9% με το σύνολο να φτάνει τα 98,85 εκατ. ευρώ. Υψηλότερη ήταν η αύξηση των εξαγωγών στα μανταρίνια, η οποία έφτασε το 71,57% με την συνολική αξία να φτάνει τα 17,61 εκατ. ευρώ. Οι κύριοι προορισμοί των ε

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Ανοίγει ο δρόμος για αύξηση των ελληνικών εξαγωγών φέτας

ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ Ε.Ε. ΚΑΙ ΚΑΝΑΔΑ
Ιδιαίτερα θετική, όχι μόνο για τη φέτα αλλά και για το σύνολο των προϊόντων ΠΟΠ χαρακτηρίζεται η εμπορική συμφωνία που αναμένεται να υπογραφεί μέσα στη μέρα ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τον Καναδά, καθώς θέτει τις βάσεις για δυναμικότερη ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών στην αγορά του Καναδά.
Ανοίγει ο δρόμος για αύξηση των ελληνικών εξαγωγών φέτας

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία περιέχει ειδική ρήτρα για τη χρήση του όρου «φέτα» στην αγορά του Καναδά, βάσει της οποίας ο όρος φέτα επιτρέπεται να χρησιμοποιείται μόνο εάν αυτός συνοδεύεται από διατυπώσεις όπως τύπου φέτας, στιλ φέτας, απομίμηση φέτας και σε συνδυασμό με ευανάγνωστη και ευδιάκριτη αναφορά στη γεωγραφική θέση προέλευσης του προϊόντος. Οι ίδιες πληροφορίες υπογραμμίζουν ότι το κείμενο που θα υπογραφεί θα υποχρεώνει τους Καναδούς τυροκόμους να αποσύρουν από τις επίμαχες συσκευασίες σύμβολα που παραπέμπουν στην Ελλάδα, όπως η ελληνική σημαία ή η Ακρόπολη αλλά και ονομασίες τύπου «Hellas» ή «Greek». Τα ίδια θα

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Το ελαιόλαδο Μεσσαράς ("ΜΕΣΣΑΡΑ") γίνεται η εκατοστή προστατευόμενη στην ΕΕ ελληνική ονομασία γεωργικού προϊόντος διατροφής

Το ΜΕΣΣΑΡΑ, ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από την περιοχή Μεσσαρά της Κρήτης, καταχωρίσθηκε σήμερα ως Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης. Αποτελεί την εκατοστή ελληνική ονομασία γεωργικού προϊόντος που καταχωρίζεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο Επίτροπος αρμόδιος για θέματα γεωργίας και αγροτικής ανάπτυξης, κ. Dacian Cioloş, ο οποίος σήμερα πραγματοποιεί επίσκεψη την Ελλάδα, δήλωσε τα εξής: "Η γεωργία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην οικονομική ανάκαμψη και ανάπτυξη στην Ελλάδα. Οι γεωγραφικές ενδείξεις είναι βασικό εργαλείο για την εμπορία ποιοτικών γεωργικών προϊόντων, η παραγωγή των οποίων αποτελεί παράδοση για τους Έλληνες γεωργούς. Με τις γεωγραφικές ενδείξεις, ο καταναλωτής είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα ποιοτικά γεωργικά προϊόντα, ο γεωργός επικοινωνεί καλύτερα την ποιότητα των προϊόντων του και ενισχύει τη θέση του στην τροφική αλυσίδα, ενώ αυξάνει τις δυνατότητες πωλήσεων."

Στη συνέχεια η ονομασία θα προστεθεί στον κατάλογο των 1.100 και πλέον προϊόντων που προστατεύονται ήδη από τη νομοθεσία για την προστασία των γεωγραφικών ενδείξεων, των ονομασιών προέλευσης και των παραδοσιακών ιδιότυπων προϊόντων (γεωγραφικές ενδείξεις ή ΓΕ). Τα καθεστώτα ΓΕ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από την καθιέρωσή τους το 1992, έχουν καταχωρίσει πάνω από 1.100 γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα ποιότητας από όλη την ΕΕ και εκτός αυτής, με συνολικό όγκο πωλήσεων 15,8 δισεκατομμύρια ευρώ το 2010. Το μερίδιο των εθνικών γεωγραφικών ενδείξεων στον ελληνικό εθνικό τομέα τροφίμων και ποτών έφθασε το 10% περίπου το 2010. Οι ελληνικές γεωγραφικές ενδείξεις

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Μύθος τα περί ανάπτυξης μέσω εξαγωγών

ΒΑΣΙΚΟ αξίωμα της μνημονιακής πολιτικής της εσωτερικής υποτίμησης είναι πως η μείωση των μισθών, που με τις πολιτικές λιτότητας επιτυγχάνεται, περιορίζει τα σχετικά κόστη εργασίας και αυξάνει την ανταγωνιστικότητα και τις εξαγωγές, καθιστώντας τες λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας, που θα τη σύρει έξω από το τούνελ της ύφεσης, στο φως της ανάπτυξης.
Πέντε χρόνια μετά την είσοδο της οικονομίας σε ύφεση και παρά τη δημοσιονομική προσαρμογή και τη μεγάλη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας κόστους που σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία έχει σημειωθεί, η αύξηση των εξαγωγών είναι γεγονός, όχι όμως και η έξοδος από την οικονομική ύφεση κατά τα υπεσχημένα.
Χειροτέρεψε
Μάλιστα, ενώ την περίοδο της ανάπτυξης 2002-2008 η μέση ετήσια αύξηση των εξαγωγών ήταν 11,7%, την περίοδο της οικονομικής κρίσης 2008-2012 η μέση εξαγωγική επέκταση ήταν μόνο 6,7%.
Σαν να μην έφτανε αυτό, άλλαξε προς το χειρότερο η ποιοτική σύνθεση και ο γεωγραφικός προσανατολισμός των ελληνικών εξαγωγών με την αύξηση του ειδικού βάρους των πετρελαιοειδών και των εκτός Ε.Ε.27 αγορών. Δύο στοιχεία αλληλένδετα μεταξύ τους, αφού:
α) ο ετήσιος ρυθμός αύξησης των ελληνικών εξαγωγών πετρελαιοειδών την περίοδο 2002-2012 ήταν 2,8 φορές

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

"Made In Greece" : Συνέδριο Εξαγωγών & Έκθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών Εξωστρέφειας- 29/11 -1/12/2013

H Εxport Academy θα συμμετάσχει στο Συνέδριο Εξαγωγών & Έκθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών Εξωστρέφειας με τίτλο: "Made In Greece" που διεξάγεται στις 29 Νοεμβρίου με 1η Δεκεμβρίου 2013 στο εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Metropolitan Expo, στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
 
 

Βασικός στόχος του Συνεδρίου Εξαγωγών είναι η ενημέρωση των ελληνικών επιχειρήσεων σχετικά με τις τάσεις και τις προοπτικές που αναπτύσσονται για εξαγωγή ελληνικών προϊόντων σε περισσότερες από 14 αγορές του εξωτερικού, και για τις ιδιαιτερότητες αλλά και για διαδικασίες που εφαρμόζονται σε κάθε μία από αυτές για την εισαγωγή προϊόντων. Σε συνεργασία με τα διμερή επιμελητήρια και όλους τους αρμόδιους εγχώριους φορείς, θα πραγματοποιηθούν ανοικτοί διάλογοι, προκειμένου να δοθεί στους επισκέπτες η δυνατότητα να υποβάλλουν εξειδικευμένα ερωτήματα για

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Πρόγραμμα Συμβουλευτική & Mentoring σε θέματα Εξωστρέφειας της ΕΕΔΕ

To πρόγραμμα Συμβουλευτική & Mentoring σε θέματα Εξωστρέφειας της ΕΕΔΕ ξεκινάει άμεσα! Αφορά 200 στελέχη από ολόκληρη την Ελλάδα. Το πρόγραμμα προβλέπει 12 ώρες ομαδικής συμβουλευτικής/εκπαίδευσης σε μικρά group στελεχών επιχειρήσεων και 10 ώρες ατομικό πρόγραμμα μέσα στις επιχειρήσεις.


 Στην τελική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, αποφασίστηκε να συμμετάσχουν 2 άτομα ανά επιχείρηση (όχι λιγότερα, όχι περισσότερα).

Εμείς ως Export Academy θα ενημερώσουμε άμεσα με όλους εσάς που εκδηλώσατε ενδιαφέρον και ζητήσατε να δουλέψουμε μαζί σας την εκπόνηση του εξαγωγικού σχεδίου στα πλαίσια του προγράμματος.

Καλή αρχή λοιπόν!

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Πρόγραμμα ΕΣΠΑ Εξωστρέφεια ΙΙ : Οne stop shop by ExportAcademy



Η Export Academy ανακοινώνει την δημιουργία One-Stop-Shop (OSS) για προσφορά στις εξαγωγικές επιχειρήσεις πλειάδας υπηρεσιών που φιλοδοξούν να καλύψουν τις ανάγκες μιας σύγχρονης εξαγωγικής επιχείρησης και αποτελούν επιλέξιμες δαπάνες στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Εξωστρέφεια –Ανταγωνιστικότητα Επιχειρήσεων ΙΙ».

Η Export Academy ανέπτυξε το πακέτο υπηρεσιών Εξωστρέφειας σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις ΤΤΜΙ, 9ΑΜ, Νetcom Integrator και Rainmaker. Στην εξέλιξη της συνεργασίας, κάθε μια από τις 5 προαναφερόμενες επιχειρήσεις θα συνεισφέρει τεχνογνωσία στον τομέα εξειδίκευσης της και θα προσαρμόσει την προσφερόμενη υπηρεσία στις απαιτήσεις κάθε εξαγωγικής επιχείρησης.

 Το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια –Ανταγωνιστικότητα Επιχειρήσεων ΙΙ» προκηρύχτηκε την 01/08/2013 από το Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και έχει καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων στις 10/10/2013, χωρίς περιθώρια παράτασης λόγω στενών χρονικών περιθωρίων υλοποίησης του ΕΣΠΑ.


Οι ενδιαφερόμενες εξαγωγικές επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας  ώστε να ορίσουμε μια πρώτη συνάντηση καταγραφής αναγκών και ελέγχου ένταξης ενεργειών στο πρόγραμμα “Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ”.

 

Οι επιλέξιμες ενέργειες του προγράμματος Εξωστρέφεια ΙΙ για τις οποίες μπορούν να προσφερθούν υπηρεσίες από  κοντά μας είναι οι εξής:

Μηχανολογικός Εξοπλισμός – Ειδικές Εγκαταστάσεις:

o Κύριος και βοηθητικός ψηφιακός / μηχανογραφικός / ηλεκτρονικός εξοπλισμός πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών (Hardware).

o Εξοπλισμός συστημάτων αυτοματοποίησης διαδικασιών και μηχανοργάνωσης αποθηκών

o Εξοπλισμός γραμμικού κωδικοποιητή (barcode), συστήματα αυτόματης σήμανσης, ιχνηλασιμότητας, κοστολόγησης και τιμολόγησης προϊόντων – εκσυγχρονισμού της εφοδιαστικής αλυσίδας

o Εξοπλισμός δημιουργίας δικτύων (Δεν συμπεριλαμβάνονται τέλη ή συνδρομές σύνδεσης στην κατηγορία αυτή)

o Εξοπλισμός Τηλεδιάσκεψης και οπτικοακουστικά συστήματα παρουσίασης και προβολής προϊόντων / υπηρεσιών

 

Ενέργειες πληροφορικής / τηλεπικοινωνιών:

o Ανάπτυξη και Εφαρμογή ERP και ειδικού παραμετροποιημένου Export CRM

o Προμήθεια λογισμικού για εφαρμογές ηλεκτρονικού επιχειρείν (ebusiness), περιλαμβανομένων των εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce), ηλεκτρονικού καταστήματος – αγορών κτλ

o Εξοπλισμός φιλοξενίας βασικών εφαρμογών.

o Πληροφοριακά συστήματα Επιχειρηματικής Ευφυΐας Business Intelligence.

o Πληροφοριακά Συστήματα Υποστήριξης Πελατειακών Σχέσεων

o Δημιουργία Πολυγλωσσικής Ιστοσελίδας με τουλάχιστον τρεις γλώσσες.

o Αυτοματοποιημένα Τηλεφωνικά κέντρα.

o Τεχνολογίες ηλεκτρονικής μεταβίβασης δεδομένων E.D.Iς

o Συστήματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και διαχείρισης πληρωμών με ηλεκτρονικές κάρτες.

o Διάθεση προϊόντων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων (e-shop) με υποχρεωτική χρήση ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών (e-payment).

 

 Ενέργειες σχεδιασμού, πιστοποίησης και συμμόρφωσης προϊόντων και συσκευασίας. 

Σχεδιασμός προϊόντος

Σχεδιασμός ετικέτας / συσκευασίας

Δημιουργία Βάσεων Δεδομένων με Σχεδιαστικά και Κατασκευαστικά Στοιχεία των Παραγόμενων Προϊόντων

Ενέργειες (πλην μελετών) προβολής σε αγορές – στόχους. 

o Σχεδιασμός και παραγωγή ξενόγλωσσου έντυπου πληροφοριακού υλικού.

o Διαφημιστικές καταχωρήσεις.

Πρόσβαση / προβολή σε ηλεκτρονικές αγορές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

o Ενέργειες In-Store Marketing.

 

Ενέργειες Τεχνικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.

o Εκπόνηση εξαγωγικού σχεδίου - Υποστήριξη και παρακολούθηση για ολόκληρη την διάρκεια του προγράμματος

o Αναδιάρθρωση Επιχειρηματικών Διαδικασιών

o Μελέτη για ανάπτυξη και δημιουργία εταιρικής ταυτότητας

o Τεχνική υποστήριξη στην ίδρυση Συμβάσεων συνεργασίας με οίκους του εξωτερικού ή Κοινών Επιχειρήσεων Joint-Ventures, που αφορούν νέες αγορές ή νέα προϊόντα / υπηρεσίες

 

Λοιπές Ενέργειες (μόνο για ΜΜΕ)

Συνδρομές σε υπάρχοντα ή σε νέα δίκτυα παροχής υπηρεσιών, χρήσεις λογισμικού ή βάσεων δεδομένων

o Επεκτάσεις, ανανεώσεις, αναβαθμίσεις και επικαιροποιήσεις υπαρχόντων ιστοτόπων / ιστοσελίδων

Export Academy

Export Academy