Στη διέρυνση του δικτύου εξαγωγών της επικεντρώνεται η διοίκηση της ελληνικής επιχείρησης «Καλλιμάνης», επιδιώκοντας να αυξήσει σταδιακά το 15% του συνολικού κύκλου εργασιών της που πραγματοποιεί στις ξένες αγορές.
Συμπληρώνοντας την 60ή δεκαετία δραστηριότητας, η εταιρεία έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στον κλάδο των κατεψυγμένων αλιευμάτων, με συνολικό μερίδιο 25% και κύκλο εργασιών της τάξης των 45 εκατ. ευρώ. «Ανήκει στις 40 κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων και ποτών, και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη επιχείρηση στη Δυτική Ελλάδα», όπως επισημαίνει στην «Η» η Ντίνα Καλλιμάνη, εντεταλμένη σύμβουλος του Ομίλου, τονίζοντας πως «διαθέτουμε μια ευρεία γκάμα επώνυμων, καινοτόμων προϊόντων που διαρκώς ανανεώνονται και τα οποία απευθύνονται στον καταναλωτή αλλά και τον επαγγελματία».
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1956, πάνω στη θάλασσα, σε μία μικρή πόλη της Πελοποννήσου, το Αίγιο. Το πάθος της για γεύσεις της θάλασσας, δημιουργικότητα και η προσήλωσή της στην ποιότητα εξασφάλισαν, εκτός της ηγετικής της θέσης στην ελληνική αγορά, μια μακρόχρονη και οργανωμένη διεθνή παρουσία με επώνυμα προϊόντα σε χώρες του εξωτερικού. Σήμερα, οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν σημαντικό ποσοστό επί του συνολικού κύκλου εργασιών της, ο οποίος επιτυγχάνεται κατά 80% από την αγορά του HoReCa και 20% από τα προϊόντα λιανικής.Στην «Καλλιμάνης», η ανάπτυξη των εξαγωγών επιτυγχάνεται μέσω της προσαρμογής στα δεδομένα των αγορών και της προσφοράς προϊόντων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του ξένου καταναλωτή, αποτελεί «κλειδί» επιβίωσης για τις ελληνικές εταιρείες τροφίμων.