Πέρυσι η «Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε», περισσότερο γνωστή στο ευρύ κοινό ως “Μπισκότα Παπαδοπούλου”, συμπλήρωσε 90 χρόνια ανελλιπούς δραστηριότητας. Από έναν μικρό φούρνο στην περιοχή του Λυκαβηττού όπου η οικογένεια Παπαδόπουλου προσπαθούσε να εξασφαλίσει τα προς το ζειν σε μια ταραγμένη εποχή, μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, δημιουργήθηκε μια από τις μεγαλύτερες εγχώριες βιομηχανίες τροφίμων, με πωλήσεις που πέρυσι ξεπέρασαν τα 120 εκατ. ευρώ και σταθερή κερδοφορία, τέσσερις παραγωγικές μονάδες, πάνω από 1.150εργαζομένους και εξαγωγές σε περισσότερες από 40 χώρες. Ίσως, λοιπόν λόγω της “κληρονομιάς” που συνοδεύει την πορεία της, η θεώρηση της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου κ. Ιωάννας Παπαδοπούλου για τη σημερινή οικονομική κατάσταση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική βιομηχανία να ξεφεύγει από την πεπατημένη.
«Το δύσκολο στην Ελλάδα δεν είναι να είσαι βιομήχανος, αλλά επιχειρηματίας. Ως βιομήχανος, προτεραιότητα μου είναι να έχουμε ένα σωστό εργοστάσιο και ένα σωστό προϊόν, να είναι όλα νοικοκυρεμένα και να διατηρούνται υψηλά τα επίπεδα της παραγωγής και αυτό πράττουμε. Ως επιχειρηματίας, όμως, κρίνεσαι στο
τέλος κάθε χρόνου από τους αριθμούς και εκεί τα πράγματα δεν είναι πάντα εύκολα. Προσωπικά, με ενδιαφέρει να υπάρχουν λελογισμένα κέρδη για να μπορούμε να επενδύουμε και να διατηρούνται οι θέσεις εργασίας. Δεν μας φοβίζει η κρίση και παρά τις δυσκολίες δεν θα μετέφερα ποτέ την έδρα μας εκτός Ελλάδας», ανέφερε η επικεφαλής της Ε.Ι. Παπαδόπουλος απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Capital.gr, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους.
Όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία έχει απορροφήσει την τελευταία διετία όλες τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες και στο ενεργειακό κόστος που πλέον αγγίζει το 5% του συνολικού κόστους λειτουργίας, χωρίς να προχωρήσει σε αυξήσεις των προϊόντων της. Αντίθετα, μέσω προσφορών πέρυσι προχώρησε σε μείωση τιμής στα προϊόντα της κατά 5- 10% σε σχέση με το 2011, καταφέρνοντας να αυξήσει τα μερίδια στις αγορές που δραστηριοποιείται. Συγκεκριμένα, στα μπισκότα το μερίδιο ανέρχεται σε 62,5% σε αξία και σε 62% σε όγκο και στις φρυγανιές, το μερίδιο της εταιρείας Παπαδοπούλου ανέρχεται σε 30% σε όγκο και 32% σε αξία.
Νέα επένδυση
Επόμενο βήμα για την εταιρεία αποτελεί η είσοδος στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού, το μέγεθος της οποίας υπολογίζεται σε αξία άνω των 100 εκατ. ευρώ. To business plan προβλέπει την απόκτηση μεριδίου 30% μέσα στην επόμενη διετία, ήτοι να επιτευχθούν τζίροι της τάξης των 35 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο στόχο, πλην υλοποιήσιμο «λόγω καλύτερης ποιότητας και τιμής σε σχέση με τον ανταγωνισμό». Η επένδυση ανέρχεται στα 6 εκατ. ευρώ, κυρίως για νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, με τα νέα προϊόντα να παράγονται στην μονάδα της εταιρείας στα Οινόφυτα.
«Η σκέψη να εισέλθουμε στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού προϋπήρχε, όμως μόλις τον τελευταίο ενάμισι χρόνο ξεκίνησε να υλοποιείται. Για την Ε.Ι. Παπαδόπουλος αποτελεί μια φυσική εξέλιξη: δραστηριοποιούμαστε στα αρτοσκευάσματα, τώρα μπαίνουμε και στο ψωμί», ανέφερε η κ. Παπαδοπούλου, συμπληρώνοντας πως «το ψωμί και στη κρίση θα συνεχίσει να υπάρχει στο τραπέζι καθώς βρίσκεται στον σκληρό πυρήνα της κατανάλωσης». Για τις ανάγκες του νέου εγχειρήματος, η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη 55 επιπλέον ατόμων στο εργοστάσιο των Οινοφύτων, πλέον των 180 εργαζομένων που ήδη απασχολεί.
Σήμερα η Ε.Ι. Παπαδόπουλος απασχολεί πάνω από 1.150 εργαζομένους. "Δεν έχουμε προβεί σε μειώσεις μισθών, ούτε απολύσεις και οι εργαζόμενοι συνεχίζουν να αμείβονται με όσα προβλέπει η παλαιά ΣΣΕ», ανέφερε η διοίκηση. Το 10% του τζίρου προέρχεται από εξαγωγές με κύριες αγορές αυτές της Αγγλίας, της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Κύπρου και της Σαουδικής Αραβίας.
Πηγή:www.capital.gr - Ν. Χρυσικόπουλος -
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου