«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» λένε οι προπονητές. Κάποιες φορές όμως αλλάζει, έστω κι αν η ομάδα «πετάει». Ο λογότυπος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αποτελεί διαχρονικό σύμβολο για την πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα, εδώ και 50 χρόνια, ωστόσο ήρθε η ώρα να ανανεωθεί.
Έτσι, εδώ και μερικούς μήνες η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απέκτησε ένα νέο λογότυπο, ο οποίος απέκτησε ιδιαίτερη σημειολογική σημασία, την οποία ανέλαβε να αναλύσει στο Marketing Week ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας.
Marketing Week: Για ποιους λόγους αποφασίσατε το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ταυτότητας, με ένα νέο λογότυπο, σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή κ. Μαυρικάκη;
Μηνάς Μαυρικάκης: Φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμπληρώνει 50 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Η επέτειος αυτή αποτελεί ευκαιρία για έναν απολογισμό της συνολικής μας πορείας και ταυτόχρονα σηματοδοτεί τη θέλησή μας να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε και να επενδύουμε στη χώρα μας τα χρόνια που έρχονται. Ο καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε το ορόσημο αυτό και να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία της ταυτότητάς μας είναι μέσα από μια καινούργια εταιρική ταυτότητα.
Έτσι, εδώ και μερικούς μήνες η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απέκτησε ένα νέο λογότυπο, ο οποίος απέκτησε ιδιαίτερη σημειολογική σημασία, την οποία ανέλαβε να αναλύσει στο Marketing Week ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας.
Marketing Week: Για ποιους λόγους αποφασίσατε το λανσάρισμα της νέας εταιρικής ταυτότητας, με ένα νέο λογότυπο, σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή κ. Μαυρικάκη;
Μηνάς Μαυρικάκης: Φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμπληρώνει 50 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Η επέτειος αυτή αποτελεί ευκαιρία για έναν απολογισμό της συνολικής μας πορείας και ταυτόχρονα σηματοδοτεί τη θέλησή μας να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε και να επενδύουμε στη χώρα μας τα χρόνια που έρχονται. Ο καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε το ορόσημο αυτό και να αποτυπώσουμε τα βασικά στοιχεία της ταυτότητάς μας είναι μέσα από μια καινούργια εταιρική ταυτότητα.