Σελίδες

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Καλλιμάνης : Το ελληνικό ψάρι από το Αίγιο που φτάνει στις διεθνείς αγορές

Στη διέρυνση του δικτύου εξαγωγών της επικεντρώνεται η διοίκηση της ελληνικής επιχείρησης «Καλλιμάνης», επιδιώκοντας να αυξήσει σταδιακά το 15% του συνολικού κύκλου εργασιών της που πραγματοποιεί στις ξένες αγορές.
Συμπληρώνοντας την 60ή δεκαετία δραστηριότητας, η εταιρεία έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στον κλάδο των κατεψυγμένων αλιευμάτων, με συνολικό μερίδιο 25% και κύκλο εργασιών της τάξης των 45 εκατ. ευρώ. «Ανήκει στις 40 κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων και ποτών, και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη επιχείρηση στη Δυτική Ελλάδα», όπως επισημαίνει στην «Η» η Ντίνα Καλλιμάνη, εντεταλμένη σύμβουλος του Ομίλου, τονίζοντας πως «διαθέτουμε μια ευρεία γκάμα επώνυμων, καινοτόμων προϊόντων που διαρκώς ανανεώνονται και τα οποία απευθύνονται στον καταναλωτή αλλά και τον επαγγελματία».


Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1956, πάνω στη θάλασσα, σε μία μικρή πόλη της Πελοποννήσου, το Αίγιο. Το πάθος της για γεύσεις της θάλασσας, δημιουργικότητα και η προσήλωσή της στην ποιότητα εξασφάλισαν, εκτός της ηγετικής της θέσης στην ελληνική αγορά, μια μακρόχρονη και οργανωμένη διεθνή παρουσία με επώνυμα προϊόντα σε χώρες του εξωτερικού. Σήμερα, οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν σημαντικό ποσοστό επί του συνολικού κύκλου εργασιών της, ο οποίος επιτυγχάνεται κατά 80% από την αγορά του HoReCa και 20% από τα προϊόντα λιανικής.Στην «Καλλιμάνης», η ανάπτυξη των εξαγωγών επιτυγχάνεται μέσω της προσαρμογής στα δεδομένα των αγορών και της προσφοράς προϊόντων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του ξένου καταναλωτή, αποτελεί «κλειδί» επιβίωσης για τις ελληνικές εταιρείες τροφίμων.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, το 2013 η εταιρεία προχώρησε σε επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό της παλαιότερης εκ των δυο εργοστασιακών μονάδων που βρίσκονται στο Αίγιο, σε επίπεδο κτιριακών εγκαταστάσεων αλλά και σε νέο εξοπλισμό. Στόχος της συγκεκριμένης επένδυσης η επεξεργασία και συσκευασία κατεψυγμένης τσιπούρας, λαβρακιού, γαύρου και σαρδέλας δίνοντας έμφαση στις ελληνικές πρώτες ύλες.
Παράλληλα, καθώς η εφαρμογή των πιο υψηλών προδιαγραφών στη διαχείριση ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων αποτελεί διαβατήριο για την περαιτέρω διείσδυσή της σε απαιτητικές διεθνείς αγορές, όπως αυτή της Βόρειας ή Κεντρικής Ευρώπης, πιστοποίησε τα δύο εργοστάσιά της με δυο διεθνή βασικά πρότυπα για την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων όσον αφορά τους πελάτες της λιανικής αγοράς. Να σημειωθεί πως τα πιστοποιητικά αποκτήθηκαν με τις υψηλότερες βαθμολογίες, και συγκεκριμένα το BRC: classification Α, και το IFS: Higher level 96,25% κάλυψη των απαιτήσεων, επιβεβαιώνοντας τη βαθιά γνώση της εταιρείας σε θέματα Διαχείρισης Ποιότητας.
Διεθνής παρουσία
Εκτός της ηγετικής της θέσης στην ελληνική αγορά, επιδεικνύει μια μακρόχρονη διεθνή παρουσία στα επώνυμα προϊόντα, σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης, της Μεσογείου και των Βαλκανίων μέσω στρατηγικών συνεργασιών με αξιόπιστους τοπικούς συνεργάτες. Οι εξαγωγές αποτελούν το 15% του ετήσιου κύκλου εργασιών της και στόχος είναι διπλασιαστεί η συμμετοχή, στην επόμενη διετία.
Για τον σκοπό αυτό, αναπτύσσει διαρκώς την γκάμα της με επώνυμα προϊόντα ελληνικής αλιείας και ιχθυοκαλλιέργειας, ενώ εντάσσει νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας, βασισμένα στην ελληνική διατροφή. Το φθινόπωρο του 2013, η εταιρεία παρουσίασε στη Διεθνή Εκθεση Τροφίμων και Ποτών Anuga μια νέα σειρά κατεψυγμένων γευμάτων που κέρδισε τις εντυπώσεις των διεθνών επισκεπτών. Πρόκειται για τη σειρά προϊόντων Kallimanis Greek Home Flavours, τη ναυαρχίδα της εταιρείας Καλλιμάνης για τη διεύρυνση του εξαγωγικού της προσανατολισμού, που, πέρα από την υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών, προάγει και την ελληνική ταυτότητα της εταιρείας και ταυτόχρονα προσφέρει μια εξαιρετικά υγιεινή, ποιοτική και γρήγορη λύση στους καταναλωτές της Ευρώπης και της Αμερικής.
Η σειρά Kallimanis Greek Home Flavours έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους καταναλωτές της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης που εκτιμούν και αποζητούν τη διατροφική αξία του ελληνικού ψαριού και της καλής ελληνικής κουζίνας, αφού τους προσφέρει τη δυνατότητα να εντάξουν το ποιοτικό ψάρι στην καθημερινότητά τους.
success story
  • Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1956 στο Αίγιο, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη της Πελοποννήσου.
  • Κατέχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά των κατεψυγμένων αλιευμάτων με συνολικό μερίδιο 25%.
  • Ανήκει στις 40 κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων και ποτών, απασχολώντας 200 άτομα προσωπικό.
  • Οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν το 12% του συνολικού κύκλου εργασιών της.
  • Το 80% των πωλήσεων προέρχεται από την αγορά του HoReCa και 20% από τα προϊόντα λιανικής.

Πηγή : Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Export Academy

Export Academy