Με επιχειρηματική βάση την Ελλάδα και με το βλέμμα στραμμένο στην ανάπτυξη των εξαγωγών θα πορευτεί την επόμενη διετία ο όμιλος Vivartia έχοντας ως στρατηγικό στόχο την διείσδυση των προϊόντων του στην πολύ μεγάλη αγορά της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής από όπου προσδοκά να αντλήσει έσοδα άνω των 160 εκατ. ευρώ.
Όχημα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Vivartia θα αποτελέσει η υλοποίηση της συμφωνίας συνεργασίας με την Exceed Industries, μέσω της οποίας τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των εταιρειών του ομίλου θα διοχετευθούν σε μια αγορά που αριθμεί περισσότερους από 330 εκατομμύρια καταναλωτές και εκτείνεται από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, το Ομάν, το Μπαχρέιν, το Κατάρ, μέχρι την Αίγυπτο, τη Λιβύη, την Τυνησία, την Αλγερία, το Μαρόκο, το Ιράν και το Ιράκ.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Vivartia και αναπληρωτή διευθύνων σύμβουλο της MIG, Γιάννη Αρτινό, οι εξαγωγές γαλακτοκομικών της Δέλτα Γάλακτος αλλά και καταψυγμένων προϊόντων της Μπαρμπα Στάθης σε συνολικά 14 χώρες που περιλαμβάνονται στη συμφωνία, θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2013.
Την ίδια περίοδο προγραμματίζεται να ξεκινήσουν και οι εργασίες κατασκευής του εργοστασίου παραγωγής γάλακτος της Vivartia στο Abu Dhabi, μια επένδυση που θα κοστίσει περίπου 70 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το Νοέμβριο του 2014 οπότε και τοποθετείται χρονικά η έναρξη λειτουργίας της παραγωγικής μονάδας.
Το business plan του ομίλου για τις νέες αγορές έχει ως στόχο την πραγματοποίηση τζίρου άνω των 160 εκατ. ευρώ, ποσό που ισοδυναμεί με αύξηση των σημερινών πωλήσεων της Vivartia περίπου κατά 30%.
Η συμφωνία με την Exceed θα έχει και παράπλευρα οφέλη για την εγχώρια παραγωγή της Vivartia, δεδομένου ότι για να καλυφθεί η ζήτηση από τις νέες αγορές θα ενισχυθεί ο όγκος παραγωγής των εταιρειών του ομίλου στην Ελλάδα ενώ θα προστεθούν και νέες θέσεις εργασίας.
Αυξάνει μερίδια αγοράς
Αναφερόμενος στην πορεία των πωλήσεων της Vivartia στην εγχώρια αγορά, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου σημείωσε πως καταγράφονται ικανοποιητικές επιδόσεις καθώς συνεχίζεται η διεύρυνση μεριδίων αγοράς τόσο στα γαλακτοκομικά όσο και στα καταψυγμένα, παρά την μείωση της κατανάλωσης και τη στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ειδικότερα στον τομέα των καταψυγμένων λαχανικών ο διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης, κ. Αντώνης Μαυριδόγλου, ανέφερε ότι η εταιρεία αυξάνει τους όγκους των πωλήσεών της, παρότι η αγορά κινείται συνολικά για δεύτερο συνεχόμενο έτος πτωτικά, κατά 1,5% σε όγκους και κατά 10% σε αξία.
Οι επιδόσεις αυτές είναι αποτέλεσμα της πολιτικής προσφορών και εισαγωγής νέων προϊόντων που ακολουθεί η εταιρεία για να στηρίζει τις πωλήσεις, προσφέροντας οικογενειακές ή βασικές συσκευασίες με περισσότερο προϊόν, και λανσάροντας νέες συσκευασίες, όπως αυτή με έτοιμα καταψυγμένα γεύματα λαχανικών στην τιμή του 1 ευρώ.
Εξάλλου στο πλαίσιο παρουσίασης εργαστηριακής έρευνας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για τη διατροφική αξία των καταψυγμένων λαχανικών σε σχέση με τα νωπά, υποστηρίχθηκε ότι τα καταψυγμένα λαχανικά ολοκληρωμένης αγροτικής διαχείρισης της Μπαρμπα Στάθης είναι ισοδύναμης ή και ανώτερης –μετά τη δεύτερη μέρα- διατροφικής αξίας συγκριτικά με τα νωπά λαχανικά από διάφορες αγορές και περιοχές της Ελλάδας.
MIG: Δεν ψάχνουμε για φορολογικούς παραδείσους
«Μένουμε Ελλάδα» ήταν το μήνυμα που έστειλε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΜIG Γιάννης Αρτινός αναφερόμενος στην στρατηγική του ομίλου, ενώ άφησε σαφείς αιχμές για την τάση φυγής μεγάλων επιχειρήσεων από την Ελλάδα όπως εκδηλώθηκε τις τελευταίες ημέρες με τη μεταφορά της έδρας τους στο εξωτερικό.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση των δραστηριοτήτων της Μπάρμπα Στάθης στη Θεσσαλονίκη, ο επικεφαλής της Vivartia σχολίασε χαρακτηριστικά :«ο όμιλος καταβάλει κάθε χρόνο 110 εκατ. ευρώ σε φόρους και εισφορές. Δεν ψάχνουμε για φορολογικούς παραδείσους, δεν κοιτάζουμε ούτε το Λουξεμβούργο, ούτε την Ελβετία, ούτε το Λιχτενστάιν και τις Κανάριες Νήσους. Εδώ ζούμε, εδώ πληρώνουμε φόρους. Δεν βγάζουμε εργοστάσια έξω, αντίθετα φέρνουμε δουλειές και προσλαμβάνουμε κόσμο στην Ελλάδα».
Ο ίδιος σημείωσε πως για τη Vivartia η κρίση δεν αποτελεί δικαιολογία, αλλά «τεράστια ευκαιρία και αφορμή για να ξανακοιτάξουμε τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε και να βελτιώσουμε την απόδοση της εταιρείας».
Όπως είπε στόχος των εταιρειών του ομίλου είναι να στηρίξουν την ελληνική οικονομία και τους καταναλωτές, ενώ επισήμανε πως η Vivartia συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εντός Ελλάδας. Φέτος σύμφωνα με τον κ. Αρτινό, προγραμματίζονται επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ ενώ ανάλογο επενδυτικό πρόγραμμα θα υλοποιήσει ο όμιλος και το 2013.
Πηγή:www.capita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου