Σελίδες

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Mετά το σεμινάριο...

Θέλω να ευχαριστήσω όλους σας για την συμμετοχή στο τελευταίο διήμερο σεμινάριο! Όπως σας εξήγησα από την αρχή, αποτελούσε βασικό μου στόχο να επιδιώξουμε την  υπέρβαση από τα γνωστά και τετριμμένα όρια της συνήθους και βαρετής σεμιναριακής διαδικασίας και να πάμε σε συζήτηση/ανάλυση της συνολικής εξαγωγικής δουλειάς αλλά με την μέθοδο της αλληλεπίδρασης. Νομίζω ότι το πετύχαμε. Ιδιαίτερη μνεία θέλω να  κάνω στην συνεισφορά συσσωρευμένων γνώσεων εκ μέρους του επισκέπτη μας –Γιώργου- που στο  κλείσιμο της δεύτερης ημέρας πραγματικά έκλεψε την παράσταση. H προσδοκία μου είναι: η νέα μελλοντική γενιά σεμιναρίων -που γεννιέται σε νέο τόπο και χρόνο- να καλύψει ένα ευρύτατο φάσμα γενικών και ειδικών γνώσεων στο χώρο των εξαγωγών. Οι προβληματισμοί σας συνεισέφεραν και ελπίζω μέσα από αυτό το blog να συνεισφέρουν ακόμη πιό πολύ σε αυτή την κατεύθυνση και στο μέλλον. Να ευχαριστήσω τέλος τις εταιρίες σας για την συμμετοχή (Βιορύλ, Νηρέας, Κρετα Φαρμ, Σύρμος, Παλλας, Saict, CtC electronic και φυσικά Σοφικίτη Διακοσμητικά Πετρώματα).

Kαι να μην το ξεχάσω : Καλή τύχη στην μικρή μας Τίνα που χθες άνοιξε τα φτερά της στο χώρο των εξαγωγών και φυσικά  μένει να επιβεβαιώσει τη ρήση ότι θα ξεπεράσει τον μέντορά της στην πράξη!  Κάτι για το οποίο είμαι απόλυτα βέβαιος!

1 σχόλιο:

Tina είπε...

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το φανταστικό σεμινάριο! Ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να πώ ότι ήμασταν πολύ τυχεροί να έχουμε έναν καταπληκτικό εισηγητή (και δεν το λέω επειδή είναι μέντοράς μου, τον ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!) που μας κατατόπισε πλήρως και μας βοήθησε να εμβαθύνουμε σε πολύ ουσιαστικά ζητήματα της εξαγωγικής διαδικασίας (όπως για παράδειγμα το πολύ σημαντικό θέμα των incoterms '10, που πρέπει να γνωρίζουν, ανεξαιρέτως όλοι οι εξαγωγείς).
Προσωπικά, το ενδιαφέρον που μου γεννήθηκε ήταν τεράστιο, με σκοπό να επιδιώξω να βρεθώ και πάλι σε κάποιο από τα επόμενα σεμινάρια (αν μου το επιτρέψουν οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις).
Εύχομαι σε όλους ότι καλύτερο, πολλές επιτυχίες και πολλές εξαγωγές!
Ευχαριστώ αληθινά πολύ, και είναι δεδομένο ότι με τέτοιο μέντορα δύσκολα θα αποτύχω! :)

Export Academy

Export Academy