Αύξηση των πωλήσεων αλλά και πτώση στα κέρδη πριν τους φόρους
παρουσίασε η Μινέρβα Ελαιουργική κατά την οικονομική χρήση 2011-2012.
Σύμφωνα με το δημοσιευμένο ισολογισμό, οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το εξεταζόμενο διάστημα σημείωσαν άνοδο περίπου 5% και ανήλθαν σε 85,03 εκατ. ευρώ από 81,02 εκατ. ευρώ την οικονομική χρήση 2010-2011 ενώ αντίθετα τα κέρδη πριν τους φόρους υποχώρησαν κατά 52,6% και διαμορφώθηκαν σε 635 χιλ. ευρώ έναντι 1,33 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στις συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας, παρέμειναν σταθέρες και διατηρήθηκαν στα επίπεδα των 17,4 εκατ. ευρώ.
Νέα προιόντα και εξαγωγές
Να σημειωθεί πως η εταιρεία προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική και να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για φθηνότερες τιμές, εντείνει τις προωθητικές ενέργειες και επενδύει στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων ενώ συνεχίζει τις προσπάθειες για ανάπτυξη των εξαγωγών.
Πηγές από την εταιρεία επεσήμαναν πρόσφατα στην «Η» ότι η επέκταση σε αγορές εκτός Ελλάδας αποτελεί προτεραιότητα, καθώς παρά τις αντιξοότητες και τα εμπόδια που υψώνει η κρίση, υπάρχει γόνιμο έδαφος για τα ελληνικά προϊόντα που συνδυάζουν την καλή σχέση ποιότητας και τιμής.
Υπενθυμίζεται ότι η Μινέρβα εργάζεται μεθοδικά τα τελευταία χρόνια για να χτίσει ένα καλάθι από ξεχωριστά και υψηλής ποιότητας μεσογειακά προϊόντα που θα απευθύνονται στους καταναλωτές του εξωτερικού. Απώτερος στόχος της είναι οι εξαγωγές να ξεπεράσουν το 15% του συνολικού κύκλου εργασιών σε βάθος τριετίας από περίπου 9% που ήταν στο τέλος του 2011.
Πηγή : Ημερησία - Γιώργος Μανέττας
Σύμφωνα με το δημοσιευμένο ισολογισμό, οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το εξεταζόμενο διάστημα σημείωσαν άνοδο περίπου 5% και ανήλθαν σε 85,03 εκατ. ευρώ από 81,02 εκατ. ευρώ την οικονομική χρήση 2010-2011 ενώ αντίθετα τα κέρδη πριν τους φόρους υποχώρησαν κατά 52,6% και διαμορφώθηκαν σε 635 χιλ. ευρώ έναντι 1,33 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά στις συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας, παρέμειναν σταθέρες και διατηρήθηκαν στα επίπεδα των 17,4 εκατ. ευρώ.
Νέα προιόντα και εξαγωγές
Να σημειωθεί πως η εταιρεία προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική και να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για φθηνότερες τιμές, εντείνει τις προωθητικές ενέργειες και επενδύει στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων ενώ συνεχίζει τις προσπάθειες για ανάπτυξη των εξαγωγών.
Πηγές από την εταιρεία επεσήμαναν πρόσφατα στην «Η» ότι η επέκταση σε αγορές εκτός Ελλάδας αποτελεί προτεραιότητα, καθώς παρά τις αντιξοότητες και τα εμπόδια που υψώνει η κρίση, υπάρχει γόνιμο έδαφος για τα ελληνικά προϊόντα που συνδυάζουν την καλή σχέση ποιότητας και τιμής.
Υπενθυμίζεται ότι η Μινέρβα εργάζεται μεθοδικά τα τελευταία χρόνια για να χτίσει ένα καλάθι από ξεχωριστά και υψηλής ποιότητας μεσογειακά προϊόντα που θα απευθύνονται στους καταναλωτές του εξωτερικού. Απώτερος στόχος της είναι οι εξαγωγές να ξεπεράσουν το 15% του συνολικού κύκλου εργασιών σε βάθος τριετίας από περίπου 9% που ήταν στο τέλος του 2011.
Πηγή : Ημερησία - Γιώργος Μανέττας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου