Τον προσανατολισμό της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων προς την κινεζική αγορά, προβάλλει άρθρο του James Areddy στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας WALL STREET JOURNAL, με τίτλο «Greek Exports Take Aim at Chinese Palate».
Στο πλαίσιο αυτό, τα καταστήματα στη Σαγκάη προωθούν τη διαφημιστική εκστρατεία «Taste of Greece», ενώ οι Κινέζοι και οι Έλληνες σεφ τροποποιούν ελληνικές γεύσεις για να ταιριάζουν περισσότερο στον κινέζικο ουρανίσκο. Αναφέρεται επίσης ότι αποβλέποντας στην οικονομική ανάκαμψη μετά από έξι χρόνια ύφεσης, ο Έλληνας Πρωθυπουργός και ο Δήμαρχος Αθηναίων επισκέφτηκαν σε χωριστές εμπορικές αποστολές την Κίνα με στόχο την ενίσχυση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων στη χώρα.
Πέρυσι, η Κίνα αναδείχθηκε ως η τέταρτη χώρα εισαγωγών ελληνικού ελαιόλαδου μετά την Ιταλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ. Επίσης, σύμφωνα με την ΕΛ. ΣΤΑΤ, μεταξύ 2010 και 2012, οι εξαγωγές ελληνικού παρθένου ελαιόλαδου στην Κίνα αυξήθηκαν κατά περίπου 160%, έξι φορές περισσότερο από το σύνολο των υπερπόντιων εξαγωγών του προϊόντος.
http://online.wsj.com/article/SB10001424127887323689204578571544152429814.html#printMode?KEYWORDS=Greece
Read more: http://mignatiou.com/?p=8503#ixzz2YmejizMv
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου