Η διατήρηση των πωλήσεων και των
μεριδίων στην Ελλάδα αλλά και η ανάπτυξη των εξαγωγών σε νέες αγορές, όπως η
Ρωσία και η Κίνα, αποτελούν τους βασικούς στόχους που θέτει η ιστορική
βιομηχανία εμφιάλωσης του ανθρακούχου νερού «Σουρωτή». Όπως λέει στην «Η» ο
διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης εταιρείας, Γιάννης Ιωαννίδης, η κατανάλωση στο
εσωτερικό της χώρας εξακολουθεί να πιέζεται από τη μείωση των εισοδημάτων και
την αύξηση της φορολογίας που επιβλήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο
αισιοδοξεί πως από την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει η ανάκαμψη.
Με τι ρυθμούς κινείται σήμερα η
αγορά των εμφιαλωμένων νερών; Πόσο έχει βοηθήσει στην ανάκαμψη της κατανάλωσης
η αύξηση του τουρισμού;
Δυστυχώς η κατανάλωση δεν
κινείται με τους ρυθμούς που περιμέναμε. Είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες, ωστόσο
διαπιστώνουμε ότι η κατάσταση φέτος είναι λίγο χειρότερη από την περσινή
χρονιά. Φαίνεται πως οι περικοπές στα εισοδήματα και τα φορολογικά βάρη που
επιβλήθηκαν τα τελευταία χρόνια λειτουργούν σωρευτικά και συνεχίζουν να πιέζουν
την κατανάλωση. Βέβαια, σημαντικό ρόλο στην κάμψη της αγοράς