«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» λένε οι προπονητές. Κάποιες φορές όμως αλλάζει, έστω κι αν η ομάδα «πετάει». Ο λογότυπος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αποτελεί διαχρονικό σύμβολο για την πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα, εδώ και 50 χρόνια, ωστόσο ήρθε η ώρα να ανανεωθεί.
Έτσι, εδώ και μερικούς μήνες η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απέκτησε ένα νέο λογότυπο, ο οποίος απέκτησε ιδιαίτερη σημειολογική σημασία, την οποία ανέλαβε να αναλύσει στο Marketing Week ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας.
Marketing Week: Για ποιους λόγους αποφασίσατε το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ταυτότητας, με ένα νέο λογότυπο, σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή κ. Μαυρικάκη;
Μηνάς Μαυρικάκης: Φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμπληρώνει 50 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Η επέτειος αυτή αποτελεί ευκαιρία για έναν απολογισμό της συνολικής μας πορείας και ταυτόχρονα σηματοδοτεί τη θέλησή μας να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε και να επενδύουμε στη χώρα μας τα χρόνια που έρχονται. Ο καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε το ορόσημο αυτό και να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία της ταυτότητάς μας είναι μέσα από μια καινούργια εταιρική ταυτότητα.
Η νέα δημιουργική προσέγγιση, αντανακλά τις βαθιές μας ρίζες στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, τις αξίες μας και τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε, να παράγουμε και να επενδύουμε στον τόπο μας.
Ποια στοιχεία της φιλοσοφίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θέλατε να αποπνέει ο νέος λογότυπος; Το αποτέλεσμα ικανοποιεί τις προσδοκίες σας; Ο νέος λογότυπος αντιπροσωπεύει τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας μας, δηλαδή την ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση, την έμπρακτη συνεισφορά στην κοινωνία και τη δημιουργία υπεραξίας και αμοιβαίου οφέλους για τους συμμετόχους μας. Αποπνέει την πολύχρονη συνεισφορά μας στην Ελλάδα στα 50 χρόνια της ιστορίας μας και αναδεικνύει έννοιες που χαρακτηρίζουν τη μέχρι τώρα δραστηριότητά μας και ταυτόχρονα αποτελούν τις βάσεις για την πορεία μας προς το μέλλον, όπως η πρωτοπορία, η ποιότητα, η δημιουργικότητα και η εξέλιξη. Χρησιμοποιήσαμε στοιχεία που παραπέμπουν στο κριθάρι και τη βύνη, θέλοντας να τονίσουμε την ιδιαίτερη σημασία που έχει για εμάς το βασικό συστατικό των προϊόντων μας, αλλά και η προμήθειά τους από την ελληνική γη, μέσα από τη συνεργασία μας με έλληνες παραγωγούς. Τo αποτέλεσμα όχι μόνο ικανοποιεί τις προσδοκίες μας, αλλά η μέχρι στιγμής ανταπόκριση τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας, όσο και στα εξωτερικά μας κοινά, είναι ιδιαίτερα θετική.
Η πρώτη αίσθηση που έχει κάποιος βλέποντας το νέο λογότυπο είναι ότι αποπνέει περισσότερη ελληνικότητα και παράδοση. Είναι έτσι; Ακριβώς, καθώς το δημιουργικό του βασίζεται σε γνωστά μας σύμβολα όπως το ακροκέραμο, το κριθάρι και η σταγόνα του νερού που δημιουργούν το αίσθημα της οικειότητας και της ελληνικότητας.
Παράλληλα, συμβολίζει τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε την πορεία μας, να εξακολουθήσουμε να συμμετέχουμε, να παράγουμε και να επενδύουμε στον τόπο μας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι στο νέο λογότυπο συνυπάρχουν τόσο η παράδοση, όσο και η προοπτική.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σηματοδοτεί κάτι νέο όσον αφορά στη στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας στην αγορά; Κοιτάξτε, η στρατηγική μας τοποθέτηση για την ελληνική αγορά είναι και παραμένει ξεκάθαρη και μακροπρόθεσμη. Όλοι μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αισθανόμαστε κομμάτι της Ελλάδας. Όπως ήδη έχω αναφέρει, είμαστε εδώ 50 χρόνια και συνεχίζουμε να παράγουμε, να δημιουργούμε, να επενδύουμε εδώ. Διατηρούμε τις παραγωγικές μας μονάδες στην Ελλάδα, παράγουμε προϊόντα που προσφέρουν προστιθέμενη αξία εδώ, εξασφαλίζουμε θέσεις απασχόλησης σε Έλληνες εργαζομένους, συμβάλλουμε στα κρατικά έσοδα και κάνουμε επενδύσεις στη χώρα. Συγκεκριμένα, ως εταιρεία, διατηρούμε εδώ 4 εργοστάσια (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Λαμία), απασχολούμε 1.000 Έλληνες εργαζόμενους, συνεργαζόμαστε με 4.350 Έλληνες προμηθευτές, το 90% του κόστους των προϊόντων μας μένει στην Ελλάδα, ενώ κάνουμε εξαγωγές σε 20 χώρες.
Συνεργαζόμαστε με 2.100 Έλληνες αγρότες έχοντας προμηθευτεί 70.000 τόνους ελληνικού κριθαριού από το 2008 με το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, ενώ τα τελευταία 15 χρόνια έχουμε επενδύσει μισό δις ευρώ, προγραμματίζοντας παράλληλα επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015. Τέλος, τα τελευταία 6 χρόνια έχουμε συνεισφέρει στο κράτος περισσότερα από 1 δισ. ευρώ σε φόρους και τέλη. Ο νέος λογότυπος ενδυναμώνει αυτήν μας την τοποθέτηση, προσδίδοντάς της μια πιο αναγνωρίσιμη εικόνα.
Πηγή : MarketingWeek
Έτσι, εδώ και μερικούς μήνες η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απέκτησε ένα νέο λογότυπο, ο οποίος απέκτησε ιδιαίτερη σημειολογική σημασία, την οποία ανέλαβε να αναλύσει στο Marketing Week ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας.
Marketing Week: Για ποιους λόγους αποφασίσατε το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ταυτότητας, με ένα νέο λογότυπο, σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή κ. Μαυρικάκη;
Μηνάς Μαυρικάκης: Φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμπληρώνει 50 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Η επέτειος αυτή αποτελεί ευκαιρία για έναν απολογισμό της συνολικής μας πορείας και ταυτόχρονα σηματοδοτεί τη θέλησή μας να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε και να επενδύουμε στη χώρα μας τα χρόνια που έρχονται. Ο καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε το ορόσημο αυτό και να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία της ταυτότητάς μας είναι μέσα από μια καινούργια εταιρική ταυτότητα.
Η νέα δημιουργική προσέγγιση, αντανακλά τις βαθιές μας ρίζες στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, τις αξίες μας και τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε, να παράγουμε και να επενδύουμε στον τόπο μας.
Ποια στοιχεία της φιλοσοφίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θέλατε να αποπνέει ο νέος λογότυπος; Το αποτέλεσμα ικανοποιεί τις προσδοκίες σας; Ο νέος λογότυπος αντιπροσωπεύει τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας μας, δηλαδή την ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση, την έμπρακτη συνεισφορά στην κοινωνία και τη δημιουργία υπεραξίας και αμοιβαίου οφέλους για τους συμμετόχους μας. Αποπνέει την πολύχρονη συνεισφορά μας στην Ελλάδα στα 50 χρόνια της ιστορίας μας και αναδεικνύει έννοιες που χαρακτηρίζουν τη μέχρι τώρα δραστηριότητά μας και ταυτόχρονα αποτελούν τις βάσεις για την πορεία μας προς το μέλλον, όπως η πρωτοπορία, η ποιότητα, η δημιουργικότητα και η εξέλιξη. Χρησιμοποιήσαμε στοιχεία που παραπέμπουν στο κριθάρι και τη βύνη, θέλοντας να τονίσουμε την ιδιαίτερη σημασία που έχει για εμάς το βασικό συστατικό των προϊόντων μας, αλλά και η προμήθειά τους από την ελληνική γη, μέσα από τη συνεργασία μας με έλληνες παραγωγούς. Τo αποτέλεσμα όχι μόνο ικανοποιεί τις προσδοκίες μας, αλλά η μέχρι στιγμής ανταπόκριση τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας, όσο και στα εξωτερικά μας κοινά, είναι ιδιαίτερα θετική.
Η πρώτη αίσθηση που έχει κάποιος βλέποντας το νέο λογότυπο είναι ότι αποπνέει περισσότερη ελληνικότητα και παράδοση. Είναι έτσι; Ακριβώς, καθώς το δημιουργικό του βασίζεται σε γνωστά μας σύμβολα όπως το ακροκέραμο, το κριθάρι και η σταγόνα του νερού που δημιουργούν το αίσθημα της οικειότητας και της ελληνικότητας.
Παράλληλα, συμβολίζει τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε την πορεία μας, να εξακολουθήσουμε να συμμετέχουμε, να παράγουμε και να επενδύουμε στον τόπο μας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι στο νέο λογότυπο συνυπάρχουν τόσο η παράδοση, όσο και η προοπτική.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σηματοδοτεί κάτι νέο όσον αφορά στη στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας στην αγορά; Κοιτάξτε, η στρατηγική μας τοποθέτηση για την ελληνική αγορά είναι και παραμένει ξεκάθαρη και μακροπρόθεσμη. Όλοι μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αισθανόμαστε κομμάτι της Ελλάδας. Όπως ήδη έχω αναφέρει, είμαστε εδώ 50 χρόνια και συνεχίζουμε να παράγουμε, να δημιουργούμε, να επενδύουμε εδώ. Διατηρούμε τις παραγωγικές μας μονάδες στην Ελλάδα, παράγουμε προϊόντα που προσφέρουν προστιθέμενη αξία εδώ, εξασφαλίζουμε θέσεις απασχόλησης σε Έλληνες εργαζομένους, συμβάλλουμε στα κρατικά έσοδα και κάνουμε επενδύσεις στη χώρα. Συγκεκριμένα, ως εταιρεία, διατηρούμε εδώ 4 εργοστάσια (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Λαμία), απασχολούμε 1.000 Έλληνες εργαζόμενους, συνεργαζόμαστε με 4.350 Έλληνες προμηθευτές, το 90% του κόστους των προϊόντων μας μένει στην Ελλάδα, ενώ κάνουμε εξαγωγές σε 20 χώρες.
Συνεργαζόμαστε με 2.100 Έλληνες αγρότες έχοντας προμηθευτεί 70.000 τόνους ελληνικού κριθαριού από το 2008 με το πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, ενώ τα τελευταία 15 χρόνια έχουμε επενδύσει μισό δις ευρώ, προγραμματίζοντας παράλληλα επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015. Τέλος, τα τελευταία 6 χρόνια έχουμε συνεισφέρει στο κράτος περισσότερα από 1 δισ. ευρώ σε φόρους και τέλη. Ο νέος λογότυπος ενδυναμώνει αυτήν μας την τοποθέτηση, προσδίδοντάς της μια πιο αναγνωρίσιμη εικόνα.
Πηγή : MarketingWeek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου