Σελίδες

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Οι 16 κυριότερες κατηγορίες Ελληνικών εξαγώγιμων προϊόντων στην Τουρκία


Προϊόν  2012 2013 2012-13 2013
Αξία εξαγωγών Αξία εξαγωγών Μεταβολή (%) Σύνθεση (%)
Ορυκτά λάδια-καύσιμα  1.968.774.221 2.380.271.061 17% 75%
Πλαστικές ύλες και τεχνουργήματα  152.143.673 162.030.918 6,60% 5,20%
Βαμβάκι  202.060.680 208.604.223 3% 6.9%
Αργίλιο και τεχνουργήματα από αργίλιο  67.378.392 64.704.170 -4% 2,10%
Λέβητες, μηχανές, συσκευές  22.245.588 25.341.171 14% 0.8%
Δέρματα, γουνοδέρματα  30.738.235 27.274.772 -1% 9%
Χαλκός και τεχνουργήματα από χαλκό  44.284.674 39.965.942 -9,50% 1,30%
Ηλεκτρικές μηχανές, συσκευές  15.233.422 12.109.967 -12,70% 0,40%
Χυτοσίδηρος, σίδηρος και χάλυβας  11.114.416 15.982.959 45,50% 5,30%
Τεχνουργήματα από σίδηρο, χάλυβα  6.452.093 2.784.335 -57% 0,10%
Πλοία, σκάφη, πλωτές κατασκευές  22.076.334 1.422.028 -93% 0,04%
Ζώντα ζώα  7.435.648 1.956.452 -73% 0,06%
Χαρτί, χαρτόνια  13.174.861 12.818.309 -2,30% 0.43%
Λιπάσματα  11.783.634 28.614.263 140% 0,95%
Χρωστικά  11.814.388 12.785.265 8.5% 0,40%
Φαρμακευτικά 5.913.365 8.437.626 42% 0,30%



Πηγή : Γραφείο Ο.Ε.Υ. Άγκυρας



35η Διεθνή έκθεση στο Kaduna Νιγηρίας - 21 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2014

Το εμπορικό, βιομηχανικό και γεωργικό Επιμελητήριο Kaduna (KADCCIMA)της Νιγηρίας διοργανώνει τη 35η Διεθνή έκθεση στο Kaduna Κέντρο Διεθνούς Εμπορίου και Επενδύσεων, από 21 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2014..
 Αντικείμενο της Έκθεσης είναι "Αγροτική Μεταμόρφωση για τη Βιομηχανική Ανάπτυξη- Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα"

 Η εν λόγω Έκθεση αποτελεί μια διαδραστική πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφόρησης, απόψεων και συναντήσεων Β2Β με εγχώριους επιχειρηματίες. 

 Περισσότερες πληροφορίες μπορούν να ανακτηθούν από την ιστοσελίδα  www.kadccima.org.ng καθώς και, απευθείας, από τους διοργανωτές, info@KaDccima.org.ng, kadccima@gmail.com


Nigeria Basic Data
Nigeria is compact in shape; it has no inland seas, no peninsulas and no island around the coast. It occupies an area of 923766SqKm. The 1991 census puts the country's population at 80million. The official language is English with predominant presence of three major tribal languages
.
Geography:
As West Africa Country, Nigeria is entirely within the topics and is divided into three by the River Niger and its tributary, the Benue. Nigeria consists of four main belts, each stretching across the country, east and west. These include a coastal belt of mangrove belt intersected by an intricate network of creeks and rivers and by the Niger Delta. It followed by a belt of tropical rain forest rich oil palm, cocoa and rubber. It

Κρητικές εξαγωγές… αιγότριχας αλλά και δερμάτων αρκάλων

Συχνές οι αναφορές στον Τύπο για την αυξανόμενη τάση που έχουν οι κρητικές εταιρείες και οι παραγωγοί της Κρήτης προς το εξαγωγικό εμπόριο, κάτι το οποίο σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Κρήτης Θ. Βρέντζου έχει αποφέρει θετικά αποτελέσματα και συνεχώς ενδυναμώνεται.
Στο φύλλο των “Χανιώτικων Νέων” της Πέμπτης διαβάσαμε ότι ξεκινά ένα νέο εξαγωγικό άνοιγμα προς την πολωνική αγορά! Ανάμεσα στα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρονται οι Πολωνοί και ήδη μάλιστα έχουν κλειστεί και οι πρώτες συμφωνίες είναι τα: ελαιόλαδο, μέλι, αρτοσκευάσματα, βότανα κ.λπ.




Η παραπάνω λίστα των προϊόντων μας έδωσε την αφορμή να ανατρέξουμε στα 1899 όταν η Κρήτη εξήγαγε (σε χώρες της Ευρώπης, της Β. Αφρικής, αλλά και στις Ελλάδα και Τουρκία) προϊόντα όπως: «μελόπιτες, πετμέζι, ανθόνερον, κονιάκ, αμυγδαλόψιχα γλυκεία, αμυγδαλόψιχα πικρά, οίνον, όξον», αλλά ακόμη και

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

«Εχουμε καλά προϊόντα, χάνουμε στη νοοτροπία»

«Οπου πάμε, κάνουμε έρευνα αγοράς. Δεν μπορείς να πουλήσεις προϊόν όπου να 'ναι» . ΤΟ 1953, η πρώτη μεγάλη ελληνική εξαγωγική εταιρεία στο χώρο των εσπεριδοειδών, που λειτουργούσε με μοναδικό συμβόλαιο το «λόγο του ανδρός» στην πάλαι ποτέ Σοβιετική Ενωση, ανήκε στον πρώην αξιωματικό του Ναυτικού και εκ των πρώτων μάχιμων αεροπόρων, τον Γιώργο Φραγκίστα.


Η πρώτη εταιρεία που εφάρμοσε το θεσμό του εγκεκριμένου εμπόρου οπωροκηπευτικών, που εγκαινιάστηκε πρόσφατα, είναι του εγγονού του, Γιώργου Φραγκίστα, προέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής, Διακίνησης Φρούτων, Λαχανικών και Χυμών (INCOFRUIT-HELLAS), ο οποίος εφαρμόζει ευλαβικά τη ρήση του παππού: «Το κούτελο να το κρατάς ψηλά».
Γεννημένος στην Αθήνα, οικογενειάρχης και πατέρας τριών παιδιών, κοσμοπολίτης, αντικαπνιστής, ο Γιώργος Φραγκίστας απορρίπτει το αλκοόλ και τον καφέ - μοιάζει άτρωτος στα πάθη. Ομως, πλάι στο γραφείο του φιγουράρουν τα κύπελλα από την ιστιοπλοΐα, αφού είναι λάτρης της θάλασσας.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών μηχανολογίας στη Νέα Υόρκη, με εξειδίκευση στην Ουάσιγκτον στη δυναμική

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

TYΡΑΣ : Κάνει μόδα το ελληνικό γιαούρτι και τυρί σε όλο τον πλανήτη

 Ο κ. Στέργιος Σούρλης, εμπορικός διευθυντής διεθνών αγορών βιομηχανίας γάλακτος ΤΥΡΑΣ μιλά για τις μεγάλες αγορές που ανοίγει η επιχείρηση  (συνέντευξη στο TimeTV)                                                


Την τελευταία τριετία επένδυσε 100 εκατομμύρια ευρώ ενώ αύξησε τις εξαγωγές του από 44 εκατομμύρια ευρώ το 2012 σε 67 εκατομμύρια ευρώ το 2013. Γίνεται λόγος για τον μεγαλύτερο παραγωγό λευκού τυριού στην Ελλάδα που ταυτόχρονα παράγει γάλα, γιαούρτι, τυριά και χυμούς. Διαθέτει ένα αξιοζήλευτο δυναμικό 1.000 εργαζομένων που δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ποιά, όμως, είναι η επιχείρηση αυτή που «γράφει» ένα ξεχωριστό στόρι; Απάντηση στο ερώτημα αναζητήσαμε στη συνομιλία μας με τον κ. Στέργιο Σούρλη, εμπορικό διευθυντή διεθνών αγορών της εταιρείας. Ας παρακολουθήσουμε την συνομιλία μαζί του.



Κύριε Σούρλη, πριν μπούμε στην ουσία της συζήτησής μας, πείτε μας δύο λόγια για το προφίλ της εταιρείας.
Ο όμιλος ΤΥΡΑΣ διαθέτει τρία μεγάλα «οχήματα»: την εταιρεία ΤΥΡΑΣ, τον «Όλυμπο» και την «Ροδόπη». Μετά από μία επιτυχημένη πορεία στην εγχώρια αγορά, ο όμιλος την τελευταία τριετία κάνει μια μεγάλη εξαγωγική προσπάθεια. Υλοποιώντας ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πλάνο διείσδυσης στις διεθνείς αγορές αρχίζει ήδη να δρέπει καρπούς.

Ο όμιλος μετρά μερικές δεκαετίες δραστηριότητας...
Πράγματι, πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση τρίτης γενιάς, με πάνω από εξήντα χρόνια πορείας στην αγορά των γαλακτομικών και τυροκομικών προϊόντων. Σήμερα διαθέτει πέντε εργοστάσια, που συγκροτούν μία παραγωγική υποδομή η οποία δικαίως χαρακτηρισίζεται ως η τεχνολογικά αρτιότερη στην Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη.  Διαθέτει ένα πλούσιο «χαρτοφυλάκιο προϊόντων» στο γάλα, το γιαούρτι, τα τυριά και τους χυμούς, που

Gulfood 2014: Εξερχόμενη επιχειρηματική αποστολή στον τομέα των τροφίμων και ποτών στις χώρες του Κόλπου

Τίτλος:Gulfood 2014: Εξερχόμενη επιχειρηματική αποστολή στον τομέα των τροφίμων και ποτών στις χώρες του Κόλπου
Τόπος:Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Ημερομηνία:24-26 Φεβρουαρίου 2014
Διοργανωτές:Δίκτυο ΠΡΑΞΗ
Προθεσμία:10/02/2014
Περιγραφή:Ευκαιρίες δικτύωσης και ανάπτυξης επιχειρηματικών συνεργασιών μέσω προκαθορισμένων διμερών επιχειρηματικών συναντήσεων (Β2Β) στον τομέα των τροφίμων και ποτών θα έχουν οι ελληνικές επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στην εξερχόμενη επιχειρηματική αποστολή κατά τη διάρκεια της έκθεσης Gulfood 2014 , η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 24-26 Φεβρουαρίου στο Ντουμπάι.

Ψυχρό κλίμα στις εξαγωγές

Ως αποτέλεσμα των πιέσεων περιορίστηκαν στα επίπεδα του μόλις 1,7% οι ρυθμοί αύξησης των εξαγωγών για την περίοδο Δεκέμβριος 2012-Νοέμβριος 2013, σε σχέση με το 12μηνο Δεκέμβριος 2011-Νοέμβριος 2012.

Το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον για το παγκόσμιο εμπόριο, αλλά και οι ειδικές συνθήκες στη διεθνή αγορά πετρελαιοειδών τους χειμερινούς μήνες, ειδικά σε περιόδους ακραίων καιρικών συνθηκών, προκάλεσαν την άσκηση ισχυρών πιέσεων στο εξωτερικό εμπόριο της χώρας, τόσο σε επίπεδο εξαγωγών, όσο και στις εισαγωγές.
Το αποτέλεσμα ήταν να σημειωθεί νέο αρνητικό ρεκόρ τετραετίας το Νοέμβριο του 2013, σε ότι αφορά υποχώρηση εξαγωγών, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα περασμένου έτους, αλλά και να περιοριστούν σημαντικά οι ρυθμοί αύξησης των εξαγωγών, σε επίπεδο 12μήνου, παραμένοντας ωστόσο, σε θετικό έδαφος.


Σύμφωνα με την ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των εκτιμήσεων της μηνός της ΕΛΣΤΑΤ, τον περασμένο Νοέμβριο η συνολική αξία των εξαγωγών μειώθηκε κατά 22,6% (στα 2,13 δισ. ευρώ, έναντι 2,76 δισ. ευρώ του Νοεμβρίου του 2012). Αντίστοιχα, εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών, προκύπτει μείωση της τάξης του 7,9% (στο 1,46 δισ. ευρώ, από 1,59 δισ. το Νοέμβριο του 2012).

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Το Ελντοράντο του μαύρου χρυσού επενδύει σε ένα εναλλακτικό μέλλον


ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ Παίρνοντας μαθήματα από το παρελθόν, η χώρα σχεδιάζει τη μετά το πετρέλαιο εποχή, δίνοντας δισεκατομμύρια δολάρια για το Μάσνταρ, μια πόλη-εφαρμοσμένο εργαστήριο ανάπτυξης της γνώσης, της τεχνολογίας και της καινοτομίας.


Παίρνοντας μαθήματα από το παρελθόν, η χώρα σχεδιάζει τη μετά το πετρέλαιο εποχή, δίνοντας δισεκατομμύρια δολάρια για το Μάσνταρ, μια πόλη-εφαρμοσμένο εργαστήριο ανάπτυξης της γνώσης, της τεχνολογίας και της καινοτομίας

Του απεσταλμένου μας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Νικόλα Ζηργάνου
Στις αρχές του 20ού αιώνα, η οικονομία των Εμιράτων ήταν εξαρτημένη σχεδόν απόλυτα (95%) από το εμπόριο μαργαριταριών. Στα λιμάνια της Σάρτζα και του Ντουμπάι συνέρρεαν χιλιάδες πλεούμενα κάθε είδους που έφερναν τον λευκό χρυσό από την αβαθή ζεστή θάλασσα του Κόλπου.

Ομως, η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1929 μείωσε αισθητά τις πωλήσεις μαργαριταριών και το 1930, η Ιαπωνία έφτιαξε τα πρώτα τεχνητά μαργαριτάρια, καταστρέφοντας τη μοναδική οικονομική δραστηριότητα των Εμιράτων. Η περιοχή έπεσε σε μαρασμό και οι κάτοικοι κατρακύλησαν στη φτώχεια. Η

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Εleia : Από τα Λεχαινά στα... Harrods και σε top εστιατόρια του κόσμου!

«Γεννήθηκε εκεί που άρχισαν όλα»


Η περίπτωση του πολυβραβευμένου "Eleia" μας δείχνει ότι οι ξένες αγορές "διψούν" για το καλό Ηλειακό ελαιόλαδο - Το απίστευτο "success story" ενός νεαρού Ηλείου που άφησε τις επιστήμες και επένδυσε στη γη του.
«Γεννήθηκε εκεί που άρχισαν όλα». Αυτό είναι το βασικό σλόγκαν ενός ελαιόλαδου από την Ηλεία, που έχει βαλθεί να κατακτήσει ολόκληρο τον κόσμο και να δείξει σε όσους ασχολούνται με τη γη ότι η παλιά νοοτροπία παραγωγής και διάθεσης των αγροτικών προϊόντων δεν έχει πια θέση στη σύγχρονη εποχή.


Το “Eleia”, ένα εξαιρετικό ελαιόλαδο που παράγει ο 34χρονος Αλέξανδρος Σπηλιάδης από τα Λεχαινά, λανσάρεται στις διεθνείς αγορές όχι μόνο ως ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας αλλά και ως ένα αντικείμενο ιδιαίτερης αισθητικής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το ελαιόλαδο αυτό μπορεί να το βρει κανείς στα καλύτερα εστιατόρια της Νέας Υόρκης, του Τόκιο, του Λονδίνου αλλά και στα ράφια ξακουστών πολυκαταστημάτων όπως τα Harrods στο Λονδίνο, τα ξενοδοχεία Marriot στη Γερμανία και το Hilton στην

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Το ταξίδι ενός σαπουνιού από την Κρήτη μέχρι τη Ρωσία

Πείσμα και αποφασιστικότητα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των Κρητικών. Όταν τους μπει κάτι στο μυαλό δεν τους το βγάζεις με τίποτα και είναι ικανοί να φέρουν τον κόσμο ανάποδα για να το κάνουν πράξη. Αντίστοιχη είναι και η ιστορία της σαπωνοποιίας Αρκάδι η οποία ήρθε στη ζωή το 1946 από τον Γεώργιο Μαλικούτη, εγγονό του Νικόλαου Μαλικούτη, οπλαρχηγού ανατολικών επαρχιών του Νομού Ρεθύμνου που αποτέλεσε ιστορική και ηρωική μορφή του νησιού.
Ο Γεώργιος Μαλικούτης έζησε στην Κρήτη μέχρι την ηλικία των 18 ετών και αφού τελείωσε τις σπουδές του, μπάρκαρε με ένα καΐκι και βρέθηκε στη Μασσαλία, την πόλη του σαπουνιού. Αν και οι σπουδές του είχαν άλλο προσανατολισμό, καθώς σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ και εμπόριο-οινολογία στην École Supérieure de Commerce στο Μονπελιέ, επιστρέφει στην Ελλάδα το 1928 και μερικά χρόνια αργότερα, το 1946, ιδρύει τη σαπωνοποιία με την επωνυμία «Αρκάδι».

Elviart: Η πίτα πίσω από το ελληνικό σουβλάκι

H εταιρεία που «κρύβεται» πίσω από το εθνικό μας φαγητό.
Χρονιά σημαντικών αλλαγών ήταν για την Elviart, την ελληνική βιομηχανία αρτοσκευασμάτων, το 2013. Πριν από λίγους μήνες ολοκληρώθηκαν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των 3 μετόχων και με ένα deal αξίας 4 εκ. ευρώ ο σημερινός πρόεδρος της εταιρείας, Μάριος Καλοϊδάς, απέκτησε το 100% της Καλοϊδάς ΑΒΕΕ. Παράλληλα, ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση των γραμμών παραγωγής και η αυτοματοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, μια επένδυση 1,4 εκ ευρώ η οποία συνέβαλε στη δημιουργία νέων προϊόντων για την ελληνική αγορά. «Έχουμε να κάνουμε πολλά ακόμα, αλλά πιστεύουμε ότι οι πρώτοι 5 μήνες του νέου διοικητικού σχήματος έχουν ξεκινήσει με μεγάλη δυναμική» αναφέρει ο Εμπορικός Διευθυντής της Elviart, Γιώργος Ράδος.

Η ελληνική βιομηχανία αρτοσκευασμάτων έκανε τα πρώτα της βήματα το 1952 και αποτέλεσε τοπρώτο αποκλειστικό εργαστήριο πίτας, διαδεχόμενη το παραδοσιακό αρτοποιείο. Η καθημερινή ενασχόληση με το ψωμί και η ανάγκη δημιουργίας ενός εναλλακτικού προϊόντος έφερε και την εξέλιξη της πίτας για σουβλάκι. Κατέχοντας μερίδιο πάνω από το 48% της ελληνικής αγοράς η πίτα για σουβλάκι θεωρείται «leader» τόσο στον κλάδο της εστίασης όσο και στα ράφια των super market. Μέσα από τρεις γραμμές παραγωγής διοχετεύονται στην αγορά 950.000 με 1 εκατομμύριο πίτες την ημέρα. Σίγουρα η εμπειρία τόσων ετών αποτελεί το εισιτήριο για την επιτυχία, ωστόσο, η εταιρεία βρήκε και έναν πρωτότυπο τρόπο για να διαφημίσει τις περίφημες πίτες της. Είκοσι οχήματα Elviart λειτουργούν ως κινούμενα διαφημιστικά billboards και δεν περνούν απαρατήρητα.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Ανακοίνωση νέων υπηρεσιών από την Export Academy στο Συνέδριο Made in Greece


H Εxport Academy διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία στα πλαίσια του συνεδρίου Made in Greece, το πρώτο Export Academy Networking Event, όπου παρουσιάστηκαν 5 πετυχημένα παραδείγμα­τα διείσδυσης στις ξένες αγορές από τις εταιρίες Aqualife, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Ήπειρος, Πλωμάρι και Τρικαλινός.


Η Export Academy ανακοίνωσε επίσης μέσω ομιλίας του Δρ. Αριστοτέλη Σκλαβούνου στο Συνέδριο 3 νέες υπηρεσίες/προϊόντα, όπως αναφέρονται πιο κάτω:

1.      Ένα ειδικά παραμετροποιημένο Software διαχείρισης σχέσεων με πελάτες  (Export CRM ), που προέκυ­ψε μετά από συνεργασία με την Netcom Integrator βασικό συνεργάτη της Singular Logic στην Ελλάδα. Το νέο προϊόν που ονομάζεται Galaxy Export και αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη εφαρμογή ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού (ERP) και διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM), η οποία καλύπτει πλήρως τις εξειδικευμένες ανάγκες κάθε εξαγωγικής επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας.

Σχεδιασμένη στην πιο σύγχρονη τεχνολογία Galaxy από τη SingularLogic και ειδικά παραμετρο­ποιη­μένη από τις εταιρείες Netcom Integrator και Export Academy, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του διεθνούς εμπορίου, αποτελεί την εγγύηση που θα οδηγήσει την εξαγωγική επιχείρηση που την επιλέγει στο μέλλον.

Στα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος ανήκουν η σύνδεση με mobile εφαρμογές για Smartphones, PDAs, Tablets, ο συγχρονισμός με MS-Outlook, ο σχεδιασμός ροών δραστη­ριοτήτων με βήματα υλοποίησης εξαγωγικής διαδικασίας, και χρήσιμα κατηγο­ριοποιημένα links του διεθνούς εμπορίου


2.      Την εκκίνηση του Export Academy Club από 01.01.2014, που ως λειτουργία θα ενσω­ματω­θεί πλήρως στο web-site της εταιρίας. Τα μέλη του Club θα έχουν πρόσβαση στην ψηφιακή βιβλιοθή­κη, θα συμμετέχουν στα Export Academy Networking Event και θα απολαμβάνουν προνομιακές τιμές στα προϊόντα εκπαίδευσης της Export Academy


3.      Την παροχή για πρώτη φορά στην Ελλάδα δυο πρωτοποριακών υπηρεσιών προς τις εξα­γω­γικές επιχειρήσεις (Export Managers Executive Services και Export Negotiation Service) που αφορούν την οργάνωση και πλαισίωση εξαγωγικών εκθέσεων και εμπορικών αποστολών στο εξωτερικό. Οι έμπειροι συνεργάτες μας οργανώνουν και συνοδεύουν την επιχείρηση σε μεγάλες παρουσιάσεις στο εξωτερικό, εμφανιζόμενοι ως Διευθυντές ή ως Σύμβουλοι Εξαγωγών συμβάλλοντας με την πολυετή πείρα τους στην αποτελεσματική εκπροσώπηση σε εκθέσεις και την συμμετοχή σε τράπεζες διαπραγματεύσεων. Οι δύο αυτές υπηρεσίες προσφέρονται  επί συγκεκριμένων project και δεν απαιτούν την υπογραφή μακροχρόνιας συμβουλευτικής συνεργασίας με τις επιχειρήσεις.


Ευχαριστούμε όλους για την συμμετοχή και την στήριξη του έργου μας. Το φωτογραφικό υλικό των εκδηλώσεων έχει αναρτηθεί στο φιλόξενο χώρο της Export Academy στο Facebook.


Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Πρόσκληση στο Συνέδριο Εξαγωγών Made in Greece

Η Export Academy σας προσκαλεί στο Συνέδριο Εξαγωγών & Έκθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών Εξωστρέφειας ‘’Made in Greece’’ στο metropolitan Expo. Θα μας βρείτε στο εκθεσιακό Stand Γ21, από την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου έως την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013. Εμείς θα σας παρουσιάσουμε 4 εργαλεία ανάπτυξης και υποστήριξης των εξαγωγών και θα ανταλλάξουμε μαζί σας απόψεις για την επόμενη ημέρα.

Η κεντρική ομιλία/παρουσίαση της ΕxportAcademy στο συνέδριο είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο 30 Νοεμβρίου στις 15:00, όπου ο Δρ. Αριστοτέλης Σκλαβούνος θα ανέβει στο βήμα παρουσιάζοντας το θέμα Success Stories. Εσείς μπορείτε μέσω των πιο κάτω Link να κατεβάσετε το 3ημερο πρόγραμμα του Συνεδρίου Εξαγωγών  και να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική πρόκληση. Η είσοδος θα είναι δωρεάν κατόπιν εγγραφής.

Η Export Academy διοργανώνει σε ξεχωριστή αίθουσα παράλληλα με το Συνέδριο το Export Academy Networking Event  το Σάββατο 30 Νοεμβρίου από τις 12:30 έως τις 14:30. Εκεί θα παρουσιάσουμε  success stories από διαφορετικές εταιρίες σε διαφορετικές αγορές του πλανήτη μας. Ανάμεσα στα άλλα θα σας παρουσιάσουμε την διεκδίκηση και  κατοχύρωση κατασκευής ενυδρείου στην Αίγυπτο από την Aqualife, την διείσδυση Ελαιολάδου στην Ταιβάν από την Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, την διεκδίκηση μεριδίου αγοράς στην Ιταλία από την φέτα Ήπειρος και ένα εξαιρετικό στόρι ανάδειξης ενός παραδοσιακού ελληνικού προϊόντος σε παγκόσμιο Gourmet Προϊόν.


Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Septona : H ελληνική εταιρεία που εξάγει από τη Ζιμπάμπουε μέχρι τη Μογγολία

Η Septona αναδείχθηκε ως «National Champion» στα «European Business Awards 2013-14» και επενδύει επτά εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά. 

Παρά την κρίση η οικογένεια Ευαγγελίου επενδύει μέσα στην τρέχουσα χρονιά 7 εκατομμύρια ευρώ και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Την ίδια στιγμή η SEPTONA είναι μια από τις πενήντα ελληνικές επιχειρήσεις που θα μας εκπροσωπήσουν στα European Business Awards!
Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις που ξεκίνησαν από μια «σπίθα», για να δημιουργήσουν κάτι καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα και μέσα στο πέρασμα του χρόνου κατάφεραν να αναρριχηθούν και να θεωρούνται σήμερα υπολογίσιμη δύναμη στο εξωτερικό.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η περίπτωση της Septona, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο παραγωγής προϊόντων προσωπικής υγιεινής και είναι η μόνη 100% ελληνική καθετοποιημένη εταιρεία του κλάδου. Η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στο σπίτι μας αρκετά από τα προϊόντα της εταιρείας αγνοώντας ότι είναι ελληνικής προελεύσεως.
Όλα ξεκίνησαν αρκετά χρόνια πριν όταν ο Θωμάς Ευαγγελίου τραπεζικός υπάλληλος και η σύζυγός του Ρόη, φαρμακοποιός στο επάγγελμα, αποφασίζουν να ανοίξουν τη δική τους φαρμακαποθήκη, καλύπτοντας

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ο «New Yorker» ανακάλυψε το πραγματικό γιαούρτι

Τα μυστικά της παραδοσιακής μονάδας «Greek yogurt» που κατέκτησε τη δημοσιογράφο του αμερικανικού περιοδικού

Αγαπημένη διατροφική συνήθεια στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού έχει γίνει το ελληνικό γιαούρτι τα τελευταία χρόνια. Επιτυχία που επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι μεγάλες πολυεθνικές εντάσσουν η μία μετά την άλλη στο δυναμικό τους σειρές προϊόντων με την επωνυμία «Greek yogurt», αλλά και ελληνικές εταιρείες κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην αμερικανική αγορά. «Πώς είναι όμως πραγματικά το ελληνικό παραδοσιακό γιαούρτι;» αναρωτήθηκε η αρθρογράφος του περιοδικού «New Yorker»Ρεμπέκα Μιντ, η οποία θέλησε να το διαπιστώσει το καλοκαίρι στη διάρκεια των διακοπών της στη χώρα μας.


Οπως μαρτυρεί το άρθρο της, στη μικρή οικογενειακή μονάδα του κ. Θεοδόσιου Μαυρόγιαννη στο χωριό Καρυά της Αργολίδας απόλαυσε το καλύτερο γιαούρτι που έχει δοκιμάσει ποτέ. «Δροσερό, γλυκό, με ήπια γεύση και υφή σαν αυτή της πανακότας, που κρατάει το σχήμα της σαν ένα πολύ μαλακό ζελέ, αλλά παραμένει κρεμώδες στο στόμα»περιγράφει χαρακτηριστικά τη γευστική εμπειρία της η δημοσιογράφος, συγκρίνοντάς το με το «στραγγιστό» γιαούρτι που κυκλοφορεί στην Αμερική. Τι κάνει λοιπόν τόσο ξεχωριστό το γιαούρτι της Καρυάς;

«Το σημαντικότερο για να φτιάξει κανείς καλό παραδοσιακό γιαούρτι, όπως και τυρί, είναι να έχει καλές πρώτες ύλες. Εμείς κάνουμε και κάτι ακόμη· φτιάχνουμε το γιαούρτι με το μάτι και όχι με το θερμόμετρο, όπως κάνουν οι βιομηχανίες»
 λέει στο «Βήμα» ο κ. Μαυρόγιαννης, γιος

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Λούλης: Στοχεύουμε σε δυναμική επέκταση στη Μέση Ανατολή

Σε σημαντική ανάπτυξη στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, με όχημα τη συμφωνία με τους Άραβες της εταιρείας Al Dahra προσβλέπει η «Μύλοι Λούλη». Όπως λέει ο πρόεδρος της ελληνικής αλευροβιομηχανίας Νίκος Λούλης, εκτελούνται ήδη τα πρώτα συμβόλαια για εξαγωγές στο Αμπού Ντάμπι και αποκαλύπτει πως εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο ανέγερσης μονάδας παραγωγής αλεύρων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η οποία, εκτός από την κάλυψη της τοπικής αγοράς, θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση για την επέκταση στην ευρύτερη περιοχή του Κόλπου.

Κύριε Λούλη, τις προηγούμενες ημέρες ολοκληρώθηκε η συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με τους Άραβες επενδυτές της Al Dahra, οι οποίοι πλέον κατέχουν το 20% του μετοχικού κεφαλαίου της Μύλοι Λούλη. Σκέφτεστε να παραχωρήσετε μεγαλύτερο ποσοστό στην Al Dahra; Έχουν γίνει συζητήσεις προς αυτή την κατεύθυνση;
Καταρχάς θα ήθελα να πω ότι είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι γιατί καταφέραμε να ολοκληρώσουμε μια ιδιαίτερα απαιτητική συμφωνία. Από τον Ιούνιο, οπότε και ανακοινώθηκε η συμφωνία ήμασταν σε συνεχή επαφή με τους υπεύθυνους της Al Dahra για θέματα που άπτονταν της αύξησης κεφαλαίου, ενώ παράλληλα συζητούσαμε και τα επόμενα βήματα της συνεργασίας μας. Όσον

«Αυτοσκοπός δεν πρέπει να είναι οι εξαγωγές αλλά η παραγωγικότητα»

Διάλογος για τα δομικά χαρακτηριστικά της ελληνικής οικονομίας

Οι χαμηλές αποδοχές μειώνουν ή αυξάνουν την ανεργία; Τι εννοεί κανείς με τον όρο ανταγωνιστικότητα; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις βιώσιμης ανάπτυξης; Σε συνέχεια διαπιστώσεων του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού, τη σκυτάλη παίρνει ο αναπλ. καθηγητής Εφαρμοσμένης Θεωρίας Παιγνίου στο University of London – Royal Holloway Σωτήρης Γεωργανάς.



Ποια είναι η δική σας τοποθέτηση στη συζήτηση περί σχέσης κατώτατου μισθού και ανταγωνιστικότητας;

Κατ’αρχάς, πρέπει να συζητήσουμε σε τι αναφέρεται η ανταγωνιστικότητα, γιατί στον δημόσιο διάλογο βλέπω να χρησιμοποιούν πολλοί τον όρο χωρίς να εξηγούν τι εννοούν με την έννοια και γιατί θα πρέπει αυτή να μας ενδιαφέρει.

Φαντάζομαι οι περισσότεροι αναφέρονται στη δυνατότητα της ελληνικής οικονομίας να παράγει προϊόντα που έχουν ζήτηση στο εξωτερικό. Φυσικά η ζήτηση ενός προϊόντος εξαρτάται από την τιμή του. Όταν οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν χαμηλότερο κόστος, μπορούν να προσφέρουν τα προϊόντα

Export Academy

Export Academy