Σελίδες

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Επιχείρηση αναζητά αγοραστές διεθνώς



Της Karen E. Klein


Έχω μία επιχείρηση παραγωγής ειδών ένδυσης από γιούτα και δέρμα. Θέλουμε να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στη Βραζιλία και την Ουκρανία, όμως παρά την εκτενή αναζήτηση στο ίντερνετ για μέρες, δεν βρήκαμε διευθύνσεις πιθανών αγοραστών. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε; -M.A., Ντάκα, Μπαγκλαντές

Το διαδίκτυο είναι σπουδαία λύση για την ανεύρεση προμηθευτών σε όλο τον κόσμο, λέει ο Ben Walters, ιδρυτής της Ospop, μιας επιχείρησης εξαγωγής υποδημάτων με έδρα τη Σαγκάη. Αλλά "για την εύρεση αγοραστών, πρέπει να στρώσετε πρώτα το έδαφος".
Υπάρχουν αρκετές διεθνείς ιστοσελίδες μόδας που διαθέτουν λίστα των εμπορικών εκθέσεων που λαμβάνουν χώρα σε όλο τον κόσμο.

Ένας άλλος τρόπος είναι να ζητήσετε βοήθεια από μια τοπική ή ομοσπονδιακή εμπορική οργάνωση της χώρας σας ή από έναν όμιλο εμπορίου του κλάδου σας, είναι η πρόταση της Kerry Bonner, που βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις των ΗΠΑ να δραστηριοποιηθούν στον τομέα εξαγωγών ως διευθύντρια έργου στο Κέντρο για την Ανάπτυξη Διεθνούς Εμπορίου της Καλιφόρνια. «Μπορούν να έχουν μια λίστα ή βάση δεδομένων των αγοραστών του τύπου των προϊόντων σας," λέει.

Βάση Δεδομένων PIERS

Στο διαδίκτυο, μπορείτε να εισάγετε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας στο HSCode.org και να δείτε τη διεθνή ταξινόμησή τους, λέει ο Bonner. Οι κωδικοί εμπορευμάτων θα σας επιτρέψουν να χρησιμοποιήσετε τη βάση δεδομένων PIERS ώστε να εντοπίσετε μια μεγάλη ποικιλία πληροφοριών σχετικά με την αγορά των προϊόντων σας.

Το PIERS συλλέγει δεδομένα για την τρέχουσα εμπορική δραστηριότητα και παρέχει πληροφορίες στους συνδρομητές της σε παγκόσμιο επίπεδο. Χρεώνουν μια προμήθεια για την υπηρεσία τους και πωλούν τους καταλόγους τους online. Αλλά η ιστοσελίδα προσφέρει δωρεάν μια δοκιμαστική περίοδο με την οποία μπορείτε να ξεκινήσετε.

Η βάση δεδομένων μπορεί να πει σε έναν εξαγωγέα προς τα πού και από πού μεταφέρεται το εμπόρευμα. Ποιος αγοράζει και ποιος πουλάει συγκεκριμένα προϊόντα, πόση ποσότητα αποτελεί αντικείμενο εμπορίας και ποιες ναυτιλιακές εταιρείες, λιμάνια και εμπορικές γραμμές χρησιμοποιούνται. Οι πελάτες χρησιμοποιούν τα δεδομένα για ναπάρουν το προβάδισμα των πωλήσεων, να βρουν νέους αγοραστές, να αναλύσουν τις τάσεις της αγοράς, και να μάθουν τι αγοράζουν και τι πωλούν οι ανταγωνιστές τους, σύμφωνα με την εταιρεία.


Tο παρόν αρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από το capital.gr.
Η αποψή μου είναι ότι αποτελεί (έμεση) προβολή της βάσης δεδομένων Piers!!!
Το έβαλα εδώ για να σας δείξω την αλήθεια πίσω από τα άρθρα. Θυμίζω την ειδική αναφορά του λόγου μου στην βάση Piers την πρώτη ημέρα του σεμιναρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Export Academy

Export Academy