Σελίδες

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Οι Ελληνικές επιχειρήσεις μέσω ΟΠΕ σε διεθνείς εκθέσεις σε Ντουμπάι, Γαλλία

Σε δύο σημαντικές διεθνείς εκθέσεις θα συμμετάσχει ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) στο πλαίσιο της εντατικής προσπάθειας για προβολή και προώθηση των εξαγώγιμων προϊόντων και υπηρεσιών της χώρας μας. Συντονίζει την εκθεσιακή παρουσία 50 ελληνικών εταιρειών του κλάδου των δομικών υλικών και των κατασκευών στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση του κλάδου, τη BIG 5 SHOW στο Ντουμπάι στις 5-8 Νοεμβρίου 2012 ενώ προετοιμάζεται και η συμμετοχή ελληνικών εταιρειών στη Διεθνή Kλαδική Έκθεση Οίνων και Ποτών «17th VINEXPO 2013», η οποία διοργανώνεται από 16 έως 20 Ιουνίου 2013 στον εκθεσιακό χώρο “BORDEAUX -LAC EXHIBITION CENTRE” στο Bordeaux της Γαλλίας.

Βραβείο στο ελληνικό κρασί

Τα ελληνικά κρασιά κερδίζουν συνεχώς σημαντικές διακρίσεις σε διεθνείς… διαγωνισμούς. Όμως όταν η βράβευση έρχεται από την Κίνα, όπου η ζήτηση για ευρωπαϊκά εμφιαλωμένα κρασιά βρίσκεται στα ύψη, τότε αποκτά ένα άλλο ειδικό βάρος. Πιο συγκεκριμένα, τη μεγάλη διάκριση του καλύτερου οίνου της κατηγορίας Βest Rose Wine κατέκτησε ο Ρόδοινος του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Τυρνάβου σε διαγωνισμό οίνου στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης Interwine στην Καντόνα (Guangzhou).

Τα μυστικά του καλού σπιτικού κρασιού

Η εξαιρετική ποιότητα της φετινής παραγωγής σταφυλιού μπορεί να δώσει καλά κρασιά, θεωρούν οι ειδικοί. Η διαδικασία της παραγωγής και οι τεχνικές που εξασφαλίζουν καλή γεύση


Τα μυστικά του καλού σπιτικού κρασιού

Η ώρα του τρύγου έφτασε και χιλιάδες ερασιτέχνες οινοποιοί μπαίνουν στη γλυκιά φάση της αναμονής που διαρκεί από την ώρα που μπαίνει ο μούστος στο βαρέλι μέχρι τη στιγμή που θα βγει το πρώτο μπουκάλι σπιτικού κρασιού. Στην εποχή της οικονομικής κρίσης, όπου ακόμα και η αγορά ενός καλού κρασιού από την κάβα δεν είναι εύκολη υπόθεση, το σπιτικό γιοματάρι είναι μια

O τουρισμός της ... ελιάς

Η Ελλάδα δεν είναι μόνο η κρίση. Η Ελλάδα είναι και ένας ταξιδιωτικός προορισμός που προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις. Δεν το λέμε εμείς, αλλά ξένα δημοσιεύματα που αυτή τη φορά παρουσιάζουν τη χώρα μας ως τον ιδανικό προορισμό για όσους θέλουν να ζήσουν από κοντά όλο το ταξίδι της ελιάς από το δέντρο στο ελαιοτριβείο.
 
Παράλληλα, οι προσπάθειες μιας μεγάλης ξενοδοχειακής μονάδας, που έχει εστιάσει σε παρόμοιες πρωτοβουλίες, μάς δείχνει τις προοπτικές που ανοίγονται

Η πΓΔΜ (και οχι η Ελλάδα!!!) δίνει ώθηση στους φοιτητές επιχειρηματίες

Η πΓΔΜ έχει μειώσει σημαντικά τα τέλη για τους σπουδαστές κολλεγίων που ξεκινούν νέες επιχειρήσεις, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα της νέας γενιάς.
Το κόστος για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης στο Κεντρικό Μητρώο, που διαχειρίζεται την καταχώριση των νέων επιχειρήσεων, έχει μειωθεί από 19 ευρώ σε 4 ευρώ για τους φοιτητές.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα "Doing Business" 2012 της Παγκόσμιας Τράπεζας, που μετρά τους επιχειρηματικούς κανονισμούς και την εφαρμογή τους σε όλο τον κόσμο, η πΓΔΜ κατέχει την πρώτη θέση στην ευκολία έναρξης επιχείρησης ανάμεσα σε 30 χώρες στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης / Κεντρικής Ασίας.

Μείωση 10% της οινοπαραγωγής στην Ε.Ε

Η φετινή συγκομιδή σύμφωνα με εκτιμήσεις των COPA-COGECA θα φθάσει 144 εκατομμύρια εκατόλιτρα, μειωμένη κατά 10% σε σχέση με πέρυσι.

Μείωση κατά 10% της αμπελοοινικής παραγωγής στην Ε.Ε. σε σχέση με πέρυσι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών δείχνουν οι εκτιμήσεις των κεντρικών αγροτοσυνεταιριστικών οργανώσεων Copa και Cogeca.

Εξαγωγές στο Βιετνάμ

Επίσημη επίσκεψη, στην Πρεσβεία της Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας του Βιετνάμ (Socialist Republic of Viet Nam), στο Π.Ψυχικό, πραγματοποίησε την Δευτέρα 15/10/2012 ο Γραμματέας του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, Λάμπρος Μπούκλης, προσκεκλημένος του κου Πρέσβη Binh VU.

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Θετική ανταπόκριση Γερμανών επιχειρηματιών για επενδύσεις στην Κρήτη σε κάλεσμα του Περιφερειάρχη

Θετική αποδοχή και απήχηση είχε στη Γερμανία ο χαιρετισμός- κάλεσμα του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη σε 100 Γερμανούς επιχειρηματίες να επενδύσουν στο νησί, να προωθήσουν τον τουρισμό, να εμπιστευτούν τα ποιοτικά προϊόντα και τις υπηρεσίες του.
Η Περιφέρεια Κρήτης, έβαλε ένα ακόμα λιθαράκι στην αναστροφή του κλίματος για τον τρόπο που οι Γερμανοί αντιμετωπίζουν και βλέπουν την Ελλάδα, με τη μεστή και στοχευμένη παρουσία της στο επιχειρηματικό φόρουμ του Μέλανα Δρυμού, που διοργανώνει κάθε χρόνο η Περιφερειακή Τράπεζα της περιοχής.

Σχέδια προώθησης του ελληνικού ελαιολάδου στη Γερμανία

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Καθηγητής Αθανάσιος Τσαυτάρης συναντήθηκε στις 16 Οκτωβρίουκαι είχε στενή συνεργασία με τον ελληνικής καταγωγής Ευρωβουλευτή του Κόμματος των Γερμανών Φιλελευθέρων (FDP), κ. Γιώργο Χατζημαρκάκη για την προώθηση του ελληνικού ελαιολάδου στην αγορά της Γερμανίας.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν οι προοπτικές εξαγωγών του εξαιρετικής ποιότητας ελληνικού ελαιολάδου και διερευνήθηκαν οι δυνατότητες αξιοποίησης του δικτύου των ελληνικών εστιατορίων

Διεθνές σεμινάριο γευσιγνωσίας ελαιολάδου - ΤΕΙ Καλαμάτας, 18-24 ΝΟΕ 2012

Το Εργαστήριο Γευσιγνωσίας Ελαιολάδου του Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας σε συνεργασία με το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου διοργανώνει από 18 έως 24 Νοεμβρίου 2012 διεθνές σεμινάριο γευσιγνωσίας ελαιολάδου με τίτλο: CALIBRATING PANELISTS’ MINDS AND PALATES
 

Φλέβα χρυσού η παρασκευή χειροποίητων καλλυντικών

(Αναδημοσίευση από το Εθνος.gr)

Τα ελληνικά καλλυντικά από λάδι, μέλι, δίκταμο και άλλα βότανα κατακτούν τις διεθνείς αγορές και προσφέρουν σίγουρα κέρδη στους επενδυτές.

Τα ελληνικά καλλυντικά από λάδι, μέλι, δίκταμο και άλλα βότανα κατακτούν τις διεθνείς αγορές και προσφέρουν σίγουρα κέρδη στους επενδυτές. Ηδη μερικές από τις πλέον γνωστές μάρκες φυτικών καλλυντικών στον κόσμο είναι ελληνικές.



Το λάδι αιθέρας της Μαρώνειας (Pοδόπης) τυποποιείται σε μπουκάλι



Από το νεοσύστατο ελαιοκομικό συνεταιρισμό που αναλαμβάνει
πρωτοβουλία να βγει από την απραξία δίνοντας την συμφερότερη λύση στον καταναλωτή

 
Αποφάσισαν να δραστηριοποιηθούν, να βγουν από την απραξία με μια κίνηση που θα αγγίζει τον μέσο καταναλωτή προσφέροντας το εκλεκτό λάδι της Μαρώνειας από τοπική ποικιλία, σε μπουκάλι. Η πρωτοβουλία ανήκει στον Ελαιοκομικό Συνεταιρισμό του χωριού όπου η πρόσφατη συνάντηση

Το ελληνικό λάδι εισβάλλει στη γερμανική κουζίνα

(αναδημοσίευση από τα ΝΕΑ -έντυπη έκδοση-17.10.2012)

Στην προσπάθεια προβολής του θα συμβάλουν και τα χιλιάδες ελληνικά εστιατόρια

Καμπάνια προώθησης του ελληνικού ελαιoλάδου σε γκουρμέ εστιατόρια και σε ξενοδοχεία στη Γερμανία, ξεκινά το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Τα περιθώρια εξαγωγής τυποποιημένου ελαιολάδου made in Greece στη  Γερμανία είναι τεράστια, καθώς ο τζίρος ελληνικών εταιρειών και συνεταιρισμών προς τη χώρα αυτή κινείται στα επίπεδα των 21,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων μόνο 17 εκατ. αφορούν το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο.



Η έλλειψη ρευστότητας «πνίγει» τις εξαγωγές

(αναδημοσίευση από το ΒΗΜΑ)
 
Εχουν κλείσει 1 στις 7 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνταν στις διεθνείς αγορές
 
Η έλλειψη ρευστότητας πνίγει την εξαγωγική δραστηριότητα. Σύμφωνα με έρευνα του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ) το 38,7% των εξαγωγικών επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν οξυμένα προβλήματα ρευστότητας και τούτο παρά το γεγονός ότι έχουν προχωρήσει σε σημαντικές περικοπές δαπανών, ενώ το 2,9% των εξαγωγικών επιχειρήσεων έκλεισαν. Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «το 2011 προβλήματα ρευστότητας αντιμετώπιζε το 25,2% των εξαγωγικών επιχειρήσεων, το 2010 το 7,3% και το 2009, χρονιά που κατέρρευσαν οι ελληνικές εξαγωγές, το 10,65%».

Calls for Europe to Promote Olive Oil in General

The need for more generic promotion of olive oil – rather than marketing based on countries or areas of origin – was among the issues discussed at the last meeting of the European Commission’s advisory group on olives and derived products.


Hμερίδα : Εξωστρέφεια -Σάββατο 20.10.2012 -Helexpo Palace


Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Moving forward -Αθήνα 16.10.2012


Εξαιρετικά σημαντική η χθεσινή ημέρα του συνεδρίου "Moving forward" σε συνδιοργάνωση IHT - «Kαθημερινής» όπου στο κλείσιμο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν 6 διαμάντια της επιχειρηματικής σκηνής από τον Peter Economides, που έχουν εξωστρεφή στόχευση.

Μερικά στιγμιότυπα σας παραθέτουμε πιο κάτω:

Οι εξαγωγές από τις ΗΠΑ στο Ιράν αυξάνονται, παρά τις κυρώσεις

Τη φετινή χρονιά οι αμερικανικές εξαγωγές στο Ιράν αυξήθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο. Αυτό μαρτυρούν τα επίσημα στοιχεία, που δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα.


Το άλμα στην πώληση προϊόντων έως τα 199,5 εκατ. δολάρια τους πρώτους οκτώ μήνες του 2012 από τα 150,8 εκατ. δολάρια πριν από μία χρονιά συνέβη χάρη στην απότομη αύξηση εξαγωγής σιταριού και άλλων σιτηρών σε ποσό, που έφθασε τα 89,2 εκατ. δολάρια.
 

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Μπίζνες στις πλάτες των παραγωγών από τους μεταποιητές πράσινης ελιάς

Απογοητευτικές είναι οι εξελίξεις στην αγορά της πράσινης ελιάς Χαλκιδικής, αφού οι συνθήκες ολιγοπωλιακού χαρακτήρα, που έχουν αναπτυχθεί από τους μεταποιητές, πιέζουν τις τιμές παραγωγού χαμηλότερα και από το κόστος καλλιέργειας. Εν τω μεταξύ οι χαμηλές τιμές δίνουν στους εμπόρους τη δυνατότητα να χτυπήσουν τις αγορές που μέχρι τώρα είχαν οι Ισπανοί, κάνοντας παιχνίδι... στις πλάτες των παραγωγών.
 

Εξαγωγές ή θάνατος

«Εξαγωγές ή θάνατος». Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά είναι η μόνη αλήθεια σε αυτόν τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα που κάνει σε επίπεδο οικονομίας η χώρα. Μόλις πριν από τρεις ημέρες η Κομισιόν εξέδωσε την Ευρωπαϊκή Εκθεση Ανταγωνιστικότητας 2012 που προσδιορίζει το εξαγωγικό έλλειμμα της χώρας στο 25% του ΑΕΠ. Τι σημαίνει αυτό; Πως την εποχή της παγκοσμιοποίησης η ελληνική οικονομία εξακολουθεί να είναι πολύ «κλειστή», αφού βάσει του

Οι εξαγωγές σώζουν τον κλάδο του κρασιού στην Αυστραλία

Με τα εμφιαλωμένα κρασιά να σημειώνουν πτώση 12%, οι εξαγωγές εμφιαλωμένων ,και κυρίως χύμα κρασιών, και η κατά 9% αύξησή τους κρατούν στις πλάτες τους την ανάπτυξη του κλάδου.

Για το έτος που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2012, η Αυστραλία εξήγαγε 7,13 εκατομμύρια εκατόλιτρα (-2% σε σχέση με πέρυσι) αξίας 1,9 δισ. δολαρίων Αυστραλίας.

Vivartia : Στηρίζει Ελλάδα, ποντάρει στη Μέση Ανατολή

Με επιχειρηματική βάση την Ελλάδα και με το βλέμμα στραμμένο στην ανάπτυξη των εξαγωγών θα πορευτεί την επόμενη διετία ο όμιλος Vivartia έχοντας ως στρατηγικό στόχο την διείσδυση των προϊόντων του στην πολύ μεγάλη αγορά της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής από όπου προσδοκά να αντλήσει έσοδα άνω των 160 εκατ. ευρώ.
 
 
 

ΣΕΚ: Δημιουργία “club” εξαγωγών στη Κίνα

( Αναδημοσιευση από Επιχειρώ)

Στα πλαίσια των προσπαθειών αυτών, ο ΣΕΚ προτίθεται να δημιουργήσει ένα "club" εξαγωγών στην Κίνα, για την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στη συγκεκριμένη αγορά. Αρχικά, με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου, θα καταγραφούν οι δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μία επιχείρηση κατά την είσοδό της και κατά την δραστηριοποίησή της σε αυτήν την ιδιαίτερη αγορά και κατόπιν θα διερευνηθούν οι τρόποι επίλυσης των προβλημάτων. Σκοπός αυτής της ενέργειας είναι η διεύρυνση της παρουσίας των επιχειρήσεων στην κινέζικη αγορά, με συγκεκριμένο και ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο.

Εταιρεία στη Silicon Valley... ή φούρνο στην Αίγινα;

(Aναδημοσίευση από LIFO)

Ο Νίκος με δύο μεταπτυχιακά στη πληροφορική έχει καφέ-μπαρ στο Φάληρο, η Γιώτα κόρη του εφοπλιστή Ν.Β. δουλεύει σεριβιτόρα στο Παρίσι, ο Δημήτρης κάνει το μεγάλο άλμα απο τη Πάτρα στη Silicon Valley. Tι να απαντήσεις σε 20χρονα παιδιά , φοιτητές του Πολυτεχνείου, που ρωτούν πώς θα μπορούσαν να ξεκινήσουν μια δική τους δραστηριότητα;
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα να απαντήσω πριν μερικούς μήνες σε ένα ακροατήριο εκατό 20χρονων του Μετσόβειου, ήταν να σκοτώσουν τους Μύθους . Για την ακρίβεια τους Μύθους που τους φυτέψαμε εμείς. Να τους σκοτώσουν όμως Ενωρίς.

Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ

Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ για Αγροτική Βιομηχανία και Εφοδιαστική Αλυσίδα, 23 Νοεμβρίου 2012, Κωνσταντινούπολη
Το Γραφείο Προώθησης Εμπορίου και Επενδύσεων για τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας (ΒSTIP) που αποτελεί πρωτοβουλία του Αναπτυξιακού Προγράμματος ΟΗΕ διοργανώνει Παρευξείνιο Επιχειρηματικό Φόρουμ για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγροτική βιομηχανία και την εφοδιαστική αλυσίδα στην Κωνσταντινούπολη στις 23 Νοεμβρίου 2012.

'Ελληνες που κερδίζουν τις Διεθνείς Αγορές

αναδημοσιευση από το ΕΘνος.gr

Αντίδοτο στην κρίση η καινοτομία

Ακόμη και μέσα στη σφοδρότερη δίνη της κρίσης, με την ύφεση να σκαρφαλώνει σε επίπεδα ρεκόρ, υπάρχουν επιχειρηματικές ιδέες που όχι μόνο επιζούν, αλλά διαπρέπουν στο εξωτερικό.
«Η ελληνική οικονομία χρειάζεται σήμερα βοήθεια για να βγει από την εσωστρέφειά της», τονίζει ο Γιάννης Τσαμίχας
«Η ελληνική οικονομία χρειάζεται σήμερα βοήθεια για να βγει από την εσωστρέφειά της», τονίζει ο Γιάννης Τσαμίχας
 

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Στοιχεία της αγοράς τυριού στο Ηνωμένο Βασίλειο

('Εκθεση του  Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Λονδίνου)

Το τυρί παραμένει ένα από τα βασικά περιεχόμενα του ψυγείου των βρετανικών νοικοκυριών, με τους καταναλωτές να το χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους. Ενδεικτικά, μόνο το 4% δεν καταναλώνει ή δε σερβίρει καθόλου τυρί στο σπίτι. Για το έτος 2011, η αγορά εκτιμάται στα £2.37 δισ., ποσό που υποδεικνύει μία σταθερή και συνεχή βελτίωσή της σε σχέση με προηγούμενα έτη καθώς και μία αύξηση της αξίας κατά 32% από το 2006.
 Σημαντικό άλμα στην αύξηση του όγκου πωλήσεων παρατηρήθηκε το 2009, με τις πωλήσεις να

Τα 100 μεγαλύτερα καταστήματα Λιανικής Τροφίμων & Ποτών στο Ηνωμένο Βασίλειο


Σύμφωνα με άρθρο του κλαδικού περιοδικού The Grocer, παρ’ όλες τις δύσκολες εμπορικές συνθήκες, τα 100 μεγαλύτερα καταστήματα λιανικής τροφίμων – ποτών του Ηνωμένου Βασιλείου – όπως κατατάχθηκαν εδώ για πρώτη φορά από το περιοδικό – εξακολουθούν να ανθίστανται στην κρίση με σταθερή άνοδο στις πωλήσεις αλά καταγράφοντας παράλληλη μείωση των περιθωρίων κέρδους.

Στην κορυφή της κατάταξης με τα 100 μεγαλύτερα καταστήματα λιανικής στο Ηνωμένο Βασίλειο

Τρία στοιχεία επιτυχημένης επαγγελματικής ταυτότητας

Συντάχθηκε απο τον/την Ελίνα Γιαχαλή
Παρασκευή, 12 Οκτώβριος 2012 09:46

Η κρίση θα κρατήσει έξι μήνες ακόμα...
Το διάβασα σε ένα άρθρο πρόσφατα. Σε ένα άλλο, έκανε πρόβλεψη ότι θα πάρει μερικά χρόνια. Πάνω από τρία για να είμαι πιο ακριβής. Στα προηγούμενα ήρθε να προστεθεί και ένα τρίτο το οποίο ανέφερε ότι η παγκόσμια οικονομία της εποχής μας διέπεται από εντελώς διαφορετικές συνιστώσες από το οικονομικό στερέωμα που χαρακτήριζε τις προηγούμενες περιόδους οικονομικής ύφεσης που γνωρίζουμε. Κατά συνέπεια η πρόβλεψη σχετικά με τη διάρκεια της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί... αδύνατη.

Τα πρόβατα της Κρήτης ταξιδεύουν… και δείχνουν το δρόμο!!

Μπορεί οι εξαγωγές να αυξάνονται σταδιακά, αλλά φαίνεται ότι κάποια προϊόντα μας είναι περιζήτητα… Ο λόγος για τα πρόβατα της Κρήτης, τα οποία μετά τους Τούρκους, που σε περιόδους Ραμαζανιού, τα αναζητούν επίμονα με τιμές που φτάνουν και τα 6 ευρώ σφαγμένα, τα ανακαλύπτουν και οι Λίβυοι.

Ο λόγος για τη συμφωνία εξαγωγής ζωικού κεφαλαίου στη Λιβύη για την τόνωση του εκεί ζωικού

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Αγροτική ανάπτυξη

Η επιλογή του Βορρά είναι παράδειγμα προς μίμηση..... του Αθ. Θεοδωράκη πολιτικού επιστήμονα συγγραφέα του βιβλίου «Πίσω στο χωριό...Η απάντηση στην κρίση είναι η αγροτική παραγωγή», εκδόσεις Λιβάνη, 2012. Ενα συνέδριο με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Να κάνουμε τη γεωργία τρόπο ζωής» με οδήγησε πρόσφατα στην Ορεστιάδα. Αλλοι ρυθμοί, άλλες καταστάσεις.
Επιγραμματικά τονίζω τα παρακάτω: Υπάρχει διάθεση για νέα πράγματα, υπάρχει σοβαρότητα, πνεύμα συνεργασίας, συγκροτούνται ομάδες παραγωγών και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Τα παραδείγματα των αγροτών της Νέας Βύσσας με τα σκόρδα (βλ. φωτογραφία) και του

Η Αθ. Ζυθοποιία στρέφεται στις εξαγωγές για να αντέξει

Σειρά επενδύσεων εκτώς των ελληνικών συνόρων -κυρίως- ετοιμάζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο της αναπτυξιακής πολιτικής που εφαρμόζει προωθείο ο νέος διευθύνων σύμβουλος, Ζωούλης Μηνάς. Η διοίκηση επιχειρεί να δώσει έμφαση σε νέο ανθρωποκεντρικό προφίλ, το οποίο έχεις διαμορφώσει διαχρονικά και τώρα το εξυγχρονίζει. Παράλληλα όμως κορυφαίος στόχος είναι η διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου πωλήσεων ώστε να περιοριστεί η έκθεση της εταιράις στην παραπαίουσα ελληνική αγορά και να ενισχύσει την εξωστρέφειά του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η διοίκηση της εταιρίας η εγχώρια αγορά αλκοολούχων υποχωρεί κατά 8-10% ενώ κατά περιπτώσεις η κάμψη είναι μεγαλύτερη. Η υφεσιακή δυναμική είναι για την ώρα ελέγξιμη αλλά η διοίκηση επιχειρεί να προβλέψει τα χειρ΄τοερα σενάρια ώστε να αποστειρώσει την εταιρία -κατά το δυνατόν- και να βελτιώσει τους μηχανισμούς διαχείρισης κρίσεων και κραδασμών.

'Aνοιγμα στην αυστριακή αγορά επιχειρεί ο κλάδος της ένδυσης

Ενίσχυση της παρουσίας του ελληνικού ενδύματος στην αυστριακή αγορά επιδιώκει ο κλάδος και μετά τη διοργάνωση δύο δειγματισμών από εγχώριες επιχειρήσεις στο Ισραήλ, ετοιμάζει ανάλογη εκδήλωση τόνωσης της εξωστρέφειας και στη Βιέννη.

Ο δειγματισμός θα αφορά επιχειρήσεις με επώνυμο προϊόν (brand) όσο και εταιρείες πραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label), ενώ θα προσκληθούν να τον παρακολουθήσουν

Eξαγωγές εσπεριδοειδών προς τρίτες χώρες

Παράθυρο» για εξαγωγές προς τρίτες χώρες εσπεριδοειδών με φυλλαράκια, υπό προϋποθέσεις, αφήνει το ΥπΑΑΤ
Οι παραγωγοί εσπεριδοειδών καταγγέλλουν στον ΑγροΤύπο ότι εισάγονται στην εγχώρια αγορά, αλλά και διακινούνται στις χώρες μέλη της ΕΕ, εσπεριδοειδή με φυλλαράκια, κάτι που δεν δέχεται όμως το ΥπΑΑΤ. Σύμφωνα με το Π.Δ. 365/2002 για την αποφυγή της μετάδοσης ασθενειών καραντίνας, όπως είναι η τριστέτσα, απαγορεύεται η διακίνηση εσπεριδοειδών με φυλλαράκια, εκτός αν διαθέτουν Φυτοϋγειονομικά «Διαβατήρια». Όπως υποστηρίζουν οι παραγωγοί, «το ΥπΑΑΤ αδυνατεί να προχωρήσει στην έκδοση αυτών των διαβατηρίων επειδή δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υπηρεσίες και προσωπικό. Έτσι απαγορεύουν

Ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος «ως εξειδικευμένος εκφραστή της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας»

ΣΕΒΕ - Οι εξαγωγές στο επίκεντρο συνάντησης με Μ. Καρακόλη
 
Την πρόθεσή της για στενή συνεργασία με το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος «ως εξειδικευμένο εκφραστή της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας» δήλωσε η αναπληρώτρια γενική γραμματέας ΔΟΣ & ΑΣ (Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας) του υπουργείου Εξωτερικών, Μάγδα Καρακόλη-Παντοπούλου, στη συνάντηση που είχε με τη διοίκηση του ΣΕΒΕ. Επίσης, διαβεβαίωσε για τη στήριξη του ΥΠΕΞ «σε δράσεις εξωστρέφειας που θα αφορούν όχι μόνο τις γειτονικές χώρες της ΝΑ Ευρώπης με τις οποίες η Βόρεια Ελλάδα έχει

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Καλές προοπτικές για ελληνικό και μεσογειακό ελαιόλαδο σε ΗΠΑ, Καναδά, BRIC

Ινδική ή κινεζική κουζίνα, μαγειρεμένη με ελληνικό ελαιόλαδο; Οι φορείς της αγοράς απαντούν «γιατί όχι;». Ό,τι τώρα μοιάζει να απέχει από την πραγματικότητα, θα μπορούσε σε κάποια χρόνια από σήμερα να αποκτήσει -με τους σωστούς χειρισμούς- το φανατικό κοινό του.
Οι αναδυόμενες χώρες της ομάδας BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα) εκτιμάται ότι θα μπορούσαν, μελλοντικά, ν' απορροφήσουν σημαντικές ποσότητες ελαιολάδου από τους ελαιοπαραγωγούς της Μεσογείου και, άρα, και την Ελλάδα, όπως δηλώνει η πρώην επικεφαλής του Τμήματος Προώθησης

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Global Competitiveness Index 2012 - 2013

Χαμηλή βαθμολογία για την Ελλάδα στους 7 από τους 12 πυλώνες του Global Competitiveness Index 2012 - 2013, σύμφωνα με το World Economic Forum
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012
Aναδημοσίευση από ΣΕΠΕ
Δυσοίωνα είναι τα μηνύματα αναφορικά με την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας σύμφωνα με το Δείκτη Παγκόσμιας Ανταγωνιστικότητας 2012 - 2013. Η Ελλάδα κατέγραψε μεγάλες απώλειες τόσο στη γενική κατάταξη του δείκτη, όσο και στους επιμέρους πυλώνες που επηρεάζουν και καθορίζουν την οικονομία της χώρας. Αναλυτικά, η Ελλάδα βρέθηκε στην 96η θέση στην κατάταξη διεθνούς ανταγωνιστικότητας για την περίοδο 2012 - 2013, χάνοντας έξι θέσεις σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο 2011-2012, τελευταία από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης των 27 .

Στην θέση της κατάταξης βρίσκεται η Ελβετία και η Σιγκαπούρη στη 2η. Από τις χώρες που απαρτίζουν την Ε.Ε. των 27, η Φινλανδία βρίσκεται στην - που κέρδισε μία θέση από την πλέον Σουηδία, η Ολλανδία βρίσκεται στην , η Γερμανία στην , το Ηνωμένο Βασίλειο στην , η Δανία στη 12η, η Αυστρία στη 16η, το Βέλγιο στη 17η, η Γαλλία στην 21η, το Λουξεμβούργο στην 22η, η Ιρλανδία στην 27η, η Εσθονία στην 34η, η Ισπανία στην 36η, η Τσεχική Δημοκρατία στην 39η, η Ιταλία στην 42η, η Λιθουανία στην 45η, η Μάλτα στην 47η, η Πορτογαλία στην 49η, η Λετονία στην 55η, η Σλοβενία στην 56η,

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ευκαιρία για ελληνικές εξαγωγές η παγκόσμια αύξηση της ζήτησης βιολογικών προϊόντων

Ευκαιρία για ελληνικές εξαγωγές η παγκόσμια αύξηση της ζήτησης βιολογικών προϊόντων
Αυτό τονίστηκε σε ελληνογερμανική ημερίδα στον Λαγκαδά.
Μεγάλα περιθώρια αύξησης των ελληνικών εξαγωγών υπάρχουν στον τομέα των βιολογικών αγροτικών προϊόντων προς τη Γερμανία και σε όλο τον κόσμο, χάρη στην αυξητική τάση της γερμανικής και παγκόσμιας ζήτησής τους.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων στην ημερίδα με θέμα: «Προώθηση Αγροτικών Προϊόντων» που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο χώρο των Λουτρών Λαγκαδά, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας για την δημιουργία Ελληνογερμανικού Δικτύου Δήμων - Περιφερειών και Πολιτών, ο διευθύνων σύμβουλος της «Naturland», η οποία εκπροσωπεί 5000 βιοκαλλιεργητές σε όλο τον κόσμο, κ. Steffen Resse.
Όπως είπε ο κ. Resse, η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά βιολογικών προϊόντων στην Ευρώπη, ύψους 6 δισ. ευρώ το 2011, ποσό το οποίο αναμένεται αυξημένο κατά 10% μέσα στο 2012 και με αυξητική τάση κατά το ίδιο ποσοστό και για το 2013. Η Γερμανία εισάγει το 40% της εγχώριας κατανάλωσής της σε βιολογικά προϊόντα από όλο τον κόσμο (το 60% καλύπτεται από εγχώριες παραγωγές).

Από το χωράφι στο ράφι

Παρέα νέων παραγωγών απο τις Αρχάνες στέλνει στο σταφύλι στις αγορές του εξωτερικού χωρίς την εμπλοκή μεσαζόντων

Της Κορίνας Καφετζοπούλου
Αναδημιοσιευση από: Made in Creta


ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΑΡΧΑΝΕΣ ΕΓΑΞΩΓΕΣ

Eίναι φίλοι, γεννήθηκαν στον ίδιο τόπο, βρίσκονται στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους, έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους και μια αγάπη, το αμπέλι. Αποφάσισαν λοιπόν να συνεργαστούν και να θέσουν τις βάσεις για την πρώτη προσπάθεια της σύστασης ομάδας παραγωγών στις Αρχάνες και την απευθείας συσκευασία για εξαγωγή, χωρίς την εμπλοκή μεσαζόντων ! Ο λόγος για μια παρέα νεαρών που αποφάσισε να πάρει την τύχη της ζωής στα χέρια της, να ασχοληθεί επαγγελματικά με το αμπέλι και να μην περιμένει τις επιδοτήσεις για να προκόψει .
Υπό άλλες συνθήκες αυτό κανονικά δεν θα έπρεπε να αποτελεί και είδηση, αλλά ρουτίνα της καθημερινότητας,

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Έρευνα της Stat Bank: Οι 500 πιο κερδοφόρες βιομηχανίες το 2011

Αύξησαν την κερδοφορία τους κατά 18,2% προσεγγίζοντας το 1,6 δισ. ευρώ.
Αυξημένα κατά 18,2% εμφανίζονται τα συνολικά καθαρά κέρδη των 500 πιο κερδοφόρων παραγωγικών επιχειρήσεων της χώρας κατά το 2001.
Αυτό προκύπτει από μεγάλη πανελλαδική έρευνα της Τράπεζας Πληροφοριών για την

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Mε όνειρο ενα μπακάλικο στην Κόκινη Πλατεία

KEΡΔΟΣ Οn line - Συνέντευξη στην Ευη Παπαδοσηφάκη

Ο κ. Διονύσης Ποπόφ, απόγονος ελληνικής οικογένειας που η ιστορία της χάνεται πίσω από τον Ρωσοτουρκικό πόλεμο του 1788-1792 και με αρκετούς παπάδες στο οικογενειακό της δέντρο, αν και έζησε για λίγα χρόνια στην Ελλάδα επέστρεψε στη Ρωσία όπου και δημιούργησε την εισαγωγική εταιρεία ελληνικών προϊόντων Dionyssos Imports.
Η εταιρεία σήμερα έχει τζίρο περίπου 2,5 εκατ. ευρώ και στοχεύει στην αύξηση της διείσδυσης των ελληνικών προϊόντων στη ρωσική αγορά. Η δραστηριότητά της ξεκίνησε με τα ελληνικά κρασιά, αλλά «το κρασί θέλει χρόνο», όπως σχολιάζει ο ίδιος σε συνέντευξή του στο «ΚΕΡΔΟΣ» και γρήγορα ασχολήθηκε και με άλλα ελληνικά προϊόντα, ανεβάζοντας στα ράφια του ρωσικού λιανεμπορίου προϊόντα της Μινέρβα, του Κρόκου Κοζάνης, της Ζαναέ, των Μαστίχα Shop, του Βελβεντού, κρητικό μέλι, ελιές και πολλά ακόμη είδη.

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Νέα εποχή αρχίζει

Αγαποι φίλοι του blog,

'Oλοι εσείς,  είσθε ενήμεροι από την πρώτη στιγμή για την προσπάθεια μου να μεταφερθεί η  γνώση και εμπειρία μου από το διεθνές εμπόριο στις ελληνικές επιχειρήσεις με την ιδιαίτερη προσέγγιση του εμπειρογνώμονα και όχι του ακαδημαϊκού. 
Η θετική ανταπόκριση στο εκπαιδευτικό έργο από όλους εσάς,  αλλά και τα επιτυχημένα βήματα των τελευταίων μηνών στο χώρο της Συμβου­λευτι­κής Εξαγωγών, με ενθάρρυναν να προχωρήσω στο επόμενο βήμα και το οποίο με χαρά θέλω να μοιραστώ σήμερα μαζί σας.

Από τις 3 Σεπτέμβρη αποφάσισα ολική στροφή στο όραμα της  Εxport Academy, εγκαταλείποντας τις operational διευθυντικές θέσεις που κατείχα σε πολυεθνική εταιρία τα τελευταία 19 χρόνια σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο.  Έτσι η παραμονή μου στο χώρο του διεθνούς εμπορίου θεωρείται από την αρχή δεδομένη, αλλά σε ρόλο Συμβούλου ή Μέντορα Εξαγωγών στην ExportAcademy.

Φιλοδοξία μου είναι να μεταλαμπαδεύσω στις συνεργαζόμενες ελληνικές επιχειρήσεις τη γνώση – ως προϊόν πολύχρονης εμπειρίας - στο στήσιμο διεθνούς επαγγελματικού προφίλ. Γνωρίζοντας ότι κάθε επιχείρηση είναι ένας ξεχωριστός οργανισμός που δεν μοιάζει με κάποιον άλλο -ακόμη και στον ίδιο κλάδο- υιοθετώ την αρχή της tailor-made προσέγγισης στην ανάλυση των προβλημάτων και στην εκπόνηση της στρατηγικής.

Η βάση των δραστηριοτήτων της ExportAcademy θα βρίσκεται στην Αθήνα, αλλά θα καλύπτει συμβουλευτικά και μια σειρά άλλων γειτονικών κρατών, προεξέχοντος της Κύπρου.
Δρ.Αριστοτέλης Σκλαβούνος
sklavounos@exportacademy.gr

 

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Προγραμματιζόμενες Επιχειρηματικές Αποστολές ΟΠΕ για το 2012




Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες για τις παραπάνω επιχειρηματικές αποστολές μπορούν να απευθύνονται στον ΟΠΕ, αρμόδιος κος Γιώργος Παπαστεργιόπουλος, Τ.: 210 9982247, Ε: papageorge@hepo.gr

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

11 Reasons a 23-Year-Old Shouldn't Run Your Social Media




DIGITAL ENTREPRENEUR | Hollis Thomases
Aug 10, 2012


Sure, she understands Instagram. But do you really want a new grad controlling your brand online?

Pardon the generalization: I don't mean to attack 23-year-olds specifically. Nor do I believe there are no young people capable of managing a business's social-media responsibilities.
I am, however, trying to make a point: Just because you don't understand social media doesn't mean you should forfeit all common sense and hire your niece, nephew, or any other other recent college grad (say, your best friend's sister-in-law's kid) because "they're really good on Facebook."



Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Αναζήτηση Βοηθού Εξαγωγών

Η ExportAcademy ενδιαφέρεται να προσλάβει ΒΟΗΘΟ ΕΞΑΓΩΓΩΝ για λογαριασμό συνεργαζόμενης εταιρίας παραγωγής δομικών υλικών με έδρα την Αργολίδα

Προσόντα υποψηφίου:
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση τα Οικονομικά ή την Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Marketing.
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής. Επί πλέον γνώση ξένης γλώσσας (Ισπανικά, Κινέζικα ) θα εκτιμηθεί.
  • Ηλικία έως 30 ετών.
  • 2 χρόνια τουλάχιστον προϋπηρεσία σε διεθνές εμπόριο κατά προτίμηση σε ομοειδή ή λοιπά δομικά προϊόντα.
  • Χειρισμός ΜS Office, internet, social media
  • Ικανότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Άτομο εργατικό, φιλόδοξο και με διάθεση για ταξίδια.

Αποστείλατε πλήρες βιογραφικό σημείωμα μεχρι 20 Αυγούστου 2012 

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο : Εξάγουμε Περισσότερη Ελλάδα

Το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο σε Μεγάλη Εκδήλωση στο Νησί της Σαντορίνης όπου Έλληνες και Ιταλοί Θεσμικοί Παράγοντες ανέλυσαν τις δυνατότητες του Ελληνικού και Ιταλικού Τουρισμού, Ανακοίνωσε Εθνική Πρωτοβουλία για Προώθηση των Ελληνικών Εξαγωγών με Σύνθημα «Εξάγουμε Περισσότερη Ελλάδα σε 52 Χώρες μέσω 74 Εμπορικών Επιμελητηρίων σ ολόκληρο τον Κόσμο».


Την Ανακοίνωση έκανε ο Πρόεδρος του Ελληνο-Ιταλικού Επιμελητηριού κ.Γ.Τσαμίχας τονίζοντας «Το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο με τη Συνδρομή και Συμπαράσταση του ΕΒΕΑ της ΕΕΕΔΕ, της Ένωσης Ελλήνων Εξαγωγέων και το ΙΟΒΕ, Αναλαμβάνει Πρωτοβουλία στα πλαίσια του Θεσμικού του Ρόλου να οργανώσει Δίκτυο Προώθησης των Ελληνικών Επιχειρήσεων και Προιόντων».�
Ο κ.Τσαμίχας τόνισε ιδιαίτερα το γεγονός ότι όλοι οι Ελληνικοί Φορείς Έσπευσαν να Αγκαλιάσουν την Πρωτοβουλία.� «Σήμερα, στις δύσκολες ημέρες που περνά η χώρα μόνο Ενωμένοι μπορούμε να

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

What Greece Makes, the World Might Take


By ADAM DAVIDSON - Published: July 3, 2012

It has been years since anyone said anything positive about the Greek economy. But as one Greek economist recently told me, there’s a local saying that when a spring is pressed down hardest, it can spring back the fastest. Let’s consider the country’s natural resources, or at least two of them. Feta cheese, which is increasingly popular throughout the world, is mandated by an E.U. ruling to come from Greece. The country also harvests arguably the best olives for making olive oil. Yet somehow Greece has only 28 percent of the global feta market and a mere 4 percent share of the international olive-oil industry.

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Το πρώτο Ευρωπαϊκό Βραβείο Νεότητας Καρλομάγνος για το 2012 στην Ελλάδα!

Το ελληνικό σχέδιο "Europe on the Ground" κέρδισε το πρώτο Ευρωπαϊκό Βραβείο Νεότητας Καρλομάγνος για το 2012.
To "Europe on the Ground" ένα ελληνικό νεανικό σχέδιο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, έλαβε το πρώτο Βραβείο Νεότητας Καρλομάγνος για το 2012 στην τελετή απονομής στο Άαχεν σήμερα 15 Μαΐου. Το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στο σχέδιο "Europe meets School", ένα πρόγραμμα ανταλλαγής για μαθητές Erasmus (Τσέχικη Δημοκρατία) και νικητής του τρίτου βραβείου ήταν το σχέδιο "Cycle Me Home", ένα ντοκιμαντέρ, ταινία-δρόμου (Ουγγαρία).Το Βραβείο Νεότητας Καρλομάγνος απονέμεται ετησίως σε σχέδια νέων ανθρώπων τα οποία προωθούν την αλληλοκατανόηση, ενισχύουν το κοινό αίσθημα ευρωπαϊκής ταυτότητας και ολοκλήρωσης μεταξύ των νέων ανθρώπων και παρέχουν πρακτικά παραδείγματα συνύπαρξης Ευρωπαίων σε μια κοινότητα.
 
 
"Το Ευρωπαϊκό Βραβείο Νεότητας Καρλομάγνου" απονέμεται κάθε χρόνο από κοινού από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Ίδρυμα του Διεθνούς Βραβείου Καρλομάγνου του Άαχεν.
Το βραβείο για το καλύτερο σχέδιο ανέρχεται σε 5.000 ευρώ, το δεύτερο σε 3.000 ευρώ και το

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Δέκα τεχνικές για την χειραγώγηση της κοινής γνώμης

του Νοάμ Τσόμσκι

1. Η τεχνική της διασκέδασης

Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, δι’ ενός αδιάκοπου καταιγισμού διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών. Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπεί το κοινό από το να ενδιαφερθεί για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομία, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής. «Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένο, απασχολημένο, απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται· να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους.

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

CEOs μην μιλάτε για την καινοτομία. Κάντε την πράξη!

BusinessWeek
Του Thomas D. Kuczmarski(*)

Έχω οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι χάνεται πολύτιμος χρόνος στην προσπάθεια μύησης των διευθυντικών στελεχών μιας επιχείρησης στην καινοτομία. Αυτός που πραγματικά χρειάζεται να διδαχτεί την πρακτική της εφαρμογή είναι ο CEO της επιχείρησης. Όποια άλλη παράμετρος θεωρείται σημαντική για την «συλλογή» των καρπών της καινοτομίας πηγάζει από αυτή την απλή παρατήρηση.
Η καινοτομία είναι μια αλήθεια που κρύβεται πίσω από τη μάσκα της ρητορικής. Είναι αδύνατο να βρεις έναν CEO που να μην ξέρει να μιλά την γλώσσα της καινοτομίας. Ακούει κανείς συχνά: «Η καινοτομία είναι η ψυχή της επιχείρησής μας» ή «Το απαραίτητο συστατικό για την ανάπτυξή μας". Η αλήθεια είναι ωστόσο ότι πάρα πολλοί επιχειρηματικοί ηγέτες δεν πράττουν ανάλογα -και εκεί είναι που το βελάκι χάνει το στόχο του.

Export Academy

Export Academy