Το άρθρο που ακολουθεί έχει γραφτεί από την Παναγιώτα Σουρτζή, δημοσιογράφο και υπεύθυνη του ηλεκτρονικού περιοδικού tourismpress.gr. Μέσα από τη δημοσιογραφική έρευνα της αρέσει να αναδεικνύει θέματα που βοηθούν και δίνουν λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
Η επαγγελματική κάρτα είναι η εικόνα κάθε επιχειρηματία ή στελέχους προς τα έξω και ένας τρόπος να κρατήσει επαφή με ανθρώπους του χώρου που τον ενδιαφέρουν να συνεργαστεί.
Είναι χρήσιμο λοιπόν, να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό και το περιεχόμενό της όπως δίνουμε για τη διαφήμιση και δημοσιότητα της επιχείρησής μας.
Στις μέρες μας, η επαγγελματική κάρτα έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από μία απλή κάρτα με στοιχεία επικοινωνίας. Μπορεί να περιλαμβάνει πολλές και ποικίλες πληροφορίες όπως φωτογραφίες, σλόγκαν της εταιρείας, λίστα υπηρεσιών, κ.λπ.
Προσοχή! Ο βασικός κανόνας στην περίπτωση του περιεχομένου είναι: Σωστή αναλογία πληροφοριών.
Συνήθως, όσον αφορά το ζήτημα αυτό, υπάρχουν δύο περιπτώσεις: οι κάρτες που υπολείπονται και αυτές που «ξεχειλίζουν» από πληροφορίες. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «Μέτρον Άριστον». Μην προσπαθήσετε να «στριμώξετε» σε ένα μικρό κομμάτι χαρτί χιλιάδες πληροφορίες για εσάς και την επιχείρησής σας καθώς τελικά δεν θα καταφέρετε να τις επικοινωνήσετε σωστά. Από την άλλη πλευρά, μην παραλείψετε πληροφορίες που είναι σημαντικές για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας.
Για να μην υποπέσετε λοιπόν στα συνηθισμένα λάθη, δώστε έμφαση στα κάτωθι:
Στην περίπτωση που αποφασίσετε θετικά, θα πρέπει να προσέξετε η φωτογραφία να πληροί κάποιες προϋποθέσεις για να πετύχετε το βέλτιστο θεμιτό αποτέλεσμα:
Για το λόγο αυτό, αν δεν είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό στην επικοινωνία (όχι απλά γραφίστα) που θα σας δώσει τις κατάλληλες κατευθύνσεις και λύσεις.
Πηγή : ΒCL
Η επαγγελματική κάρτα είναι η εικόνα κάθε επιχειρηματία ή στελέχους προς τα έξω και ένας τρόπος να κρατήσει επαφή με ανθρώπους του χώρου που τον ενδιαφέρουν να συνεργαστεί.
Είναι χρήσιμο λοιπόν, να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό και το περιεχόμενό της όπως δίνουμε για τη διαφήμιση και δημοσιότητα της επιχείρησής μας.
Στις μέρες μας, η επαγγελματική κάρτα έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από μία απλή κάρτα με στοιχεία επικοινωνίας. Μπορεί να περιλαμβάνει πολλές και ποικίλες πληροφορίες όπως φωτογραφίες, σλόγκαν της εταιρείας, λίστα υπηρεσιών, κ.λπ.
Προσοχή! Ο βασικός κανόνας στην περίπτωση του περιεχομένου είναι: Σωστή αναλογία πληροφοριών.
Συνήθως, όσον αφορά το ζήτημα αυτό, υπάρχουν δύο περιπτώσεις: οι κάρτες που υπολείπονται και αυτές που «ξεχειλίζουν» από πληροφορίες. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «Μέτρον Άριστον». Μην προσπαθήσετε να «στριμώξετε» σε ένα μικρό κομμάτι χαρτί χιλιάδες πληροφορίες για εσάς και την επιχείρησής σας καθώς τελικά δεν θα καταφέρετε να τις επικοινωνήσετε σωστά. Από την άλλη πλευρά, μην παραλείψετε πληροφορίες που είναι σημαντικές για να επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας.
Για να μην υποπέσετε λοιπόν στα συνηθισμένα λάθη, δώστε έμφαση στα κάτωθι:
- Μην ξεχνάτε τις βασικές πληροφορίες: Ποιός είμαι, τι κάνω, πώς να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου.
- Προσθέστε, οπωσδήποτε το επαγγελματικό σας email, τη διεύθυνση ιστοσελίδας της επιχείρησης καθώς και διευθύνσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter, LinkedIn, κ.λπ.)
- Προσθέστε το σλόγκαν της επιχείρησής σας, στο πίσω μέρος της κάρτας. Με τον τρόπο αυτό, θα επικοινωνήσετε το μήνυμα της επιχείρησης και το τι υπόσχεται.
- Προσέξτε τα γραμματικά και συντακτικά λάθη καθώς επίσης το μέγεθος της γραμματοσειράς που θα χρησιμοποιήσετε καθώς η κάρτα σας θα πρέπει να είναι ευανάγνωστη.
- Συνδέστε σχεδιαστικά το ύφος της κάρτας σας με αυτό της επιχείρησής σας. Ένα λάθος που γίνεται συχνά και προκαλεί σύγχυση στους παραλήπτες και υποψήφιους συνεργάτες-πελάτες σας.
Στην περίπτωση που αποφασίσετε θετικά, θα πρέπει να προσέξετε η φωτογραφία να πληροί κάποιες προϋποθέσεις για να πετύχετε το βέλτιστο θεμιτό αποτέλεσμα:
- Επαγγελματικό ντύσιμο και στήσιμο ανάλογα με το αντικείμενο της δουλειάς σας.
- Μπορεί να περιλαμβάνει κάποια πλάνα από το χώρο εργασίας σας ή το χώρο δράσης σας.
Για το λόγο αυτό, αν δεν είστε σίγουροι για το αποτέλεσμα, απευθυνθείτε σε έναν ειδικό στην επικοινωνία (όχι απλά γραφίστα) που θα σας δώσει τις κατάλληλες κατευθύνσεις και λύσεις.
Πηγή : ΒCL
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου