Σελίδες

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Coface identifies 10 emerging countries hot on the heels of the BRICS

After 10 years of frenetic growth, the BRICS are slowing down sharply: for 2014, Coface forecasts growth of on average 3.2 points lower than the average growth these countries registered over the previous decade. At the same time, other emerging countries are accelerating their development. Among them, a ‘top 10’ emerges with good production prospects and sufficient financing to support expansion.

In addition to accelerating high growth, financing is needed to boost investment

Despite a consumer trend that remains favourable, the BRICS are experiencing a growth downturn due to an adjustment in supply and a marked slow-down in investment. Local businesses no longer have sufficient production capacity to meet continued strong demand.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Το μυστικό της επιτυχίας των γερμανικών εξαγωγών

Ποιο είναι το μυστικό της γερμανικής επιτυχίας στο πεδίο των εξαγωγών; Σίγουρα η τεχνολογική πρωτοπορία, αλλά και η δίψα των γερμανικών επιχειρήσεων –μεγάλων αλλά και μικρομεσαίων- να δραστηριοποιηθούν στο εξωτερικό.


Δεν είναι μόνο οι μεγάλοι τεχνολογικοί όμιλοι της Γερμανίας που αναζητούν αγορές στο εξωτερικό. Όλο και περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναζητούν την τύχη τους εκτός συνόρων. Και αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του γερμανικού επιχειρηματικού κόσμου, η εξωστρέφεια ακόμη και των μικρών επιχειρήσεων, λέει ο γερμανός υφυπουργός Οικονομίας Στέφαν Κάπφερερ.
Μάλιστα προκειμένου το γερμανικό υπουργείο να συμβάλει στον εντοπισμό ελπιδοφόρων νέων αγορών εξετάζει, σε συνεργασία με την εταιρεία Germany Trade & Invest GmbH (GTAI), αναδυόμενες αγορές, τις οποίες αξιολογεί επί τη βάσει ενός

H ελληνική παρουσία στην Διεθνή έκθεση οίνου ProWein στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας

Αξιοπρεπής παρουσία, αλλά η καθιέρωση αργεί

Με σχεδόν 70 εκθέτες η Ελλάδα είχε και φέτος αξιοπρεπή παρουσία στην διεθνή έκθεση οίνου ProWein της Γερμανίας, που ολοκληρώθηκε χθες. Ο δρόμος της καθιέρωσης είναι ωστόσο ακόμα μακρύς για το ελληνικό κρασί.
Ελληνικά περίπτερα στην ProWein 2014 του Ντίσελντορφ
Κακά τα ψέματα! Οι Έλληνες μπορεί να θεωρούμε καλά αρκετά ελληνικά κρασιά, ελάχιστοι ξένοι μπορούν ωστόσο να πουν ότι γνωρίζουν τι εστί ποιοτικό ελληνικό κρασί. Η προσπάθεια να γνωρίσουν οι ξένοι την ελληνική παραγωγή οίνου και να αγκαλιάσουν ελληνικά κρασιά και ποικιλίες είναι δύσκολη, αλλά όχι ακατόρθωτη. Αυτή την εντύπωση αποκομίσαμε από την έκθεση κρασιού ProWein στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας (23-25.03.2014), στην οποία συμμετείχαν 4.800 εκθέτες από 50 χώρες και επισκέφθηκαν περίπου 45.000, κυρίως επαγγελματίες.
Οινοπαραγωγοί, αλλά και ειδικοί του ελληνικού κρασιού θεωρούν ότι για να καθιερωθεί το ελληνικό κρασί στην διεθνή αγορά τα ζητούμενα, εν συντομία, είναι: καλύτερη

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Αυτοσχεδιασμός στις εκπλήξεις: Πόσο τζαζ ….είναι η επιχείρησή σας?

Η μέρα σου στο γραφείο δεν έχει καν ξεκινήσει και τα τηλέφωνα και το e-mail έχουν πάρει φωτιά:  Πρέπει να αντιμετωπίσεις ξαφνικά πόλεμο τιμών από τον ανταγωνισμό ή να κατευνάσεις ένα εξαγριωμένο πελάτη μετά από λάθος παραλαβή ή να βρεις ένα νέο τρόπο μεταφοράς των ευπαθών προϊόντων σου εν μέσω μιας ξαφνικής απεργίας. Είτε είσαι ο γενικός διευθυντής, είτε ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης  πελατών, είτε ο διευθυντής εφοδιαστικής αλυσίδας, πρέπει να «εφεύρεις» νέες απαντήσεις τώρα! Άμεσα! 
Ο συνδυασμός δράσης σε πραγματικό χρόνο και καινοτόμου απάντησης σε εκπλήξεις διαφοροποιεί τον αυτοσχεδιασμό (improvisation) από τα παραδοσιακά, προσχεδιασμένα συστήματα όπου τα ανώτερα στελέχη σχεδιάζουν πλάνα, τα οποία εν συνεχεία υλοποιούν τα κατώτατα στελέχη.



Η μουσική τζαζ είναι εξαιρετικό παράδειγμα για να κατανοήσουμε τη ιδιαιτερότητα του αυτοσχεδιασμού (Berliner 1994).  Σε αντίθεση με την κλασσική ορχήστρα που υπάρχει χρονικός διαχωρισμός της σύνθεσης και εκτέλεσης, με  τους μουσικούς να στηρίζονται στην παρτιτούρα που έχει γράψει  ο δημιουργός εκ των προτέρων,  στην τζαζ δεν υπάρχει

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Από το Αγρίνιο, η ελληνική GAEA ταξιδεύει σε 26 χώρες παγκοσμίως

 Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ

Στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού, στην αύξηση του τζίρου έως και κατά 24%, στην ανανέωση της προϊοντικής γκάμας και των συσκευασιών με νέο, περισσότερο διεθνή «αέρα» προσανατολίζεται η διοίκηση της επιχείρησης Gaea για το 2014.


«Σήμερα η Gaea έχει παρουσία σε 26 χώρες με κυριότερες αγορές τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Ρωσία και τη Νορβηγία», όπως επισημαίνει στην «ΗMEΗΣΙΑ» ο Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υπογραμμίζοντας ότι «στις επιδιώξεις μας για

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Η Export Academy στηρίζει τις συναντήσεις Β2Β με επιχειρηματικές αποστολές από το Ιράκ -Ιορδανία και Παλαιστίνη

Η Export Academy στηρίζει την διοργάνωση Β2Β συναντήσεων με επιχειρηματίες από Ιράκ, Ιορδανία και Παλαιστίνη που διοργανώνει την Παρασκευή 14 Μαρτίου το  Άραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο, στο ξενοδοχείο Divani Caravel των Αθηνών.



Η περιοχή αναφοράς βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε έντονη ανάπτυξη και θα έπρεπε κατά την άποψή μας να μπει στο στόχαστρο εξαγωγικής διεύρυνσης κάθε Ελληνικής επιχείρησης.

Η προσπάθεια του Άραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου να προσκαλέσει στην Αθήνα 57 επιχειρηματίες από τις 3 χώρες και να διοργανώσει τις B2B συναντήσεις είναι τουλάχιστον αξιέπαινη.

Οι τομείς δραστηριότητας που θα καλυφθούν στις συναντήσεις είναι οι ακόλουθοι :

1.       Engineering, General Contracting & Construction                                   
2.       Heavy machinery, machineries and Building Materials                            
3.       Marble, Ceramic, Wood and Iron                                                     
4.       Sanitary Ware, Kitchen Appliances & Bathroom Accessories                 
5.       Renewable Energy and Electrical Equipment                                            
6.       Oil-Contracting and Services                                                                      
7.       Electronic, IT and Telecommunications                                                    
8.       Agricultural Products, Food & Beverages                                     
9.       Healthcare, Pharmaceuticals and Cosmetics                                            
10.    Real Estate                                                                                        
11.    Tourism and Travel Agencies                                                                     
12.    Textile, Clothing, Jewellery and Accessories                                           
13.    Auto Spare Parts & Car Accessories                                                          
14.    Furniture / Kitchens                                                                         
15.    Plastics / Plastic Bags                                                                                 
16.    Insurance / Financial Services                                                                    
17.    Legal Services                                                                                              
18.    Education                                                                                          
19.    General Trading Agencies                                                               

Εάν επιθυμείτε να συμμετάσχετε, θα πρέπει να συμπληρώσετε την δήλωση συμμετοχής που θα βρείτε ΕΔΩ και να την στείλετε το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 12/03/2014 στο e-mail chamber@arabgreekchamber.gr
Όμως θα πρέπει να γνωρίζεται ότι για τις συναντήσεις θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βάσει ημερομηνίας αποστολής της Δήλωσης Συμμετοχής.

Το κόστος συμμετοχής στις συναντήσεις είναι 90 € /άτομο (ή/και 60 €/άτομο για τα μέλη του Επιμελητηρίου). Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο έγγραφο του Επιμελητηρίου ΕΔΩ.


Εμείς στην Export Academy έχουμε σημαντική 20-ετη εμπειρία στην περιοχή αναφοράς και θα χαρούμε να ανταλλάξουμε απόψεις πριν, κατά την διάρκεια ή/και μετά το πέρας των συναντήσεων.



Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΑΝΣΓΚΑΡ ΜΠΕΛΚΕ : «Η δημοσιονομική προσαρμογή φέρνει πάντα ανεργία»

«Χωρίς αύξηση των εξαγωγών, το επίπεδο του χρέους δεν είναι βιώσιμο και θα υπάρξει ανάγκη για επαναλαμβανό-μενη συμμετοχή του επίσημου δημόσιου τομέα, έως ότου αρχίσει να αναπτύσσεται και πάλι η οικονομία. Ετσι, το βασικό συμπέρασμα είναι ότι η έλλειψη της αύξησης των εξαγωγών είναι πιο σημαντική από το πρωτογενές πλεόνασμα»

«Ενα βασικό συμπέρασμα, όσον αφορά την Ελλάδα, είναι ότι το αρχικό πρόγραμμα είχε υποτιμήσει το δημοσιονομικό πολλαπλασιαστή και -ως εκ τούτου- το βάθος της ύφεσης, που ήταν εν μέρει αναπόφευκτο» ΑΝΣΓΚΑΡ ΜΠΕΛΚΕ (Γερμανός οικονομολόγος)
Σχετικά... γρήγορα για τα δεδομένα της ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας, δηλαδή με καθυστέρηση άνω των τριών ετών, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εξετάζει τις αποφάσεις που ελήφθησαν από την τρόικα σχετικά με τις διασώσεις στις χώρες της περιφέρειας της Ευρωζώνης. Μια από τις μελέτες που διεξήχθησαν, ύστερα από παραγγελία της Επιτροπής Οικονομικής και Νομισματικής Πολιτικής (ECON) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και η οποία κατατέθηκε πριν από λίγες ημέρες, ήταν από το γνωστό Κέντρο Σπουδών για την Ευρωπαϊκή Πολιτική (CEPS) στις Βρυξέλλες, με διευθυντή τον Daniel Gros*.
Η συντακτική επιτροπή της συγκεκριμένης μελέτης αποτελείται από πέντε οικονομολόγους, ανάμεσα στους οποίους -εκτός από τον διευθυντή του CEPS- είναι ο Ansgar Belke, καθηγητής

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Οι ελληνικές εταιρείες με σημαντική παρουσία στην Τουρκία

Ξεπερνούν σήμερα τις 2.000 οι ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Τουρκία είτε παραγωγικά είτε μέσω εξαγωγών. Περίπου 20 είναι οι εισηγμένες επιχειρήσεις του χρηματιστηρίου Αθηνών που έχουν παρουσία στη γειτονική χώρα.
Θυμίζουμε ότι η εξαγορά της τουρκικής Finansbank, το καλοκαίρι του 2010, από την Εθνική Τράπεζα είχε φτάσει στα 3,1 δισ. ευρώ. Πέραν της Εθνικής, στη γειτονική χώρα δραστηριοποιούνται οι Eurobank και Alpha Bank, η Intralot, τα Πλαστικά Κρήτης, τα Πλαστικά Θράκης, οΑγροτικός Οίκος Σπύρου, οι όμιλοι Νηρέα και Σελόντα, οι S&B,ΣαράντηςEurodrip κ.ά.
Η ΚleemaΗellas δραστηριοποιείται μέσω της θυγατρικήςKleemaAsansor, η Αλουμύλ Μυλωνάς συμμετέχει σε κοινοπρακτικό σχήμα, ενώ θυγατρικές εταιρείες διατηρούν και οι Moda Bagno και Ηellas Can, Mls Πληροφορική, Σαράντης, Sato.


Οι ελληνικές εξαγωγές από 369 εκ. ευρώ το 2002 ανήλθαν σε 2,6 δισ. ευρώ το 2012. Οι ελληνικές εξαγωγές προς την Τουρκία αντιπροσωπεύουν μόνο το 1,06% των τουρκικών εισαγωγών από ολόκληρο τον κόσμο και από τις 65.500 εισαγωγικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα, μόνο οι 2.201 (το 3,2%)

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Kenya’s mining sector shows promise but shifting regulations concern investor


A nascent mining industry is forming in Kenya, with the first large-scale mining project expected to begin exports this month, although a spate of changes to the regulatory framework over the past 18 months has made for a tighter operating environment for producers.

In late January, Australia’s Base Resources, operator of the $305m Kwale mineral sands project just south of Mombasa, said bulk shipments of ilmenite and rutile would start in February, following a launch of operations last October.


The mine is expected to produce 330,000 tonnes of ilmenite per year, which will contribute 10% of global supply, in addition to 80,000 tonnes of rutile, or 14% of global supply, and 30,000 tonnes of zircon. The minerals are used to manufacture titanium metal, plastics, ceramics and pigments in paper. Company executives estimate the project will generate up to $300m in government revenue over the 13-year life of the mine.
The state awarded the Kwale concession on particularly favourable terms, in an effort to encourage mining activities. Base Resources will pay corporate taxes of 15% for 10 years, half the standard rate, and royalties

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Οι 16 κυριότερες κατηγορίες Ελληνικών εξαγώγιμων προϊόντων στην Τουρκία


Προϊόν  2012 2013 2012-13 2013
Αξία εξαγωγών Αξία εξαγωγών Μεταβολή (%) Σύνθεση (%)
Ορυκτά λάδια-καύσιμα  1.968.774.221 2.380.271.061 17% 75%
Πλαστικές ύλες και τεχνουργήματα  152.143.673 162.030.918 6,60% 5,20%
Βαμβάκι  202.060.680 208.604.223 3% 6.9%
Αργίλιο και τεχνουργήματα από αργίλιο  67.378.392 64.704.170 -4% 2,10%
Λέβητες, μηχανές, συσκευές  22.245.588 25.341.171 14% 0.8%
Δέρματα, γουνοδέρματα  30.738.235 27.274.772 -1% 9%
Χαλκός και τεχνουργήματα από χαλκό  44.284.674 39.965.942 -9,50% 1,30%
Ηλεκτρικές μηχανές, συσκευές  15.233.422 12.109.967 -12,70% 0,40%
Χυτοσίδηρος, σίδηρος και χάλυβας  11.114.416 15.982.959 45,50% 5,30%
Τεχνουργήματα από σίδηρο, χάλυβα  6.452.093 2.784.335 -57% 0,10%
Πλοία, σκάφη, πλωτές κατασκευές  22.076.334 1.422.028 -93% 0,04%
Ζώντα ζώα  7.435.648 1.956.452 -73% 0,06%
Χαρτί, χαρτόνια  13.174.861 12.818.309 -2,30% 0.43%
Λιπάσματα  11.783.634 28.614.263 140% 0,95%
Χρωστικά  11.814.388 12.785.265 8.5% 0,40%
Φαρμακευτικά 5.913.365 8.437.626 42% 0,30%



Πηγή : Γραφείο Ο.Ε.Υ. Άγκυρας



35η Διεθνή έκθεση στο Kaduna Νιγηρίας - 21 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2014

Το εμπορικό, βιομηχανικό και γεωργικό Επιμελητήριο Kaduna (KADCCIMA)της Νιγηρίας διοργανώνει τη 35η Διεθνή έκθεση στο Kaduna Κέντρο Διεθνούς Εμπορίου και Επενδύσεων, από 21 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2014..
 Αντικείμενο της Έκθεσης είναι "Αγροτική Μεταμόρφωση για τη Βιομηχανική Ανάπτυξη- Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα"

 Η εν λόγω Έκθεση αποτελεί μια διαδραστική πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφόρησης, απόψεων και συναντήσεων Β2Β με εγχώριους επιχειρηματίες. 

 Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να ανακτηθούν από την ιστοσελίδα  www.kadccima.org.ng καθώς και, απευθείας, από τους διοργανωτές, info@KaDccima.org.ng, kadccima@gmail.com


Nigeria Basic Data
Nigeria is compact in shape; it has no inland seas, no peninsulas and no island around the coast. It occupies an area of 923766SqKm. The 1991 census puts the country's population at 80million. The official language is English with predominant presence of three major tribal languages
.
Geography:
As West Africa Country, Nigeria is entirely within the topics and is divided into three by the River Niger and its tributary, the Benue. Nigeria consists of four main belts, each stretching across the country, east and west. These include a coastal belt of mangrove belt intersected by an intricate network of creeks and rivers and by the Niger Delta. It followed by a belt of tropical rain forest rich oil palm, cocoa and rubber. It

Κρητικές εξαγωγές… αιγότριχας αλλά και δερμάτων αρκάλων

Συχνές οι αναφορές στον Τύπο για την αυξανόμενη τάση που έχουν οι κρητικές εταιρείες και οι παραγωγοί της Κρήτης προς το εξαγωγικό εμπόριο, κάτι το οποίο σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Κρήτης Θ. Βρέντζου έχει αποφέρει θετικά αποτελέσματα και συνεχώς ενδυναμώνεται.
Στο φύλλο των “Χανιώτικων Νέων” της Πέμπτης διαβάσαμε ότι ξεκινά ένα νέο εξαγωγικό άνοιγμα προς την πολωνική αγορά! Ανάμεσα στα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρονται οι Πολωνοί και ήδη μάλιστα έχουν κλειστεί και οι πρώτες συμφωνίες είναι τα: ελαιόλαδο, μέλι, αρτοσκευάσματα, βότανα κ.λπ.




Η παραπάνω λίστα των προϊόντων μας έδωσε την αφορμή να ανατρέξουμε στα 1899 όταν η Κρήτη εξήγαγε (σε χώρες της Ευρώπης, της Β. Αφρικής, αλλά και στις Ελλάδα και Τουρκία) προϊόντα όπως: «μελόπιτες, πετμέζι, ανθόνερον, κονιάκ, αμυγδαλόψιχα γλυκεία, αμυγδαλόψιχα πικρά, οίνον, όξον», αλλά ακόμη και

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

«Εχουμε καλά προϊόντα, χάνουμε στη νοοτροπία»

«Οπου πάμε, κάνουμε έρευνα αγοράς. Δεν μπορείς να πουλήσεις προϊόν όπου να 'ναι» . ΤΟ 1953, η πρώτη μεγάλη ελληνική εξαγωγική εταιρεία στο χώρο των εσπεριδοειδών, που λειτουργούσε με μοναδικό συμβόλαιο το «λόγο του ανδρός» στην πάλαι ποτέ Σοβιετική Ενωση, ανήκε στον πρώην αξιωματικό του Ναυτικού και εκ των πρώτων μάχιμων αεροπόρων, τον Γιώργο Φραγκίστα.


Η πρώτη εταιρεία που εφάρμοσε το θεσμό του εγκεκριμένου εμπόρου οπωροκηπευτικών, που εγκαινιάστηκε πρόσφατα, είναι του εγγονού του, Γιώργου Φραγκίστα, προέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής, Διακίνησης Φρούτων, Λαχανικών και Χυμών (INCOFRUIT-HELLAS), ο οποίος εφαρμόζει ευλαβικά τη ρήση του παππού: «Το κούτελο να το κρατάς ψηλά».
Γεννημένος στην Αθήνα, οικογενειάρχης και πατέρας τριών παιδιών, κοσμοπολίτης, αντικαπνιστής, ο Γιώργος Φραγκίστας απορρίπτει το αλκοόλ και τον καφέ - μοιάζει άτρωτος στα πάθη. Ομως, πλάι στο γραφείο του φιγουράρουν τα κύπελλα από την ιστιοπλοΐα, αφού είναι λάτρης της θάλασσας.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών μηχανολογίας στη Νέα Υόρκη, με εξειδίκευση στην Ουάσιγκτον στη δυναμική

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

TYΡΑΣ : Κάνει μόδα το ελληνικό γιαούρτι και τυρί σε όλο τον πλανήτη

 Ο κ. Στέργιος Σούρλης, εμπορικός διευθυντής διεθνών αγορών βιομηχανίας γάλακτος ΤΥΡΑΣ μιλά για τις μεγάλες αγορές που ανοίγει η επιχείρηση  (συνέντευξη στο TimeTV)                                                


Την τελευταία τριετία επένδυσε 100 εκατομμύρια ευρώ ενώ αύξησε τις εξαγωγές του από 44 εκατομμύρια ευρώ το 2012 σε 67 εκατομμύρια ευρώ το 2013. Γίνεται λόγος για τον μεγαλύτερο παραγωγό λευκού τυριού στην Ελλάδα που ταυτόχρονα παράγει γάλα, γιαούρτι, τυριά και χυμούς. Διαθέτει ένα αξιοζήλευτο δυναμικό 1.000 εργαζομένων που δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ποιά, όμως, είναι η επιχείρηση αυτή που «γράφει» ένα ξεχωριστό στόρι; Απάντηση στο ερώτημα αναζητήσαμε στη συνομιλία μας με τον κ. Στέργιο Σούρλη, εμπορικό διευθυντή διεθνών αγορών της εταιρείας. Ας παρακολουθήσουμε την συνομιλία μαζί του.



Κύριε Σούρλη, πριν μπούμε στην ουσία της συζήτησής μας, πείτε μας δύο λόγια για το προφίλ της εταιρείας.
Ο όμιλος ΤΥΡΑΣ διαθέτει τρία μεγάλα «οχήματα»: την εταιρεία ΤΥΡΑΣ, τον «Όλυμπο» και την «Ροδόπη». Μετά από μία επιτυχημένη πορεία στην εγχώρια αγορά, ο όμιλος την τελευταία τριετία κάνει μια μεγάλη εξαγωγική προσπάθεια. Υλοποιώντας ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πλάνο διείσδυσης στις διεθνείς αγορές αρχίζει ήδη να δρέπει καρπούς.

Ο όμιλος μετρά μερικές δεκαετίες δραστηριότητας...
Πράγματι, πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση τρίτης γενιάς, με πάνω από εξήντα χρόνια πορείας στην αγορά των γαλακτομικών και τυροκομικών προϊόντων. Σήμερα διαθέτει πέντε εργοστάσια, που συγκροτούν μία παραγωγική υποδομή η οποία δικαίως χαρακτηρισίζεται ως η τεχνολογικά αρτιότερη στην Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη.  Διαθέτει ένα πλούσιο «χαρτοφυλάκιο προϊόντων» στο γάλα, το γιαούρτι, τα τυριά και τους χυμούς, που

Gulfood 2014: Εξερχόμενη επιχειρηματική αποστολή στον τομέα των τροφίμων και ποτών στις χώρες του Κόλπου

Τίτλος:Gulfood 2014: Εξερχόμενη επιχειρηματική αποστολή στον τομέα των τροφίμων και ποτών στις χώρες του Κόλπου
Τόπος:Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Ημερομηνία:24-26 Φεβρουαρίου 2014
Διοργανωτές:Δίκτυο ΠΡΑΞΗ
Προθεσμία:10/02/2014
Περιγραφή:Ευκαιρίες δικτύωσης και ανάπτυξης επιχειρηματικών συνεργασιών μέσω προκαθορισμένων διμερών επιχειρηματικών συναντήσεων (Β2Β) στον τομέα των τροφίμων και ποτών θα έχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στην εξερχόμενη επιχειρηματική αποστολή κατά τη διάρκεια της έκθεσης Gulfood 2014 , η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 24-26 Φεβρουαρίου στο Ντουμπάι.

Ψυχρό κλίμα στις εξαγωγές

Ως αποτέλεσμα των πιέσεων περιορίστηκαν στα επίπεδα του μόλις 1,7% οι ρυθμοί αύξησης των εξαγωγών για την περίοδο Δεκέμβριος 2012-Νοέμβριος 2013, σε σχέση με το 12μηνο Δεκέμβριος 2011-Νοέμβριος 2012.

Το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον για το παγκόσμιο εμπόριο, αλλά και οι ειδικές συνθήκες στη διεθνή αγορά πετρελαιοειδών τους χειμερινούς μήνες, ειδικά σε περιόδους ακραίων καιρικών συνθηκών, προκάλεσαν την άσκηση ισχυρών πιέσεων στο εξωτερικό εμπόριο της χώρας, τόσο σε επίπεδο εξαγωγών, όσο και στις εισαγωγές.
Το αποτέλεσμα ήταν να σημειωθεί νέο αρνητικό ρεκόρ τετραετίας το Νοέμβριο του 2013, σε ότι αφορά υποχώρηση εξαγωγών, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα περασμένου έτους, αλλά και να περιοριστούν σημαντικά οι ρυθμοί αύξησης των εξαγωγών, σε επίπεδο 12μήνου, παραμένοντας ωστόσο, σε θετικό έδαφος.


Σύμφωνα με την ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των εκτιμήσεων της μηνός της ΕΛΣΤΑΤ, τον περασμένο Νοέμβριο η συνολική αξία των εξαγωγών μειώθηκε κατά 22,6% (στα 2,13 δισ. ευρώ, έναντι 2,76 δισ. ευρώ του Νοεμβρίου του 2012). Αντίστοιχα, εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών, προκύπτει μείωση της τάξης του 7,9% (στο 1,46 δισ. ευρώ, από 1,59 δισ. το Νοέμβριο του 2012).

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Το Ελντοράντο του μαύρου χρυσού επενδύει σε ένα εναλλακτικό μέλλον


ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ Παίρνοντας μαθήματα από το παρελθόν, η χώρα σχεδιάζει τη μετά το πετρέλαιο εποχή, δίνοντας δισεκατομμύρια δολάρια για το Μάσνταρ, μια πόλη-εφαρμοσμένο εργαστήριο ανάπτυξης της γνώσης, της τεχνολογίας και της καινοτομίας.


Παίρνοντας μαθήματα από το παρελθόν, η χώρα σχεδιάζει τη μετά το πετρέλαιο εποχή, δίνοντας δισεκατομμύρια δολάρια για το Μάσνταρ, μια πόλη-εφαρμοσμένο εργαστήριο ανάπτυξης της γνώσης, της τεχνολογίας και της καινοτομίας

Του απεσταλμένου μας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Νικόλα Ζηργάνου
Στις αρχές του 20ού αιώνα, η οικονομία των Εμιράτων ήταν εξαρτημένη σχεδόν απόλυτα (95%) από το εμπόριο μαργαριταριών. Στα λιμάνια της Σάρτζα και του Ντουμπάι συνέρρεαν χιλιάδες πλεούμενα κάθε είδους που έφερναν τον λευκό χρυσό από την αβαθή ζεστή θάλασσα του Κόλπου.

Ομως, η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1929 μείωσε αισθητά τις πωλήσεις μαργαριταριών και το 1930, η Ιαπωνία έφτιαξε τα πρώτα τεχνητά μαργαριτάρια, καταστρέφοντας τη μοναδική οικονομική δραστηριότητα των Εμιράτων. Η περιοχή έπεσε σε μαρασμό και οι κάτοικοι κατρακύλησαν στη φτώχεια. Η

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Εleia : Από τα Λεχαινά στα... Harrods και σε top εστιατόρια του κόσμου!

«Γεννήθηκε εκεί που άρχισαν όλα»


Η περίπτωση του πολυβραβευμένου "Eleia" μας δείχνει ότι οι ξένες αγορές "διψούν" για το καλό Ηλειακό ελαιόλαδο - Το απίστευτο "success story" ενός νεαρού Ηλείου που άφησε τις επιστήμες και επένδυσε στη γη του.
«Γεννήθηκε εκεί που άρχισαν όλα». Αυτό είναι το βασικό σλόγκαν ενός ελαιόλαδου από την Ηλεία, που έχει βαλθεί να κατακτήσει ολόκληρο τον κόσμο και να δείξει σε όσους ασχολούνται με τη γη ότι η παλιά νοοτροπία παραγωγής και διάθεσης των αγροτικών προϊόντων δεν έχει πια θέση στη σύγχρονη εποχή.


Το “Eleia”, ένα εξαιρετικό ελαιόλαδο που παράγει ο 34χρονος Αλέξανδρος Σπηλιάδης από τα Λεχαινά, λανσάρεται στις διεθνείς αγορές όχι μόνο ως ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας αλλά και ως ένα αντικείμενο ιδιαίτερης αισθητικής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το ελαιόλαδο αυτό μπορεί να το βρει κανείς στα καλύτερα εστιατόρια της Νέας Υόρκης, του Τόκιο, του Λονδίνου αλλά και στα ράφια ξακουστών πολυκαταστημάτων όπως τα Harrods στο Λονδίνο, τα ξενοδοχεία Marriot στη Γερμανία και το Hilton στην

Export Academy

Export Academy