Σελίδες

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ Προώθησης Εμπορίου και Επενδύσεων, 21/6/2013, Μπακού, Αζερμπαϊτζάν

                             
Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ για την προώθηση του εμπορίου και των επενδύσεων με τη συμμετοχή εταιριών από διάφορες χώρες της περιοχής θα πραγματοποιηθεί στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν στις 21 Ιουνίου 2013 (Ξενοδοχείο Four Seasons). Η εκδήλωση είναι στο πλαίσιο της 15ης Ετήσιας Συνάντησης της Παρευξείνιας Τράπεζας και διοργανώνεται από τον Οργανισμό Εξαγωγών και Προώθησης Επενδύσεων του Αζερμπαϊτζάν AZPROMO, το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Ηνωμένων Εθνών UNDP-BSTIP και το Επιχειρηματικό Συμβούλιο ΟΣΕΠ.
 
O ΣΕΒ συνεργάζεται με το UNDP-BSTIP για την προώθηση της εκδήλωσης στις ελληνικές εταιρίες.
Στόχος του Φόρουμ είναι να προσφέρει την ευκαιρία επαφών και δικτύωσης μεταξύ επιχειρήσεων από τους κλάδους αγροτικής βιομηχανίας, κατασκευών και δομικών υλικών, χημικών και διαχείρισης αποβλήτων, πράσινης ενέργειας, νέων τεχνολογιών, συσκευασιών, μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας, χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, τουρισμού. Στην εκδήλωση αναμένεται να συμμετάσχουν 130 εταιρίες τόσο από το Αζερμπαϊτζάν όσο και από Γεωργία, Τουρκία, Καζακστάν,

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

BIOΡΥΛ : Η ελληνική εταιρεία που απαντά στις πολυεθνικές βιομηχανικών αρωμάτων


Μπήκε σε έναν τομέα που κυριαρχείται από τα ισχυρά ονόματα των πολυεθνικών επιχειρήσεων για να αποδείξει ότι η ελληνική τεχνολογία μπορεί να σταθεί ισάξια με τα επιτεύγματα της παγκόσμιας παραγωγής. Γίνεται λόγος για μια επιχείρηση που ανήκει στον όμιλο επιχειρήσεων Ευγενίδη (απλώνει τη δραστηριότητά του στους τομείς της ναυτιλίας, ακτοπλοίας, τουρισμού. εκπαίδευσης και υψηλήςε τεχνολογίας) και η οποία αποτελεί την ελληνική λύση στον τομέα των βιομηχανικών αρωμάτων. Με δύο λόγια είναι η εταιρεία που δίνει ... άρωμα στα πιο διαφορετικά προϊόντα της εγχώριας και διεθνούς παραγωγής. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα προϊόντα της μοναδικής αυτής επιχείρησης εμπιστεύονται ήδη βιομηχανικές επιχειρήσεις 15 χωρών. Ποιά, όμως είναι η ΒΙΟΡΥΛ που μέσα στην κρίση συνέχισε τις επενδύσεις, διευρύοντας παράλληλα το ανθρώπινο δυναμικό της; Πώς μπόρεσε να διεισδύσει ακόμη και στην Τουρκία;

 


Με ενεργή παρουσία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Άπω Ανατολή και Βόρεια Αμερική, η ΒΙΟΡΥΛ, που διευθύνεταιι από τον κ. Νικήτα Ραγκούση (photo) πραγματοποιεί σημαντικό ποσοστό των πωλήσεών της σε χώρες του εξωτερικού. Το 50% περίπου του κύκλου εργασιών της προέρχεται από εξαγωγές. "Η διείσδυσή μας σε νέες αγορές αποτελεί πάγια πολιτική της επιχείρησης" λεει ο κ.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Κινέζοι οινογνώστες μυούνται στις ελληνικές ποικιλίες

Έχουν ήδη πραγματοποιήσει γευστικές δοκιμές στη Νεμέα και τη Νάουσα, ενώ επισκέπτονται και αρχαιολογικούς χώρους.
«Μόνο τόσο! Πολύ, πολύ λίγο και πολύ μικρό». Η Jade Li, Κινέζα δημοσιογράφος εξειδικευμένη στα θέματα οίνου, άνοιξε διάπλατα τα μάτια της όταν άκουσε τη στρεμματική απόδοση του αμπελώνα «Μυλωνά» -400 κιλά κρασοστάφυλα το στρέμμα- και την έκταση που καλύπτουν τα κλήματά του, 120 στρέμματα. Και όμως, πρόκειται για ένα μεγάλο αμπελώνα για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς λιγότεροι από 100 παραγωγοί διαθέτουν έκταση άνω των 100 στρεμμάτων.



Ο παραγωγός γελά συγκαταβατικά και λίγο αμήχανα με την παρατήρηση. Στην πραγματικότητα ο μέσος ελληνικός αμπελώνας δεν ξεπερνά τα 5 στρέμματα. «Και ποιες ελληνικές ποικιλίες έχετε;» συνεχίζει η δημοσιογράφος κοιτάζοντας με απορία μια ετικέτα που έγραφε cabernet, «έχουμε πολλά γαλλικά κρασιά στην Κίνα, δεν μας ενδιαφέρει ελληνικό κρασί που γίνεται από γαλλική ποικιλία σταφυλιών. Τώρα ψάχνουμε νέες γεύσεις και θέλουμε κρασιά από τη Μεσόγειο. Τα φρουτώδη κρασιά αρέσουν στους Κινέζους» προσθέτει σημειώνοντας με προσοχή τις πληροφορίες που ακούει στο φύλλο δοκιμής οίνου που έχει στα χέρια της.

Η Jade Li είναι μία από τους 15 Κινέζους δημοσιογράφους οίνου, που βρίσκονται στην Ελλάδα την τελευταία εβδομάδα, προσκεκλημένοι από τη διεπαγγελματική οργάνωση οίνου στο πλαίσιο του

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΕΒΕΘ: Διοργανώνει σεμινάριο για τις εξαγωγές τροφίμων

Διήμερο σεμινάριο για την ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων του κλάδου των τροφίμων πρόκειται να διοργανώσει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), σε συνεργασία με το γραφείο στην Ελλάδα του Αναπτυξιακού Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών UNDP (United Nations Development Program/ Black Sea Trade and Investment Promotion Programme).

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 19 και 20 Ιουνίου 2013, στην αίθουσα διαλέξεων του ΕΒΕΘ, στη Θεσσαλονίκη.
Το σεμινάριο θα εστιάσει στους ισχύοντες κανονισμούς για τη διακίνηση τροφίμων εντός της ευρωπαϊκής και της ρωσικής αγοράς, στις διαδικασίες τυποποίησης, συσκευασίας, εμπορικής ονομασίας κοκ. Κατά την πρώτη ημέρα θα διεξαχθεί το σεμιναριακό μέρος της εκδήλωσης, ενώ την επομένη θα πραγματοποιηθούν προαιρετικές επισκέψεις σε επιχειρήσεις και εργαστήρια. Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν μολδαβοί παραγωγοί και εκπρόσωποι αγροτικών συνεταιρισμών, με τους οποίους οι έλληνες συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα γνωριμίας κατά τη διάρκεια του γεύματος εργασίας, την πρώτη ημέρα.
Γλώσσα εργασίας του σεμιναρίου θα είναι η Ελληνική, ενώ η συμμετοχή σε αυτό θα είναι δωρεάν. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο ΕΒΕΘ.

Πηγή: Μακεδονία

Dow Hellas: Tην έσωσαν οι εξαγωγές για το 2012

Μπορεί η οικοδομική δραστηριότητα στην Ελλάδα να στενάζει όμως η Dow Hellas αυξάνει σταθερά τα θεμελιώδη της, εκμεταλλευόμενη την γεωπολιτική της θέση στα Βαλκάνια.
Η Dow Hellas αποτελεί σήμερα τη βάση της The Dow Chemical Company για τις εξαγωγές και την ανάπτυξη των αγορών στα Βαλκάνια, την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

Ετσι και το 2012 η βιομηχανική εταιρεία Dow Ελλάς, θυγατρική του αμερικανικού κολοσσού των χημικών και πλαστικών προϊόντων Dow Chemical, βελτίωσε τις πωλήσεις και τα κέρδη της.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 62 εκατ. ευρώ από 58,8 εκατ. ευρώ το 2011 και τα προ φόρων καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 5,6 εκατ. ευρώ από 4 εκατ. ευρώ. Παγκοσμίως το

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Ελληνες που κερδίζουν την παγκόσμια αγορά

Ντολμαδάκια και αμπελόφυλλα Χαλκιδικής ταξιδεύουν μέχρι την Ιαπωνία. Μπάρες από σύκο Εύβοιας καταναλώνονται στον Καναδά, ενώ η φέτα Κιθαιρώνα κατακτά το Πεκίνο και τη Σαγκάη.


Η ελληνική γαστρονομία γίνεται της... μόδας στο εξωτερικό και αναδεικνύεται σε ισχυρό πυλώνα εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας.
Ολοένα και περισσότερες εταιρείες μπαίνουν στο παιχνίδι προωθώντας σε αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας υψηλής ποιοτικής αξίας αγροτοδιατροφικά προϊόντα. «Ελληνικό μέλι γίνεται γαμήλιο δώρο στην Ιαπωνία, πεπόνια δωρίζονται σε συσκευασίες κοσμημάτων στην Ασία, ελληνικά ψάρια εμπλουτίζουν το μενού γκουρμέ εστιατορίων στις πιο αναπτυγμένες οικονομίες του

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Η Export Academy εγκαινιάζει εκπαιδευτικό πρόγραμμα Εξωστρέφειας

Η Export Academy εγκαινιάζει σειρά κυλιόμενων παρουσιάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με σκοπό να καλύψει την ανάγκη επιμόρφωσης των Ελληνικών Εξαγωγικών Επιχειρήσεων στο σύνολο των εξαγωγικών διαδικασιών. Η θεματο­λο­γία που επιλέχθηκε για τις δύο πρώτες διδακτικές ενότητες είναι προϊόν απαίτησης των πρώτων επιχειρήσεων που θα συμμετάσχουν στην επιμόρφωση. Ωστόσο η θεματολογία των μελλοντικών παρουσιάσεων μας θα εκτείνεται σε 10 διαφορετικά θέματα/παρουσιάσεις  και θα καλύπτει το σύνολο των θεμάτων που απασχολούν ένα εξαγωγικό σχέδιο ή μια εξαγωγική δραστηριότητα.
 
 
Τα πρώτα τμήματα εκπαίδευσης έχουν εξασφαλίσει πληρότητα συμμετοχών  και αυτό δημιουργεί την απαραίτητη δυναμική ώστε να προχωρήσουμε στην διοργάνωση επαναλαμβανόμενων μηνιαίων παρουσιάσεων.

Παράλληλα με το βασικό εκπαιδευτικό μας  έργο, στοχεύουμε μελλοντικά στην παροχή προσαρμοσμένων ενδοεταιρικών προγραμ­μά­των εκπαίδευσης Εξωστρέφειας, ώστε να εξοικονομούμε στις επιχειρήσεις πολύτιμο χρόνο και χρήμα.

Η διαφορετικότητα του εγχειρήματος μας βρίσκεται στο γεγονός ότι προσεγγί­ζου­με τον χώρο των εξαγωγών από δύο πλευρές : από την πλευρά του εμπειρογνώμο­να και από την θεωρητική πλευρά του ακαδημαϊκού. Ελπίζουμε ότι το μείγμα γνώσεων και εμπειριών είναι σε σωστή αναλογία ώστε να κατακτήσουμε με ευκολία τις ξένες αγορές, και να καταδείξουμε ότι τα μόνα σύνορα στον πλανήτη Γη είναι στο μυαλό μας.   





 

Θεματολογία των προγραμματισμένων εκπαιδευτικών ενοτήτων μας

 Όροι παράδοσης στις εξαγωγές – Ιncoterms 2010
Ø Τι είναι οι διεθνείς εμπορικοί όροι Incoterms;
Ø Γιατί δημιουργήθηκαν οι Incoterms;
Ø Τι καθορίζουν οι Incoterms;
Ø Ποιοί τους χρησιμοποιούν;
Ø Τα στοιχεία κόστους εξαγωγής και όροι Incoterms
Ø Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα Incoterms
Ø Μεταβολές Incoterms 2000-2010
Ø Ανάλυση των Incoterms 2010
Ø Βασικές αλλαγές στους Ιncoterms 2010
Ø 10 συμβουλές για τη χρήση των Incoterms στις εξαγωγές
Ø Xρήση από τις τράπεζες-ασφαλιστές-μεταφορείς
Ø Incoterms και φορτωτικά έγγραφα
Ø Incoterms και σύμβαση μεταφοράς
Ø Παραδείγματα -Ασκήσεις

Τρόποι πληρωμής στο Διεθνές Εμπόριο – UCP 600
Ø Μέσα πληρωμών του διεθνούς εμπορίου
Ø Απλές Πληρωμές  - clean payments
Ø Αξίες με έγγραφα - documentary collections
Ø Αξίες με έγγραφα –αδικημένος όρος με πλεονεκτήματα
Ø Τραπεζική Ενέγγυος Πίστωση – letter of credit
o   Ορισμοί, Διαθεσιμότητα, Κρίσιμες ημερομηνίες
o   Βεβαίωση Ενέγγυου Πιστώσεως
o   Ειδικές πιστώσεις (Μεταβιβάσιμη - Βοηθητική– Επαναληπτική - Red clause – Ετοιμότητας)
o   Αποστολή ‘’on approval basis’’
Ø Κωδικοποίηση Swift ΜΤ-700/ έκδοση Letter of Credit  (LC)
Ø Ομοιόμορφοι Κανόνες Ενέγγυων Πιστώσεων UCP-600
o   Τμηματικές Εκτελέσεις ή φορτώσεις
o   Transshipment not allowed
o   Ανοχή στο ποσό της πίστωσης, στην ποσότητα και στις Τιμές Μονάδος
o   Έγγραφο ασφάλισης και κάλυψη
o   UCP 600 και απαιτήσεις για έγγραφα μεταφοράς
o   Έγγραφο μεταφοράς  κατά μέθοδο μεταφοράς και UCP600
o   Φορτωτική – Bill of Lading
Ø Bank ή Letter of Guarantee (LG)
o   Ομοιόμορφοι Κανόνες για τις Εγγυητικές Επιστολές ( URDG-758)
o   Letter of Credit  ή Letter of Guarantee στις εξαγωγές;
Ø Παραδείγματα –Προβολή Φιλμ Άσκηση


Εκπαιδευτής: Δρ.Σκλαβούνος Αριστοτέλης, Σύμβουλος Εξαγωγικού Εμπορίου και Ανάπτυξης της Export Academy. Είναι Οικονομολόγος, αριστούχος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Humboldt του Βερολίνου και διετέλεσε Γενικός Διευθυντής, Εμπορικός Διευθυντής, Διευθυντής Εξαγωγών, Αγορών και Logistics σε πολυεθνική εταιρία και σε θέσεις στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.   

Διάρκεια: 12 Διδακτικές 'Ωρες

Αθήνα: Παρασκευή & Σάββατο 7 & 8 Ιουνίου, 17.00-22.00 και 10.00-22.00  στις εγκαταστάσεις Netcom - Αθήνα με διαδραστική συμμετοχή 10 επιχειρήσεων.
Θεσσαλονίκη: Πέμπτη & Παρασκευή 13 & 14 Ιουνίου  09.00-15.00, στις εγκαταστάσεις μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας με μεγάλο αριθμό ενδοεταιρικών συμμετοχών από τα τμήματα Εξαγωγών, Εισαγωγών, Εμπορικό, Logistics, Χρηματοοικονομικό και Γενική Διεύθυνση.
 
Κόστος:  540 ευρώ/άτομο. Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής σημειώσεων,  καφέδες, χυμοί, snack, γεύμα, πιστοποιητικό παρακολού­θη­σης, συμμετοχή σε μηνιαίο networking event, και ετήσια τηλεφωνική συμβουλευτική υποστήριξη στα θέματα που θα αναπτυχθούν στο σεμινάριο.

 
E-mail επικοινωνίας: info@exportacademy.gr

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Τρόποι πληρωμών στις εξαγωγές

H ΕxportAcademy θα παρουσιάσει σε ειδική σεμιναριακή εκδήλωση και στα πλαίσια του προγράμματος Εξωστρέφεια: '' Τρόποι πληρωμών στις Εξαγωγές'', που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29.05.2013 στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στην Αθήνα, από τις 17:30 έως 21:30.


Οι θέσεις του εν-λόγω σεμιναρίου έχουν προ πολλού συμπληρωθεί. Εάν υπάρχει ενδιαφέρον για μελλοντικές παρουσιάσεις παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο info@exportacademy.gr.


 

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Τρόποι παράδοσης στις Εξαγωγές - Incoterms2010

H ΕxportAcademy θα παρουσιάσει σήμερα στα πλαίσια του προγράμματος Εξωστρέφεια, σε ειδική σεμιναριακή εκδήλωση :''Τρόποι παράδοσης στις Εξαγωγές - Incoterms2010'', στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στην Αθήνα, από 17:30 έως 21:30.

 

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Η Χρηματοδότηση των εξαγωγών των Ελληνικών Επιχειρήσεων


 
 
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικής Διοικήσεως (ΕΙΟΔ) της ΕΕΔΕ, στο πλαίσιο ενημέρωσης του επιχειρηματικού κόσμου για τις Εξαγωγικές δυνατότητες της Ελληνικής Οικονομίας, διοργανώνει Εσπερίδα, την Τρίτη 21 Μαΐου 2013 και ώρα 17:00, στην αίθουσα “ΕΡΜΗΣ» του Χρηματιστηρίου Αθηνών, με θέμα:

Η Χρηματοδότηση των εξαγωγών των Ελληνικών Επιχειρήσεων

 

Στόχος της εσπερίδας είναι η ενημέρωση των συμμετεχόντων για:

·         την χρηματοδοτική στήριξη των επιχειρήσεων και τα νέα εργαλεία υλοποίησής της,

·         την Ρευστότητα για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις από ΕΣΠΑ – Κονδύλι από ΕΤΕπ,

·         το πώς η Ελλάδα μπορεί να γίνει ισχυρή εξαγωγική χώρα, το οικονομικό μέγεθος και οι υποδομές που απαιτούνται για να εξάγουν οι ελληνικές επιχειρήσεις,

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Το Βιομηχανικό Design κλειδί για τις Ελληνικές Εξαγωγές

Οκτώ φορείς από τη βιομηχανία, τις επιχειρήσεις, τα πανεπιστήμια συνεργάζονται για να δώσουν, μέσα από την ημερίδα «Σχεδιάζοντας Δημιουργικές Συνέργειες», επαγγελματική προοπτική στο σημαντικό δημιουργικό δυναμικό που διαθέτει στο βιομηχανικό design, η Θεσσαλονίκη αλλά και καλύτερες εξαγωγικές προοπτικές στη βορειοελλαδική παραγωγή.


Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, που φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε ένα ευρύτερο forum για το στρατηγικό σχεδιασμό προϊόντων, είναι η ολοήμερη εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 18 Μαϊου, στο αμφιθέατρο του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.
Την ημερίδα συνδιοργανώνουν το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, το Γενικό Προξενείο της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη, το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, το ΚΕΠΑ, το Creativity For.Th, το Goethe Institut και η ΔΡΟΜΕΑΣ ΑΕ.

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Καλύτερα φτωχοί, παρά... αγρότες

Ακόμα και με τον δείκτη της ανεργίας στο 27,2%, οι περισσότεροι έλληνες αρνούνται να ασχοληθούν με δουλειές στα χωράφια και συναφείς δραστηριότητες

Μέχρι πριν από λίγες ημέρες, τα χωράφια γύρω από το χωριό της Νέας Μανωλάδας στην Πελοπόννησο έμοιαζαν με θορυβώδη κυψέλη σε πλήρη δραστηριότητα, με τους χιλιάδες μετανάστες να μαζεύουν σε πυρετώδεις ρυθμούς τις φράουλες που εξάγονται από τη Νότια Ελλάδα προς ολόκληρη την Ευρώπη. Σήμερα, όμως, στα χωράφια της ευρύτερης περιοχής επικρατεί μια εικόνα ερήμωσης.

Στις 17 Απριλίου τρεις Έλληνες επιστάτες σε ένα χωράφι καλλιέργειας φράουλας άνοιξαν πυρ με καραμπίνες εναντίον πλήθους μεταναστών, με καταγωγή κυρίως από το Μπανγκλαντές, που εργάζονταν στη συγκομιδή του προϊόντος και είχαν μαζευτεί για να διαμαρτυρηθούν για τους αρκετούς μήνες που παρέμεναν απλήρωτοι. Περισσότεροι από 30 μετανάστες τραυματίστηκαν και οι επιστάτες, μαζί με το αφεντικό τους, συνελήφθησαν.

Ως αποτέλεσμα της μεγάλης δημοσιότητας που προσέλαβε το περιστατικό, πολλές από τις ξένες εταιρείες που εισάγουν τις φράουλες από τη Νέα Μανωλάδα ακύρωσαν τις παραγγελίες τους, ενώ οι μετανάστες εργάτες παραμένουν μακριά

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

10 δωρεάν online μαθήματα για να γίνετε επιτυχημένοι επιχειρηματίες!

Κείμενο: Γιάννης Ζαφειρόπουλος (@i_zaf)
αναδημοσίσευση από startup.gr

Δεν υπάρχει πια καμιά δικαιολογία! Ακόμη κι αν δεν έχετε επιχειρηματικές γνώσεις για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση, οι σύγχρονες online πλατφόρμες μάθησης σας προσφέρουν απλόχερα (δωρεάν) όλη την γνώση και την έμπνευση που χρειάζεστε!

Από πλήρη μαθήματα μεγάλων πανεπιστημίων, όπως το Stanford, μέχρι διαλέξεις από ειδήμονες, στο internet θα βρείτε όλα όσα πριν από μερικά χρόνια αποτελούσαν κτήμα ορισμένων μόνο ανθρώπων. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, τα video μαθήματα συνοδεύονται από ασκήσεις κι εργασίες οι οποίες βαθμολογούνται!

Συγκεντρώσαμε 10 από τα καλύτερα δωρεάν online «entrepreneurship» μαθήματα και σας τα παρουσιάζουμε εδώ (όλα τα μαθήματα είναι στην αγγλική γλώσσα).

Εάν έχετε παρακολουθήσει κάποιο ή κάποια από τα παρακάτω μαθήματα, πείτε μας την γνώμη σας στα σχόλια. Επίσης, κοινοποιήστε links και για άλλα μαθήματα που θεωρείτε ότι πρέπει να παρακολουθήσει ένας νέος επιχειρηματίας!

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Ο νέος λογότυπος αποτυπώνει τις βαθιές ρίζες στην ελληνικότητα!!

«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» λένε οι προπονητές. Κάποιες φορές όμως αλλάζει, έστω κι αν η ομάδα «πετάει». Ο λογότυπος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αποτελεί διαχρονικό σύμβολο για την πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα, εδώ και 50 χρόνια, ωστόσο ήρθε η ώρα να ανανεωθεί.

Έτσι, εδώ και μερικούς μήνες η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απέκτησε ένα νέο λογότυπο, ο οποίος απέκτησε ιδιαίτερη σημειολογική σημασία, την οποία ανέλαβε να αναλύσει στο Marketing Week ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας.



Marketing Week: Για ποιους λόγους αποφασίσατε το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ταυτότητας, με ένα νέο λογότυπο, σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή κ. Μαυρικάκη;
Μηνάς Μαυρικάκης:
Φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμπληρώνει 50 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά.

Η επέτειος αυτή αποτελεί ευκαιρία για έναν απολογισμό της συνολικής μας πορείας και ταυτόχρονα σηματοδοτεί τη θέλησή μας να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε και να επενδύουμε στη χώρα μας τα χρόνια που έρχονται. Ο καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε το ορόσημο αυτό και να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία της ταυτότητάς μας είναι μέσα από μια καινούργια εταιρική ταυτότητα.

Οι εξαγωγές θέλουν κόπο και... τρόπο

Πρόσφατα στοιχεία για την πορεία των εξαγωγών επιβεβαίωσαν ένα δεύτερο σερί ιστορικό ρεκόρ εξωστρέφειας.

Η αξία των ελληνικών εξαγωγών πλέον αγγίζει τα 26,5 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της πρόβλεψης για τα πετρελαιοειδή, και το 13% του ΑΕΠ της χώρας.

Αν στις εξαγωγές των προϊόντων προστεθούν και οι εξαγωγές των υπηρεσιών (μεταφορές, ναυτιλία, τουρισμός, χρηματοοικονομικά), το αποτύπωμα της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα ενδέχεται να ξεπερνά το 25% του ΑΕΠ.

Κατ’ αρχάς, είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι οι εξαγωγές, η εξωστρέφεια και η διεθνοποίηση των επιχειρήσεων, χάρη στις επιδόσεις των υφιστάμενων, αλλά και νεοφυών επιχειρήσεων, έχει τεθεί στο επίκεντρο της αναπτυξιακής ατζέντας της χώρας, με συχνή πλέον την επωδό «του

Παυλίδης Μάρμαρα - Γρανίτες: Κέρδη 10,5 εκατ. ευρώ το 2012

Σημαντική αύξηση των πωλήσεων και ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση της κερδοφορίας της, που την κατατάσσουν πιθανότατα στην πρώτη θέση μεταξύ των ομοειδών ελληνικών επιχειρήσεων με κριτήρια τα έσοδα και την αποδοτικότητα, κατέγραψε το 2012 η μακεδονική εταιρεία εξόρυξης και επεξεργασίας μαρμάρου και γρανίτη Παυλίδης Μάρμαρα - Γρανίτες, η οποία εδρεύει στη Βιομηχανική Περιοχή της Δράμας και αντλεί τα δύο τρίτα περίπου των εσόδων της από τη διεθνή αγορά και, κυρίως, από την αγορά της Κίνας. Σύμφωνα με τον 32ο ισολογισμό της, τα έσοδα της Παυλίδης Μάρμαρα - Γρανίτες τον περασμένο χρόνο ανήλθαν σε 42,52 εκατ. ευρώ, από 38,86 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση κατά 9,4% σε ποσοστό και κατά 3,66 εκατ. ευρώ σε αξία.


 Η επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1980 και λειτουργεί βιομηχανική μονάδα και πέντε ιδιοκτητα λατομεία στη Δράμα, την Καβάλα και τη Θάσο, βελτίωσε κατά 4,8 εκατοστιαίες μονάδες το μεικτό της περιθώριο (47,9% έναντι 43,1% το 2011), γεγονός που οδήγησε τα μεικτά κέρδη στο επίπεδο των 20,38 εκατ. ευρώ έναντι μεικτών κερδών 16,73 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν (+21,8%), αλλά και στην καταγραφή βελτιωμένων κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 16,43 εκατ. ευρώ (+26,5%), καθώς και κερδών προ φόρων και τόκων (EBIT) 13,12 εκατ. ευρώ (+40,9%).

Τελικώς, παρουσίασε κέρδη προ φόρων 13,46 εκατ. ευρώ το 2012 έναντι κερδών προ φόρων 9,66 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, αυξημένα κατά 39,3% και ίσα προς το 31,6% των

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ICC: Παγκόσμια συναίνεση για το εμπόριο θα παράγει εξαγωγές και θα δημιουργήσει 21 εκατ. θέσεις εργασίας

Τις συστάσεις των χωρών - μελών του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) προς τον Γύρο της Ντόχα οριστικοποίησε το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC), οι οποίες, εάν εγκριθούν, θα μπορούσαν να ενισχύσουν το παγκόσμιο ΑΕΠ κατά 960 δισ. δολάρια ετησίως και να δημιουργήσουν 21 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας.

Τις συστάσεις των χωρών - μελών του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) προς τον Γύρο της Ντόχα οριστικοποίησε το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC), οι οποίες, εάν εγκριθούν, θα μπορούσαν να ενισχύσουν το παγκόσμιο ΑΕΠ κατά 960 δισ. δολάρια ετησίως και να δημιουργήσουν 21 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας.


Όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, το ICC Ελλάς, ηγέτες της παγκόσμιας επιχειρηματικής κοινότητας και εμπειρογνώμονες στο εμπόριο συναντήθηκαν, στη Ντόχα του Κατάρ, στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής του ICC για το Εμπόριο. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την πρώτη ημέρα του ICC World Chambers Federation Congress, που γίνεται κάθε δύο χρόνια. Στο τετραήμερο

Ιδιαίτερη θέση για ελληνικά νωπά ιχθυηρά στο Βέλγιο

Οι ελληνικές εξαγωγές ιχθυηρών στο Βέλγιο εμφανίζουν σχετική στασιμότητα κατά την τελευταία επταετία. Το 2011 ανήλθαν σε 1,09 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 34,6% έναντι του 2010, το οποίο ωστόσο υπήρξε κακή χρονιά με εξαγωγές μόλις 810 χιλ. ευρώ. Τα προηγούμενα χρόνια, οι εξαγωγές μας προς Βέλγιο είχαν φθάσει ακόμη και τα 1,44 εκατ. ευρω το 2007, στη συνέχεια ακολούθησαν όμως πτωτική πορεία στα 1,4 εκατ. ευρω το 2008, στα 1,13 εκατ. ευρω το 2009 και στις 810 χιλ. ευρω το 2010. Με τη γενικότερη ανάκαμψη της βελγικής αγοράς ιχθυηρών και ιδιαίτερα νωπών ψαριών, φαίνεται να ανακάμπτουν κάπως και οι ελληνικές εξαγωγές, μην ξεφεύγοντας πάντως από την περιοχή του 1 εκατ. ευρω ετησίως, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

H πρεσβεία μας, σύμφωνα με έγγραφό της, θεωρεί ότι τα ελληνικά ιχθυηρά, και προ πάντων τα νωπά προϊόντα της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας, που αποτελούν κορυφαία κατηγορία μεταξύ των ελληνικών εξαγωγών, με αξιόλογη και επιτυχή παρουσία σε σημαντικές ξένες και «δύσκολες» αγορές, μπορούν να έχουν ιδιαίτερη θέση και στη βελγική αγορά, δεδομένου ότι το βελγικό καταναλωτικό κοινό διαθέτει τόσο υψηλό επίπεδο awareness (επίγνωση) σχετικά με την υγιεινή διατροφή, όσο και μεσαίο προς υψηλό εισοδηματικό επίπεδο και διαθέσιμο εισόδημα προς αγορά

Export Academy

Export Academy