Σελίδες

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Terra Creta: το λάδι της Κρήτης γυρίζει τον κόσμο

Ο  Μανώλης Αναγνωστάκης αναλύει το όραμα του να θέσει το ελληνικό ελαιόλαδο στην κορυφή των premium αγορών.

Από την πατρίδα του την Κρήτη, παράγει για πάνω από μια δεκαετία κορυφαίο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, μόνιμα προσανατολισμένος στις εξαγωγές. Ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος μιας από τις πιο δυναμικές και εξωστρεφείς ελληνικές εταιρείες, της Terra Creta, ο κ. Μανώλης Αναγνωστάκης, αγαπά το αντικείμενο της δουλειάς του όσο τίποτε άλλο.
«Όλη μου η ζωή είναι γύρω από το λάδι. Μωρό παιδί ήμουν και θυμάμαι τη μάνα μου που με έπαιρνε στο μάζεμα της ελιάς. Μάζευαν οι γυναίκες τον καρπό από κάτω κι εμάς μας είχαν τυλιγμένα σε κουβέρτες ή σακιά στη ρίζα του δέντρου. Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες που έχω».
Το 1992, ο Μανώλης Αναγνωστάκης άφησε τη σίγουρη θέση του ως τραπεζικό στέλεχος για να ακολουθήσει το δικό του όνειρο. «Έλεγαν οι παλιοί “να πηγαίνεις στο παραθυράκι να πληρώνεσαι, αυτό είναι η λύση” γιατί

Creta Carob: Τα χαρούπια είναι παντοτινά

O Ηλίας Μανούσακας συστήνει τον κρητικό καρπό σε όλο τον κόσμο!

Όταν ο Ηλίας Μανούσακας, επιστρέφοντας από τον Καναδά στην Κρήτη, ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει στην επεξεργασία χαρουπιών, για το νησί ήταν ένας ακόμη «κουζουλός». Ένας «κουζουλός» που απέδειξε ότι αν πιστεύεις και υποστηρίζεις την «τρέλα» σου, αυτή θα σε ανταμείψει.
 

«Η απόφαση να επιστρέψω δεν ήταν δική μου. Η γυναίκα μου, ψυχολόγος από την Ουγγαρία, θεώρησε ότι η Κρήτη είναι το ιδανικό μέρος για να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Στον Καναδά είχαμε με τα αδέλφια μου στρωμένες δουλειές, μαγαζιά που πρόσφεραν πρωινό, μπίζνες στα κτιριακά. Εδώ πραγματικά δεν ήξερα τι να κάνω. Ήξερα με σιγουριά όμως τι δεν ήθελα κάνω: Να φτιάξω ένα ακόμη ξενοδοχείο».
Ο Ηλίας Μανούσακας έχει στην φωνή του τα στοιχεία της κρητικής ντομπροσύνης με εσανς αγγλικής προφοράς.

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Πώς θα αξιοποιήσετε στο έπακρο το πρόγραμμα "Εξωστρέφεια ΙΙ"

  του Γιάννη Ε. ΤΡΟΥΛΗ*

Σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται η προκήρυξη του προγράμματος Εξωστρέφεια ΙΙ, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά τη συνέχεια και επανάληψη του επιτυχημένου Εξωστρέφεια Ι που προκηρύχθηκε την άνοιξη 2011 και του οποίου οι υλοποιήσεις ολοκληρώνονται εντός των επομένων μηνών.
Πώς θα αξιοποιήσετε στο έπακρο το πρόγραμμα "Εξωστρέφεια ΙΙ"Αφορά μεγάλο αριθμό παραγωγικών επιχειρήσεων που ήδη δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε αγορές του εξωτερικού.  Η ενίσχυση κυμαίνεται από 30%-55% του προϋπολογισμού του έργου, ανάλογα με επιμέρους συνθήκες (μέγεθος και ΚΑΔ των επιχειρήσεων, κά.).
Το πρόγραμμα αυτό έχει υψηλή  αποδοτικότητα εξαιτίας της στόχευσής του στην υποστήριξη εξαγωγικών δραστηριοτήτων με επιδότηση δαπανών που καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες των εξαγωγικών επιχειρήσεων (εξοπλισμός, προώθηση, υπηρεσίες, κλπ.). Με τον τρόπο αυτό εξυπηρετείται αποτελεσματικά ο υφιστάμενος ή επίδοξος εξαγωγέας και ενισχύεται για τις προσπάθειές του.
Ένα εξαιρετικό στοιχείο που περιλαμβάνει και μάλιστα επιβραβεύεται (με μεγαλύτερο ποσοστό επιδότησης) είναι η συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων με σκοπό την οργάνωση και εκτέλεση κοινών δράσεων εξωστρέφειας. Η επιβράβευση της λογικής των συνεργασιών είναι στοιχείο καλής ποιότητας προγράμματος, διότι για να ενισχυθεί η συνεργασία ε

1η Επενδυτική & Επιχειρηματική Αποστολή στην Κένυα

Το Επίτιμο Προξενείο της Δημοκρατίας της Κένυας στην Ελληνική Δημοκρατία, το Υπουργείο Ανατολικο-Αφρικανικών Υποθέσεων, Εμπορίου & Τουρισμού της Κένυαςτο Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων της Ελλάδας και η Πρεσβεία της Δημοκρατίας της Κένυας στην Ιταλία, με την υποστήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ναϊρόμπι,  σε συνεργασία με την Κενυάτικη Αρχή Επενδύσεων, την  Κενυάτικη Αρχή Ελεύθερων Βιομηχανικών Ζωνών Εξαγωγών, το Εθνικό Επιμελητήριο Εμπορίου & Βιομηχανίας της Κένυαςτο Συμβούλιο Προώθησης Εξαγωγών της Κένυας και το Ελληνο-Αφρικανικό Επιμελητήριο Εμπορίου & Ανάπτυξης διοργανώνουν την 1η Ελληνική Πολυκλαδική Επενδυτική & Επιχειρηματική Αποστολή στην Κένυα.

Η αποστολή πρόκειται να πραγματοποιηθεί από τις 14 – 19 Σεπτεμβρίου 2013 στο Ναϊρόμπι.



Στόχος της Αποστολής

Έλληνες επιχειρηματίες καθώς και διεθνείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα θα συμμετέχουν στην Αποστολή με στόχο τη συνεργασία με αντίστοιχους επιχειρηματίες και εταιρείες από την Κένυα καθώς και την ανάπτυξη κοινών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και Joint Ventures

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Εως τα νησιά Φόκλαντ απλώνουν τα δίχτυα τους οι Ελληνες εξαγωγείς

Από τη Ρωσία και τη μακρινή Κίνα μέχρι τα νησιά Φόκλαντ και τους Βρετανικούς Παρθένους Νήσους (!) έχουν απλώσει τα «δίχτυα» τους οι Έλληνες εξαγωγείς, στην προσπάθεια τους να βρουν νέες αγορές για να διοχετεύσουν τα προϊόντα τους. Η παρατεταμένη ύφεση στην Ευρωζώνη, η οποία απορροφά το μεγαλύτερο όγκο των ελληνικών εξαγωγών, αλλά και οι σημαντικές ευκαιρίες για τα ελληνικά προϊόντα στις αναπτυσσόμενες οικονομίες του πλανήτη, υποχρεώνουν ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να στρέψουν το βλέμμα τους σε νέους προορισμούς.


«Οι Έλληνες εξαγωγείς αναζητούν διαρκώς νέες αγορές και επεκτείνονται πλέον σε όλες τις Ηπείρους», σημειώνει με έμφαση η πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ),

Πόσο ριζοσπαστική είναι η συνεργατική οικονομία; - Share Economy – Haben oder Sein

Η συνεργατική οικονομία και κατανάλωση αποτελεί ένα θέμα με κοινωνικά θετικούς συνειρμούς, το οποίο γίνεται όλο και πιο συχνά αντικείμενο συζήτησης. Οι συγκεκριμένοι όροι χρησιμοποιούνται σε αναλύσεις οι οποίες καλούν σε μια επαναστατική ρήξη με το οικονομικό σύστημα. Όμως, στο μέλλον θα καταναλώνουμε λιγότερο; Θα είμαστε πιο συνειδητοποιημένοι για το τι καταναλώνουμε και πιο πρόθυμοι να ανταλλάξουμε, να μοιραστούμε και να δανείσουμε όσα θεωρούμε δικά μας;

Με την εισαγωγή αυτή ξεκινά έκθεση του αναλυτή της Deutsche Βank, Thomas-Frank Dapp, ο οποίος επιχειρεί να προσεγγίσει το ζήτημα αντλώντας, αρχικά, στοιχεία από την εμπειρία στη Γερμανία. Όπως αναφέρει, την τελευταία 20ετία η ιδιωτική κατανάλωση στη Γερμανία αυξάνεται σταθερά, σε πραγματικούς όρους, με ρυθμό κοντά στο 1% ετησίως. Τα νοικοκυριά συνεχίζουν να αγοράζουν αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά είδη, ρούχα, έργα τέχνης κλπ., αν και με την πάροδο του χρόνου δείχνουν μια αυξανόμενη προτίμηση στην κατανάλωση προϊόντων που συνοδεύονται από συγκεκριμένες υπηρεσίες (όπως π.χ. συμβόλαια συντήρησης, εγγυήσεις κ.ά.). Πράγματι, σχολιάζει ο αναλυτής της DB, για πολλές εταιρείες η πώληση μεμονωμένων προϊόντων δεν αρκεί για βιώσιμη αύξηση των εσόδων, κι έτσι δίνουν όλο και μεγαλύτερη σημασία στη σύνδεσή τους με την πώληση

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Τρόποι πληρωμών στις Εξαγωγές

H ΕxportAcademy θα παρουσιάσει σε ειδική σεμιναριακή εκδήλωση και στα πλαίσια του προγράμματος Εξωστρέφεια: '' Τρόποι πληρωμών στις Εξαγωγές'', που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 15.07.2013 στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στην Αθήνα, από τις 17:30 έως 21:30.
Εισηγητής θα είναι ο Δρ.Αριστοτέλης Σκλαβούνος.



 

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Σε θετικό έδαφος το πρώτο τετράμηνο οι εξαγωγές Ένδυσης-Κλωστοϋφαντουργίας

Σε θετικό έδαφος επέστρεψαν, στο πρώτο τετράμηνο του 2013, οι ελληνικές εξαγωγές ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, μετά από πολλά χρόνια συνεχούς πτώσης, ενώ συνολικά τα μεγέθη του κλάδου σημείωσαν αισθητή βελτίωση σε σχέση με το 2012, παρότι η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα εξακολουθεί να επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση και τις επιχειρήσεις, που απευθύνονται στην εγχώρια αγορά.

Αναλυτικότερα, η παραγωγή στην ένδυση παρέμεινε σταθερή το πρώτο τετράμηνο του 2013 (όταν στο αντίστοιχο διάστημα είχε μειωθεί κατά 16,5%), ενώ στην κλωστοϋφαντουργία σημείωσε πτώση 10,6% (22,7% πέρυσι). Ο τζίρος καταγράφει αύξηση 6,9% στην ένδυση και 1% στην κλωστοϋφαντουργία, μεγέθη που συνδέονται κυρίως με τις επιδόσεις των εξαγωγικών επιχειρήσεων.
Στην εγχώρια αγορά, ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων σημείωσε πτώση 4,3% στην ένδυση και 1

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Είναι από τα Χανιά και «πουλάει έρωτα» στο Μόντρεαλ

Τον λένε Μανώλη Μανιαδάκη και πουλάει έρωτα. Έρωτα σε μπουκάλι με γεύση μήλου και μάλιστα καλλιεργημένου μόνο με αγνό βιολογικό τρόπο στις παρυφές του Μόντρεαλ, εκεί που οι απέραντοι μηλώνες κλέβουν τη θέα.

Ο Μανώλης Μανιαδάκης, με καταγωγή από τα Χανιά, είναι ο πρώτος παραγωγός στο Κεμπέκ, που τόλμησε να επενδύσει στη βιολογική καλλιέργεια των μήλων. Τον αποκάλεσαν τρελό, αιθεροβάμονα, αλλοπαρμένο, καθώς, όπως εξηγεί ο ίδιος, «οι μηλιές είναι πολύ ευαίσθητο δέντρο, κανείς δεν πίστευε ότι θα κατάφερνα να πετύχω βιολογικά μήλα χωρίς χημικά λιπάσματα ή χωρίς ραντίσματα με δηλητήρια».

Ο Μανώλης Μανιαδάκης, όμως, τόλμησε την περιπέτεια κι έτσι από το 2002 έχει επίσημα σφραγίδα από την Αγροτική Υπηρεσία του Κεμπέκ ότι τα μήλα του είναι απολύτως βιολογικά.

Ο Μανώλης Μανιαδάκης επέλεξε ένα λεπτό ψηλόστομο μπουκάλι για να «φυλακίσει» το παγωμένο

Σημειώθηκε ραγδαία αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων στην Κίνα

Τον προσανατολισμό της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων προς την κινεζική αγορά, προβάλλει άρθρο του James Areddy στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας WALL STREET JOURNAL, με τίτλο «Greek Exports Take Aim at Chinese Palate».



Samaras-Kina01-10july2013
 
Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα, μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές βιομηχανίες, η βιομηχανία τροφίμων, ανακάλυψε πρόσφατα ότι η συνεχώς αυξανόμενη μεσαία τάξη στην Κίνα αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς ως αγορά για ελαιόλαδο και άλλα μεσογειακά προϊόντα όπως το μέλι, τα σύκα και το κατσικίσιο γάλα.
Στο πλαίσιο αυτό, τα καταστήματα στη Σαγκάη προωθούν τη διαφημιστική εκστρατεία «Taste of Greece», ενώ οι Κινέζοι και οι Έλληνες σεφ τροποποιούν ελληνικές γεύσεις για να ταιριάζουν περισσότερο στον κινέζικο ουρανίσκο. Αναφέρεται επίσης ότι αποβλέποντας στην οικονομική ανάκαμψη μετά από έξι χρόνια ύφεσης, ο Έλληνας Πρωθυπουργός και ο Δήμαρχος Αθηναίων επισκέφτηκαν σε χωριστές εμπορικές αποστολές την Κίνα με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων στη χώρα.
Πέρυσι, η Κίνα αναδείχθηκε ως η τέταρτη χώρα εισαγωγών ελληνικού ελαιόλαδου μετά την Ιταλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ. Επίσης, σύμφωνα με την ΕΛ. ΣΤΑΤ, μεταξύ 2010 και 2012, οι εξαγωγές ελληνικού παρθένου ελαιόλαδου στην Κίνα αυξήθηκαν κατά περίπου 160%, έξι φορές περισσότερο από το σύνολο των υπερπόντιων εξαγωγών του προϊόντος.

http://online.wsj.com/article/SB10001424127887323689204578571544152429814.html#printMode?KEYWORDS=Greece


Read more: http://mignatiou.com/?p=8503#ixzz2YmejizMv

Με κρητικό ελαιόλαδο κάνουν μασάζ στην Ταϊβάν


Μπορεί ένα ταξίδι στο εξωτερικό να κρύβει πρωτόγνωρες εμπειρίες, στην περίπτωση όμως που θελήσετε να ταξιδέψετε στην Ταϊβάν και να απολαύσετε ένα χαλαρωτικό μασάζ θα βρεθείτε σε κάτι πολύ γνώριμο, αφού το λάδι που χρησιμοποιείται είναι από την Κρήτη.
 
Εδώ και τρία χρόνια κυκλοφορεί στην Ταϊβάν το ελαιόλαδο με brand name Oliviennos της οικογενειακής επιχείρησης Χρήστου Γουρνιεζάκη κ ΣΙΑ Ε.Ε (Olivoς) με έδρα τους Καψάλους, του Δήμου Βιάννου στο Νομό Ηρακλείου.







Το ελαιόλαδο συσκευάζεται στην Κρήτη σε κανονικού μεγέθους συσκευασίες και όταν φτάσει στην Ταιβάν μπαίνει σε μπουκαλάκια για καλλυντική χρήση και σε μπουκάλια που αντί για στόμιο έχουν ψεκαστήρα,

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Τρόποι παράδοσης στις Εξαγωγές - Incoterms2010

H ΕxportAcademy θα παρουσιάσει σήμερα Πέμπτη 11 Ιουλίου στα πλαίσια του προγράμματος Εξωστρέφεια, σε ειδική σεμιναριακή εκδήλωση :''Τρόποι παράδοσης στις Εξαγωγές - Incoterms2010'', στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στην Αθήνα, από 17:30 έως 21:30.
Εισηγητής θα είναι ο Δρ.Αριστοτέλης Σκλαβούνος.

 

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Οι 10 ισχυρότερες αγορές και οι αγορές με τη μεγαλύτερη δυναμική για την επόμενη δεκαετία

Η επιλογή νέων διεθνών αγορών περιορίζεται από δύο καθοριστικούς και αλληλένδετους παράγοντες, που το Nordic School ονομάζει: psychic distance και experiential learning. Ουσιαστικά αφορούν στην έλλειψη γνώσης και πληροφορίας για μια μακρινή αγορά, γεγονός που αυξάνει την αβεβαιότητα του επιχειρηματία για ανάληψη εξαγωγικής δραστηριότητας. Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, στοχεύουν κατά κύριο λόγο σε αγορές που παρουσιάζουν παρόμοιο οικονομικό, πολιτιστικό και πολιτικό σύστημα.

 Ωστόσο, οι καιροί αλλάζουν. Για τις νέες e-διεθνείς ή born global επιχειρήσεις τα εμπόδια κουλτούρας και σαφώς φυσικής απόστασης δεν υφίστανται πλέον. Σύμφωνα με την Deloitte, ο παγκόσμιος όγκος εμπορίου μετακινείται προς τα ανατολικά. Οι BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα) και οι Next 11 (Μεξικό, Τουρκία, Αίγυπτος, Νιγηρία, Πακιστάν, Ιράκ, Μπαγκλαντές, Ινδονησία, Νότια Κορέα, Βιετνάμ, Φιλιππίνες) αποκτούν ρόλο ηγέτη στην παγκόσμια οικονομία, με τη μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης.

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ο αυτοδημιούργητος θρύλος της ομογένειας

Η ζωή του 78χρονου Ευτύχιου Βλαχάκη ή αλλιώς Van Vlachakis, όπως είναι γνωστός στις ΗΠΑ, παραπέμπει στις συγκινητικές ιστορίες πολλών αυτοδημιούργητων ομογενών που με μοναδικά τους όπλα την εργατικότητα και το ελληνικό δαιμόνιο κατάφεραν να μεγαλουργήσουν.
Ο Ευτύχιος Βλαχάκης έχει τρία παιδιά, τον Γιάννη, την Ελλη και την Κέλλυ, και 7 εγγόνια. Σήμερα μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ των τεσσάρων σπιτιών του σε Καλιφόρνια, Φλόριντα, Καραϊβική και Ουάσιγκτον
Ο Ευτύχιος Βλαχάκης έχει τρία παιδιά, τον Γιάννη, την Ελλη και την Κέλλυ, και 7 εγγόνια. Σήμερα μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ των τεσσάρων σπιτιών του σε Καλιφόρνια, Φλόριντα, Καραϊβική και Ουάσιγκτον.

Σήμερα, ο κ. Βλαχάκης είναι ιδιοκτήτης της Earth Friendly Products, μιας εταιρείας-κολοσσού που παράγει φιλικά στο περιβάλλον απορρυπαντικά, με πέντε εργοστάσια στις ΗΠΑ και εξαγωγές σε πολλές χώρες. Τα προϊόντα του κυκλοφορούν με την ονομασία Ecos και είναι τα πρώτα σε πωλήσεις οικολογικά καθαριστικά στην Αμερική.
Αυτή η εντυπωσιακή διαδρομή από τα Χανιά του 1950, οπότε και ξεκίνησε την περιπλάνησή του, μέχρι την κορυφή των μπίζνες ενέπνευσε το σενάριο της ταινίας «Μια πράσινη ιστορία» ή αλλιώς

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Τρόποι πληρωμών στις εξαγωγές

H ΕxportAcademy θα παρουσιάσει σε ειδική σεμιναριακή εκδήλωση και στα πλαίσια του προγράμματος Εξωστρέφεια: '' Τρόποι πληρωμών στις Εξαγωγές'', που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 03.07.2013 στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στην Αθήνα, από τις 17:30 έως 21:30.
Εισηγητής θα είναι ο Δρ.Αριστοτέλης Σκλαβούνος.





Σε περισσότερες από 60 χώρες πίνουν το κεχριμπαρένιο... Metaxa

Στα 100 κορυφαία οινοπνευματώδη ποτά στον κόσμο συγκαταλέγεται το κεχριμπαρένιο ποτό Metaxa, εξάγοντας το 80% της παραγωγής του σε περισσότερες από 60 χώρες, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια -παρά την κρίση- εμφανίζει αύξηση πωλήσεων, φτάνοντας έτσι στις 10 εκατ. φιάλες παγκοσμίως.
Πέρα απ την ηγετική θέση που κατέχει στα διεθνή καταστήματα αφορολογήτων ειδών, στις μεγαλύτερες αγορές του Metaxa περιλαμβάνονται οι χώρες της Ευρώπης (Γερμανία, Αυστρία, Ρωσία κ.λπ.), καθώς επίσης η Β. Αμερική και η Αυστραλία. Όσον αφορά τη Γερμανία και την Κεντρική Ευρώπη, το Metaxa είναι συχνά ανάμεσα στα πέντε πρώτα εισαγόμενα -και από τα πιο δημοφιλή ευγενή ποτά- στις αγορές αυτές.


Οι εξαγωγές του Metaxa ξεκινούν από το 1892, τέσσερις μόλις χρόνια ο Σπύρος Μεταξάς, ίδρυσε τον φερώνυμο Οίκο. «Η τέχνη που δημιούργησαν ο Σπύρος Μεταξάς και οι συνεχιστές του,

Η ELPEN PHARMA GMBH στη Γερμανία

H ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία ELPEN έγινε η πρώτη φαρμακοβιομηχανία παγκοσμίως, που έλαβε έγκριση για την κυκλοφορία στην Ευρώπη, του συνδυασμού των φαρμακευτικών ουσιών φλουτικαζόνης και σαλμετερόλης (Fluticasone + Salmeterol), όπου η χορήγηση της κόνεως γίνεται με εισπνοή σε δόσεις με την καινοτόμα ιδιόκτητη συσκευή Elpenhaler®, προϊόν εφεύρεσης του Προέδρου της εταιρείας κυρίου Δημητρίου Πενταφράγκα, που είναι καταχωρημένη με διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε περισσότερα από 100 κράτη. Με αιχμή του δόρατος τον προαναφερόμενο πρωτοποριακό συνδυασμό των φαρμακευτικών ουσιών, για την θεραπεία του Άσθματος και της Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας, που χορηγείται με τη συσκευή Elpenhaler®, άνοιξε διάπλατα ο δρόμος για την ELPEN PHARMA GMBH, τη θυγατρική εταιρεία της ELPEN στη Γερμανία.


Με σκοπό την ευρεία προώθηση της καινοτόμας θεραπείας και συσκευής της εταιρείας, από τον Απρίλιο του 2012 έχει ήδη συσταθεί και δραστηριοποιείται η ELPEN PHARMA GMBH που

Export Academy : Registration certificate of community trade mark

This is to certify that the attached document is an exact copy of the certificate of registration issued for
the Community trade mark bearing the registration number and date indicated below.
 
 
 
 
 

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Τρόποι παράδοσης στις Εξαγωγές - Incoterms2010

H ΕxportAcademy θα παρουσιάσει σήμερα Δευτέρα 1 Ιουλίου στα πλαίσια του προγράμματος Εξωστρέφεια, σε ειδική σεμιναριακή εκδήλωση :''Τρόποι παράδοσης στις Εξαγωγές - Incoterms2010'', στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στην Αθήνα, από 17:30 έως 21:30.
Εισηγητής θα είναι ο Δρ.Αριστοτέλης Σκλαβούνος.

                            


 

 

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Νέο Πρόγραμμα «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ»


Έχει δοθεί στην δημοσιότητα/διαβούλευση  από την χθεσινή ημέρα το πολύ-αναμενόμενο Πρόγραμμα «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ. Εμείς στην Export Academy ανοίγουμε βήμα διαλόγου με όλους τους φίλους μας και περιμένουμε τις ιδέες/προτάσεις σας σχετικά με το νέο πρόγραμμα. Με βάση το Δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε μπορούμε να καταθέσουμε τις προτάσεις μας έως την επόμενη Παρασκευή 5 Ιουλίου και προφανώς θα το πράξουμε.
 

Δείτε τον οδηγό του Προγράμματος «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ» εδώ

Δείτε τα παραρτήματα του Προγράμματος «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ»εδώ

 
To Δελτίο Τύπου έχει ως εξής :
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ενισχύσεις με στόχο το σχεδιασμό, παραγωγή και προώθηση προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού που φθάνουν μέχρι και σε 55 % του κόστους του επενδυτικού σχεδίου προβλέπει το πρόγραμμα «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ». Πρόκειται για τη δεύτερη φάση του συγκεκριμένου προγράμματος, η πρώτη προκήρυξη του οποίου είχε σημειώσει επιτυχία.
Στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τις Εξαγωγές και του άξονα διεύρυνσης της εξαγωγικής βάσης, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας) προχωρεί σήμερα στην προδημοσίευση του Οδηγού του προγράμματος προκειμένου να ακολουθήσει σύντομη περίοδος διαβούλευσης αλλά και να αρχίσει η προετοιμασία των υποψήφιων επενδυτών. Ο Οδηγός ακολουθεί τη λογική του πετυχημένου πρώτου κύκλου του προγράμματος, με επιπλέον βελτιώσεις. Θα ακολουθήσει η προκήρυξη του προγράμματος στις αρχές Ιουλίου.
Το Πρόγραμμα υποστηρίζει τη διεθνή ανταγωνιστικότητα των ελληνικών ΜμΕ. Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν επιδοτήσεις και πραγματοποιούν επενδυτικά σχέδια που θα τις καταστήσουν ανταγωνιστικές στο εξωτερικό (εκσυγχρονισμός εξοπλισμού, αλλαγή συσκευασίας, απόκτηση διεθνών πιστοποιήσεων, marketing σε τρίτες χώρες κλπ). Στόχος είναι όσο το δυνατόν περισσότερες ΜμΕ να αναδείξουν το εξωτερικό εμπόριο ως στρατηγική προτεραιότητά τους και το πρόγραμμα τις καθοδηγεί να εκπληρώσουν μερικές ουσιαστικές προϋποθέσεις.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος έχουν ως εξής:
-O συνολικός προϋπολογισμός (Δημόσια Δαπάνη) είναι 30.000.000 ευρώ.
-Επιλέξιμες είναι όλες οι υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες καθώς και μεγάλες επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και έκαναν έναρξη λειτουργίας πριν από την 1η Ιανουαρίου του 2012 στους κλάδους της μεταποίησης, των κατασκευών, των υπηρεσιών καθώς και επιλεγμένους κλάδους του εμπορίου. Ισχύουν επιπλέον ειδικές προϋποθέσεις επιλεξιμότητας ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης, το αν το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις, κ.α.
-Ο επιλέξιμος προϋπολογισμός των επενδύσεων κυμαίνεται από  €20.000,00 έως €200.000,00 ευρώ, ή 100.000 ευρώ για συγκεκριμένους κλάδους.
-Τα ποσοστά ενίσχυσης κυμαίνονται από 30 έως 55 % και έχουν ως εξής:

ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

 

ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Των κλάδων

Μεταποίησης, Επιλέξιμων Υπηρεσιών, Κατασκευών

Των επιλεγμένων κλάδων του

Εμπορίου

Συνεργασίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων των κλάδων

Μεταποίησης, Κατασκευών, επιλέξιμων Υπηρεσιών

(τουλάχιστον τρεις)

Συνεργασίες με Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις των κλάδων του Εμπορίου ή με Μεγάλες Επιχειρήσεις

Δύο (2) μικρομεσαίες επιχειρήσεις των κλάδων Μεταποίησης, Κατασκευών, Επιλέξιμων Υπηρεσιών μαζί με:

·          Είτε  μία (1) μικρομεσαία επιλέξιμου κλάδου του Εμπορίου

·          Ειτε μία (1) επιλέξιμου κλάδου Μεγάλη επιχείρηση 

 

Πολύ μικρή, μικρή και μεσαία (<250 span="">

45%

35%

55%

55%

Μεγάλη (≥250 άτομα)

30%

-

-

45%
 
-Για την κάλυψη της ιδιωτικής συμμετοχής, οι επενδυτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν ιδίους πόρους ή/και τραπεζικό δάνειο. Το δάνειο που θα χρησιμοποιηθεί μπορεί να υποστηρίζεται από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του ΕΣΠΑ, όπως π.χ. παροχή εγγύησης της ΕΤΕΑΝ ΑΕ για λήψη επενδυτικού δανείου ή λήψη εγγυητικής επιστολής, παροχή επιχειρηματικών δανείων με χαμηλό επιτόκιο και ευνοϊκούς όρους.
-Οι επιλέξιμες ενέργειες αφορούν νέα προϊόντα / υπηρεσίες ή εν γένει προϊόντα / υπηρεσίες σε νέες αγορές και περιλαμβάνουν επενδύσεις που εντάσσονται στις εξής κατηγορίες:
Μηχανολογικός Εξοπλισμός – Ειδικές Εγκαταστάσεις
•Ενέργειες πληροφορικής / τηλεπικοινωνιών
•Ενέργειες σχεδιασμού, πιστοποίησης και συμμόρφωσης προϊόντων και συσκευασίας.
•Ενέργειες (πλην μελετών) προβολής σε αγορές – στόχους.
•Ενέργειες Τεχνικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.
•Ενέργειες (πλην μελετών) προστασίας ή απόκτησης και χρήσης πατεντών, πνευματικής ιδιοκτησίας και μεταφοράς τεχνογνωσίας σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.   
•Ενέργειες ανάπτυξης εξειδικευμένου προσωπικού και ανθρωπίνων πόρων.
•Λοιπές Ενέργειες (μόνο για ΜΜΕ)
-Η διάρκεια υλοποίησης των επενδύσεων είναι δεκαπέντε μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της απόφασης ένταξης της επιχείρησης με δυνατότητα τρίμηνης παράτασης υπό προϋποθέσεις.
Υπενθυμίζεται ότι στον πρώτο κύκλο του προγράμματος έχουν ενταχθεί 746 επιχειρήσεις με συνολικό επιχορηγούμενο προϋπολογισμό 98.127.008,38€.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε σχετικά τα εξής:
«Όπως είχαμε δεσμευτεί, παρουσιάζουμε σήμερα τον Οδηγό του Προγράμματος «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων ΙΙ». Περιμένουμε ότι και αυτή η φάση του προγράμματος θα ενδιαφέρει τους εξαγωγείς, όπως συνέβη και με τον πρώτο κύκλο. Τα κονδύλια του ΕΣΠΑ πιάνουν τόπο με τις συγκεκριμένες δράσεις. Γι αυτό και θα λάβουμε σοβαρά υπόψη τις παρατηρήσεις των ενδιαφερομένων αλλά και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να προχωρήσει γρήγορα το πρόγραμμα αυτό».
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται από το διαδικτυακό τόπο www.ypoian.gr.
Σχόλια και παρατηρήσεις μπορούν να αποστέλλονται μέχρι την Παρασκευή 5 Ιουλίου στην Διεύθυνση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της ΓΓΒ στα mails: plemmenosi@ggb.gr και Stsagiri@ggb.gr ή στο Fax : 210 69 69 240
 
Από το Γραφείο Τύπου

 
 
 
 
 

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Επένδυση με καλές αποδόσεις η χοιροτροφία

Με μαύρο χρυσάφι παρομοίαζαν τον ελληνικό χοίρο και σήμερα η εκτροφή χοίρων προσφέρει σίγουρο εισόδημα στον κτηνοτρόφο, καθώς η ελληνική παραγωγή είναι ελλειμματική και η χώρα μας εισάγει το 75% του χοιρινού κρέατος που καταναλώνουμε.
Μάλιστα σήμερα στην επαρχία πολλά νοικοκυριά στρέφονται και πάλι στην αγορά ενός μικρού χοίρου, τον οποίο μεγαλώνουν και όταν φτάσει στο επιθυμητό βέρος θα οδηγηθεί στο σφαγείο και θα δώσει αρκετές δεκάδες κιλά κρέατος. Η αγορά ενός μικρού χοίρου κοστίζει γύρω στα 50 ευρώ.

Ο χοίρος (κοιν. γουρούνι) είναι οικόσιτο θηλαστικό ζώο, που ανήκει στο γένος συς στην οικογένεια συΐδες και στην τάξη αρτιοδάκτυλα. Είναι ζώο παμφάγο και πολύ γόνιμο. Από τα αρχαιότατα χρόνια πιστεύεται ότι ο κατοικίδιος χοίρος (συς ο οικοδίαιτος, Sus scrofa domesticus) είναι απόγονος του αγριόχοιρου, τον οποίο εξημέρωσε ο άνθρωπος. Ζει σε όλα τα μέρη της γης και σήμερα εκτρέφεται μόνον και μόνον για το νοστιμότατο κρέας του.
Ολες οι φυλές των γουρουνιών χαρακτηρίζονται γενικά από χοντροκαμωμένο και μονοκόμματο σώμα, κοντά πόδια και κωνικό κεφάλι, το οποίο καταλήγει σε μακρύ ή κοντό ρύγχος. Ο χοίρος προσαρμόζεται σχεδόν μ' όλες τις κλιματολογικές συνθήκες, ωστόσο αναπτύσσεται καλύτερα σε

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Εξαγώγιμα προϊόντα και υπηρεσίες δίχως την ελληνική «ταυτότητα»

Εδώ και ένα χρόνο δεν υπογράφεται η απόφαση για την καθιέρωση του Σήματος Ελληνικών Προϊόντων

Στις «ελληνικές καλένδες» παρέπεμψε ο  υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, τη δημιουργία του Σήματος Ελληνικών Προϊόντων και Υπηρεσιών, το οποίο, σε μια περίοδο που το ελληνικό καταναλωτικό κοινό πραγματοποιεί μια σαφή στροφή προς τα εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα, θα ξεδιάλυνε το τοπίο για το τι τελικά παράγεται στη χώρα μας, ενώ ταυτόχρονα θα έδινε την επίσημη «ελληνική ταυτότητα» στα εξαγώγιμα προϊόντα και υπηρεσίες, υποβοηθώντας σαφώς τις εξαγωγικές επιδόσεις των εξωστρεφών επιχειρήσεων.
Αν και η δημιουργία του σήματος έχει θεσπιστεί από τον Απρίλιο του 2012, ο υπουργός Ανάπτυξης δεν έχει προχωρήσει στην έκδοση της αναγκαίας υπουργικής απόφασης για το σχεδιασμό του, με αποτέλεσμα οι παραγωγικοί φορείς της χώρας να μην μπορούν να αποδείξουν και επισήμως την «ελληνικότητα» των προϊόντων τους.

Το νομικό πλαίσιο
Το νομικό πλαίσιο για τη δημιουργία του σήματος είναι σαφές. Εντούτοις το υπουργείο Ανάπτυξης

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

«Παράγω και Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης»

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά
και ο
Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ)
 
 
σας προσκαλούν σε εκδήλωση με θέμα:
«Παράγω και Εξάγω:
το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης»,
η οποία θα πραγματοποιηθεί την
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013 και ώρα 18:00
στην αίθουσα εκδηλώσεων  του Επιμελητηρίου Πειραιά, 
Καραΐσκου 111, Πειραιάς
Δηλώσεις συμμετοχής:
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά: τηλ. 210-4174765
press@bep.gr
ΣΕΒΕ: τηλ. 2310-535333 info@seve.gr 

Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ Προώθησης Εμπορίου και Επενδύσεων, 21/6/2013, Μπακού, Αζερμπαϊτζάν

                             
Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ για την προώθηση του εμπορίου και των επενδύσεων με τη συμμετοχή εταιριών από διάφορες χώρες της περιοχής θα πραγματοποιηθεί στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν στις 21 Ιουνίου 2013 (Ξενοδοχείο Four Seasons). Η εκδήλωση είναι στο πλαίσιο της 15ης Ετήσιας Συνάντησης της Παρευξείνιας Τράπεζας και διοργανώνεται από τον Οργανισμό Εξαγωγών και Προώθησης Επενδύσεων του Αζερμπαϊτζάν AZPROMO, το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Ηνωμένων Εθνών UNDP-BSTIP και το Επιχειρηματικό Συμβούλιο ΟΣΕΠ.
 
O ΣΕΒ συνεργάζεται με το UNDP-BSTIP για την προώθηση της εκδήλωσης στις ελληνικές εταιρίες.
Στόχος του Φόρουμ είναι να προσφέρει την ευκαιρία επαφών και δικτύωσης μεταξύ επιχειρήσεων από τους κλάδους αγροτικής βιομηχανίας, κατασκευών και δομικών υλικών, χημικών και διαχείρισης αποβλήτων, πράσινης ενέργειας, νέων τεχνολογιών, συσκευασιών, μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας, χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, τουρισμού. Στην εκδήλωση αναμένεται να συμμετάσχουν 130 εταιρίες τόσο από το Αζερμπαϊτζάν όσο και από Γεωργία, Τουρκία, Καζακστάν,

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

BIOΡΥΛ : Η ελληνική εταιρεία που απαντά στις πολυεθνικές βιομηχανικών αρωμάτων


Μπήκε σε έναν τομέα που κυριαρχείται από τα ισχυρά ονόματα των πολυεθνικών επιχειρήσεων για να αποδείξει ότι η ελληνική τεχνολογία μπορεί να σταθεί ισάξια με τα επιτεύγματα της παγκόσμιας παραγωγής. Γίνεται λόγος για μια επιχείρηση που ανήκει στον όμιλο επιχειρήσεων Ευγενίδη (απλώνει τη δραστηριότητά του στους τομείς της ναυτιλίας, ακτοπλοίας, τουρισμού. εκπαίδευσης και υψηλήςε τεχνολογίας) και η οποία αποτελεί την ελληνική λύση στον τομέα των βιομηχανικών αρωμάτων. Με δύο λόγια είναι η εταιρεία που δίνει ... άρωμα στα πιο διαφορετικά προϊόντα της εγχώριας και διεθνούς παραγωγής. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα προϊόντα της μοναδικής αυτής επιχείρησης εμπιστεύονται ήδη βιομηχανικές επιχειρήσεις 15 χωρών. Ποιά, όμως είναι η ΒΙΟΡΥΛ που μέσα στην κρίση συνέχισε τις επενδύσεις, διευρύοντας παράλληλα το ανθρώπινο δυναμικό της; Πώς μπόρεσε να διεισδύσει ακόμη και στην Τουρκία;

 


Με ενεργή παρουσία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Άπω Ανατολή και Βόρεια Αμερική, η ΒΙΟΡΥΛ, που διευθύνεταιι από τον κ. Νικήτα Ραγκούση (photo) πραγματοποιεί σημαντικό ποσοστό των πωλήσεών της σε χώρες του εξωτερικού. Το 50% περίπου του κύκλου εργασιών της προέρχεται από εξαγωγές. "Η διείσδυσή μας σε νέες αγορές αποτελεί πάγια πολιτική της επιχείρησης" λεει ο κ.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Κινέζοι οινογνώστες μυούνται στις ελληνικές ποικιλίες

Έχουν ήδη πραγματοποιήσει γευστικές δοκιμές στη Νεμέα και τη Νάουσα, ενώ επισκέπτονται και αρχαιολογικούς χώρους.
«Μόνο τόσο! Πολύ, πολύ λίγο και πολύ μικρό». Η Jade Li, Κινέζα δημοσιογράφος εξειδικευμένη στα θέματα οίνου, άνοιξε διάπλατα τα μάτια της όταν άκουσε τη στρεμματική απόδοση του αμπελώνα «Μυλωνά» -400 κιλά κρασοστάφυλα το στρέμμα- και την έκταση που καλύπτουν τα κλήματά του, 120 στρέμματα. Και όμως, πρόκειται για ένα μεγάλο αμπελώνα για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς λιγότεροι από 100 παραγωγοί διαθέτουν έκταση άνω των 100 στρεμμάτων.



Ο παραγωγός γελά συγκαταβατικά και λίγο αμήχανα με την παρατήρηση. Στην πραγματικότητα ο μέσος ελληνικός αμπελώνας δεν ξεπερνά τα 5 στρέμματα. «Και ποιες ελληνικές ποικιλίες έχετε;» συνεχίζει η δημοσιογράφος κοιτάζοντας με απορία μια ετικέτα που έγραφε cabernet, «έχουμε πολλά γαλλικά κρασιά στην Κίνα, δεν μας ενδιαφέρει ελληνικό κρασί που γίνεται από γαλλική ποικιλία σταφυλιών. Τώρα ψάχνουμε νέες γεύσεις και θέλουμε κρασιά από τη Μεσόγειο. Τα φρουτώδη κρασιά αρέσουν στους Κινέζους» προσθέτει σημειώνοντας με προσοχή τις πληροφορίες που ακούει στο φύλλο δοκιμής οίνου που έχει στα χέρια της.

Η Jade Li είναι μία από τους 15 Κινέζους δημοσιογράφους οίνου, που βρίσκονται στην Ελλάδα την τελευταία εβδομάδα, προσκεκλημένοι από τη διεπαγγελματική οργάνωση οίνου στο πλαίσιο του

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΕΒΕΘ: Διοργανώνει σεμινάριο για τις εξαγωγές τροφίμων

Διήμερο σεμινάριο για την ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων του κλάδου των τροφίμων πρόκειται να διοργανώσει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), σε συνεργασία με το γραφείο στην Ελλάδα του Αναπτυξιακού Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών UNDP (United Nations Development Program/ Black Sea Trade and Investment Promotion Programme).

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 19 και 20 Ιουνίου 2013, στην αίθουσα διαλέξεων του ΕΒΕΘ, στη Θεσσαλονίκη.
Το σεμινάριο θα εστιάσει στους ισχύοντες κανονισμούς για τη διακίνηση τροφίμων εντός της ευρωπαϊκής και της ρωσικής αγοράς, στις διαδικασίες τυποποίησης, συσκευασίας, εμπορικής ονομασίας κοκ. Κατά την πρώτη ημέρα θα διεξαχθεί το σεμιναριακό μέρος της εκδήλωσης, ενώ την επομένη θα πραγματοποιηθούν προαιρετικές επισκέψεις σε επιχειρήσεις και εργαστήρια. Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν μολδαβοί παραγωγοί και εκπρόσωποι αγροτικών συνεταιρισμών, με τους οποίους οι έλληνες συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα γνωριμίας κατά τη διάρκεια του γεύματος εργασίας, την πρώτη ημέρα.
Γλώσσα εργασίας του σεμιναρίου θα είναι η Ελληνική, ενώ η συμμετοχή σε αυτό θα είναι δωρεάν. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο ΕΒΕΘ.

Πηγή: Μακεδονία

Dow Hellas: Tην έσωσαν οι εξαγωγές για το 2012

Μπορεί η οικοδομική δραστηριότητα στην Ελλάδα να στενάζει όμως η Dow Hellas αυξάνει σταθερά τα θεμελιώδη της, εκμεταλλευόμενη την γεωπολιτική της θέση στα Βαλκάνια.
Η Dow Hellas αποτελεί σήμερα τη βάση της The Dow Chemical Company για τις εξαγωγές και την ανάπτυξη των αγορών στα Βαλκάνια, την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

Ετσι και το 2012 η βιομηχανική εταιρεία Dow Ελλάς, θυγατρική του αμερικανικού κολοσσού των χημικών και πλαστικών προϊόντων Dow Chemical, βελτίωσε τις πωλήσεις και τα κέρδη της.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 62 εκατ. ευρώ από 58,8 εκατ. ευρώ το 2011 και τα προ φόρων καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 5,6 εκατ. ευρώ από 4 εκατ. ευρώ. Παγκοσμίως το

Export Academy

Export Academy