Σελίδες

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Εξωστρέφεια, κατά τύχη ...

Όταν το 1993 άνοιξα το πρώτο γραφείο της DDB στη Σόφια της Βουλγαρίας, οι μεν Αμερικάνοι συνέταιροί μας, οι οποίοι και με παρότρυναν, ήθελαν να μάθουν αν στους δρόμους κυκλοφορούν τανκς, οι δε Έλληνες φίλοι και συνάδελφοι με κοιτούσαν με απορία.
«Τι τα θες τα Βαλκάνια. Μια χαρά δεν είμαστε εδώ; Είσαι τρελός που σηκώνεσαι τα χαράματα και πετάς με Tupolev και Antonov? Αυτοί εκεί έχουν να φάνε;» και άλλα πολλά τέτοια, γραφικά, που αποτύπωναν ανάγλυφα την νοοτροπία της εποχής. Μια εποχής ευημερίας για την Ελλάδα με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης, γεμάτα τα μπουζούκια, πούρα, Χρηματιστήριο που έπαιρνε την ανιούσα, βολέματος και εφησυχασμού.

Ενώ λοιπόν πιστεύω ότι η εξωστρέφεια είναι επακόλουθο ανέχειας, όπως πχ την περίοδο που διανύουμε ΤΩΡΑ, που η χώρα δεν παράγει αρκετό πλούτο για να μας συντηρήσει όλους, τότε, το 1993, η εξωστρέφεια στον δικό μου Κλάδο, τη Διαφήμιση, μου συνέβη κατά τύχη. Λίγο οι ξένοι συνέταιροι που με παρότρυναν, λίγο η δική μου τρέλα να διοικώ μια άλλη Χώρα, με οδήγησαν στην

Εξισορροπεί η παγκόσμια αγορά κρασιού

Πιο κοντά η ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Αμπέλου και Οίνου.

Ο Διεθνής Οργανισμός Αμπέλου και Οίνου (OIV), στις 21 Μαρτίου παρουσίασε το σημείωμα του για την οικονομία το 2012 και τις τελευταίες εκτιμήσεις της καλλιέργειας, τις εξαγωγές, την κατανάλωση.


Ο Πρόεδρός του, Federico Castellucci, ανέφερε ότι ο ισολογισμός του 2012 είναι «γενικά θετικός». Η παγκόσμια ισορροπία μεταξύ της προσφοράς και της ζήτησης για το κρασί και πάλι φαίνεται εφικτή. Το 2012, η καμπύλη της κατανάλωσης έχει εδραιώσει την ανάκαμψη της (+0,6% σε σύγκριση με το 2011), ενώ η παραγωγή ήταν σημαντικά μειωμένη (-6%).

Η Κίνα δημιουργεί μία Ελλάδα κάθε 12,5 εβδομάδες

Όσοι ζουν στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ ή στην Ιαπωνία μπορεί να μην το νιώθουν, αλλά είναι πολύ πιθανόν η παγκόσμια οικονομία αυτήν τη δεκαετία να καταγράψει τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης των τελευταίων 30 ετών.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times η Goldman Sachs προβλέπει ότι το παγκόσμιο ΑΕΠ θα αναπτυχθεί κατά μέσο όρο σε ετήσια βάση 4,1% από το 2011 ως το 2020. Κατά τις τρεις προηγούμενες δεκαετίες, ο παγκόσμιος ρυθμός ανάπτυξης ποτέ δεν ξεπέρασε το 3,5%.


Αυτό που αλλάζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα είναι η πηγή αυτής της ανάπτυξης. Οι μεγάλες αναπτυσσόμενες αγορές του πλανήτη είναι πλέον η κινητήριος δύναμη της διεθνούς ανάπτυξης. Μόνο το 2011 η Βραζιλία, η Ρωσία, η Κίνα και η Ινδία (οι αποκαλούμενες και BRICs) δημιούργησαν σε όρους οικονομικής παραγωγής το ισοδύναμο μιας νέας Ιταλίας.

Ο Τζιμ Ο'Νιλ, οικονομικός αναλυτής της Goldman Sachs, ο οποίος εφηύρε και το ακρωνύμιο BRIC, δηλώνει: «Οι περισσότεροι άνθρωποι ακόμη δεν καταλαβαίνουν το μέγεθος της Κίνας και την ταχύτητα με την οποία κινείται. Το ΑΕΠ της ανέρχεται τώρα στα 8,2 τρισ. δολ., περίπου στο μισό από εκείνο των ΗΠΑ. Η Κίνα, όμως, αναπτύσσεται με ρυθμό 8% ετησίως. Είναι το αντίστοιχο με ανάπτυξη 4% στις ΗΠΑ». «Η Κίνα δημιουργεί μία Ελλάδα κάθε 12,5 εβδομάδες. Από το 2010 έχει δημιουργήσει μία Ινδία», δήλωσε στο πλαίσιο του Φόρουμ Αμπροσέτι.

"Καίει" το Λάδι

Η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με τη διατήρηση των τιμών λιανικής (του τυποποιημένου ελαιολάδου) σε σχετικά υψηλά επίπεδα, οδήγησε στον περιορισμό της κατανάλωσης ελαιολάδου.
Επίσης, εξαιτίας της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών, η ζήτηση για προϊόντα ελαιολάδου ιδιωτικής ετικέτας είναι ανοδική.
                                                   
Η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει στον περιορισμό της εγχώριας κατανάλωσης ελαιολάδου. Οι δε βιομηχανίες παραγωγής τυποποιημένου ελαιολάδου υφίστανται έντονο ανταγωνισμό από τη διακίνηση χύμα προϊόντος. Ενώ, οι εταιρείες επεξεργασίας – τυποποίησης ελαιολάδου καταγράφουν ανατροπή της κερδοφορίας και ζημιές.

                                              
Η εγχώρια παραγωγή ελαιολάδου υπερκαλύπτει την εγχώρια ζήτηση, ενώ μεγάλες ποσότητες διατίθενται και σε χώρες του εξωτερικού. Το μέγεθος της παραγωγής ελαιολάδου και πυρηνελαίου εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες οι οποίες επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το μέγεθος της παραγωγής των ελαιοδέντρων και, κατ’ επέκταση, την παραγωγή των συγκεκριμένων προϊόντων.

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Καλλιμάνης: Λατρεία για τη θάλασσα

Με πάνω από μισό αιώνα ιστορίας στην αγορά των κατεψυγμένων, η Καλλιμάνης είναι μια ελληνική εταιρεία που σιγά σιγά αγαπιέται σε όλον τον κόσμο.

Μπορεί το κατεψυγμένο ψάρι να είναι αντάξιο του φρέσκου; Όλοι γνωρίζουμε πως αυτό είναι αδύνατον.
Όσο, όμως, περισσότερο καταφέρνει να γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στην ποιότητα του δεύτερου από το πρώτο, τόσο πιο επιτυχημένη είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο. Και η Καλλιμάνης δεν βρίσκεται τυχαία στη θέση της κορυφαίας επιχείρησης φρεσκοκατεψυγμένων αλιευμάτων στην Ελλάδα. Ούτε τυχαία συγκαταλέγεται ανάμεσα σ’ εκείνες τις εταιρείες που διαπρέπουν στο εξωτερικό.


Η ιστορία της επιχείρησης είναι γραμμένη με τρεις λέξεις: Δουλειά, επιμονή, ποιότητα. Η προσπάθεια να φέρει το οικονομικό, κατεψυγμένο προϊόν στο επίπεδο του νωπού δεν ήταν ούτε εύκολη, ούτε πέτυχε από τη μία ημέρα στην άλλη. Αυτή, όμως, η εμπειρία και η εξειδίκευση της επιχείρησης είναι που σήμερα την κατατάσσει ανάμεσα στις κορυφαίες του είδους της.


Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Οι επιχειρήσεις που λείπουν

Παθιάζονται στα κανάλια με το χαράτσι και τις συντάξεις, με τη λιτότητα και την τρόικα, αλλά δεν λένε κουβέντα για τις εισαγωγές και τις εξαγωγές. Δεν είναι πιασάρικο το θέμα, γιατί ποιον να κατηγορήσεις και ποιον να υποστηρίξεις; Το πολύ πολύ να δείξεις έναν εξαγωγέα που περιμένει δύο χρόνια για την επιστροφή ΦΠΑ, αλλά ποιος θα συγκινηθεί;
 
Ομως, οι εξαγωγές είναι η μόνη ελπίδα μας για νέες δουλειές και για καλύτερα εισοδήματα, και οι μειωμένες εισαγωγές είναι που δείχνουν πόσο φτωχοί είμαστε πραγματικά. Το εμπορικό ισοζύγιο μοιάζει βαρετό, αλλά θα έπρεπε να είναι στο επίκεντρο των συζητήσεων.


Ενα θλιβερό γράφημα δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του ινστιτούτου Bruegel πριν από λίγες μέρες. Δείχνει τις αλλαγές στο εμπορικό ισοζύγιο των χωρών της Ευρωζώνης. Φαίνεται ανάγλυφα η διαφορά της Ελλάδας από την Ισπανία, την Ιρλανδία και την Πορτογαλία. Από το 2007 έως το 2012, στην Ιρλανδία οι εξαγωγές αυξήθηκαν μέσα στην κρίση κατά 14% του ΑΕΠ, στην Πορτογαλία 6% και στην Ισπανία 5%. Σ’ εμάς μειώθηκαν οριακά. Οι εισαγωγές μειώθηκαν μόλις κατά 2-3% του

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Πώς να αποφύγετε τα πιο συνηθισμένα λάθη στις επαγγελματικές κάρτες

Το άρθρο που ακολουθεί έχει γραφτεί από την Παναγιώτα Σουρτζή, δημοσιογράφο και υπεύθυνη του ηλεκτρονικού περιοδικού tourismpress.gr. Μέσα από τη δημοσιογραφική έρευνα της αρέσει να αναδεικνύει θέματα που βοηθούν και δίνουν λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις.

Η επαγγελματική κάρτα είναι η εικόνα κάθε επιχειρηματία ή στελέχους προς τα έξω και ένας τρόπος να κρατήσει επαφή με ανθρώπους του χώρου που τον ενδιαφέρουν να συνεργαστεί.

Είναι χρήσιμο λοιπόν, να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό και το περιεχόμενό της όπως δίνουμε για τη διαφήμιση και δημοσιότητα της επιχείρησής μας.


Στις μέρες μας, η επαγγελματική κάρτα έχει εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από μία απλή κάρτα με στοιχεία επικοινωνίας. Μπορεί να περιλαμβάνει πολλές και ποικίλες πληροφορίες όπως φωτογραφίες, σλόγκαν της εταιρείας, λίστα υπηρεσιών, κ.λπ.

Προσοχή! Ο βασικός κανόνας στην περίπτωση του περιεχομένου είναι: Σωστή αναλογία πληροφοριών.

Συνήθως, όσον αφορά το ζήτημα αυτό, υπάρχουν δύο περιπτώσεις: οι κάρτες που υπολείπονται και αυτές που «ξεχειλίζουν» από πληροφορίες. Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «Μέτρον

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Σουσάμι : Καλλιέργεια με μέλλον και υψηλά κέρδη

Ψηλά στη λίστα με τις εναλλακτικές καλλιέργειες που εμφανίζουν προοπτικές ανάπτυξης, βρίσκεται το σουσάμι, ένας διατροφικός θησαυρός που γνωρίζει μεγάλη ζήτηση.
Πρόκειται για ένα φυτό η καλλιέργεια του οποίου δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις, ενώ μπορεί να αποδώσει ακόμη και σε συνθήκες ξηρασίας.

Στο παρελθόν το σουσάμι καλλιεργούνταν ευκαιριακά στην Ελλάδα, ως καλλιέργεια δηλαδή που μπορούσε να μπει σε αντικατάσταση της αγρανάπαυσης. Κατά τη δεκαετία του 1970 έφθασε να καλλιεργείται συνολικά σε έκταση 200.000 - 300.000 στρεμμάτων, αλλά τα επόμενα χρόνια μειώθηκαν σταδιακά οι καλλιεργούμενες εκτάσεις.
Ο λόγος ήταν ότι οι επιδοτήσεις που άρχισαν να δίνονται από το 1981 από την ΕΟΚ σε ανταγωνιστικές προς το σουσάμι καλλιέργειες όπως είναι ο αραβόσιτος, τα ζαχαρότευτλα, αλλά και το γεγονός ότι το σουσάμι δεν εντάχθηκε στην Κοινή Αγροτική Πολιτική στα ελαιούχα φυτά, όπως είναι η σόγια, η ελαιοκράμβη και ο ηλίανθος.
Σήμερα η καλλιέργεια του σουσαμιού αναπτύσσεται στην περιοχή της Νιγρίτας, όπου καλλιεργούνται ντόπιοι πληθυσμοί σουσαμιού. Ωστόσο, η καλλιέργεια του σουσαμιού μπορεί να

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης: Ο "χρυσός" της ελληνικής γης παίρνει χρυσό στις εξαγωγές

Μετά το ρεκόρ εξαγωγών η εταιρεία από την Κοζάνη σχεδιάζει τη διεύρυνση των εξαγωγών της σε ΗΠΑ και ΕΕ.
Μόλις 6 χρόνια ζωής μετράει η "Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης"(ΠΚΚ), που ιδρύθηκε το 2007, αλλά ήδη ξεχωρίζει για το δυναμισμό της και την καθιέρωσή της στην ελληνική και τη διεθνή αγορά.


Η εταιρεία, που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης και της ΚΟΡΡΕΣ, πέτυχε μέσα στην τριετία 2010-2012 αύξηση των εξαγωγών της κατά 147%. Μάλιστα, η επίδοση αυτή οδήγησε και στην βράβευση της πριν από λίγες ημέρες από τα Sales Excellence Awards 2013 στην κατηγορία «επιτυχημένη έναρξη εξαγωγών».

Το 45% των συνολικών πωλήσεων στο εξωτερικός

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Άγγελος Μάρκου μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Sales Excellence Award» ανέφερε ότι η «Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης» συνεχίζει την πολιτική διεύρυνσης του δικτύου πώλησης διεθνώς, τονίζοντας μάλιστα πως το ποσοστό των εξαγωγών αγγίζει πλέον το

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Ημερίδα για την Προώθηση «Τυποποίησης - Πιστοποίησης - Ελέγχου Αγοράς» στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας – Βουλγαρίας

Στη στήριξη των εξαγωγικών επιχειρήσεων και την ενίσχυση των διασυνοριακών συνεργασιών Ελλάδας – Βουλγαρίας μέσω της δημιουργίας ενός δικτύου συνεργασίας επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών πιστοποίησης/ τυποποίησης αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, το Έργο «Market Control: Προώθηση «Τυποποίησης - Πιστοποίησης - Ελέγχου Αγοράς» στις διαπεριφερειακές περιοχές του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Κοινοτικής Πρωτοβουλίας Interreg» του Προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας «Ελλάδα – Βουλγαρία 2007-2013».


Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) πραγματοποιεί Ενημερωτική εκδήλωση με τίτλο «Δέσμευση στην ποιότητα: Ενίσχυση διασυνοριακών συνεργασιών και διεθνούς ανταγωνιστικότητας» τη Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013 και ώρα 18:30, στο Mediterranean Palace Hotel, Σαλαμίνος 3 & Καρατάσου στο Λιμάνι στη Θεσσαλονίκη.

Στην εκδήλωση, οι συμμετέχοντες Φορείς - Εταίροι του Έργου θα παρουσιάσουν τα αποτελέσματα από την υλοποίηση του Έργου αναφορικά με τις ανάγκες των επιχειρήσεων για κοινά σήματα ποιότητας/ συμμόρφωσης και την κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδίου για τη δημιουργία ενός ενιαίου φορέα ελέγχου και εργαστηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων με υψηλή ζήτηση στη διασυνοριακή περιοχή. Στη

Συνέδριο Νέες Καλλιέργειες- Προοπτικές & δυνατότητες


Στο συνέδριο-έκθεση «ΝΕΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ, Προοπτικές & δυνατότητες» θα παρουσιαστούν προτάσεις όπως καλλιέργειες για στέβια, ιπποφαές, κρανιά, blueberry, goji berry, aloe vera, ροδιές, τρούφα, μανιτάρια, αρωματικά φυτά, βιοκαύσιμα, πέλετς (pellets), αγριαγκινάρα, σαλιγκαροτροφία, σμέουρα, μύρτιλο, βατόμουρο, αρόνια, θερμοκήπια και σπόρους, λουλούδια, καρυδιές, κ.ά.



Το συνέδριο-έκθεση θα πραγματοποιηθεί 1-3 Μαρτίου, στο Εκθεσιακό Κέντρο Ξιφασκίας (Πρώην Δυτικό σεροδρόμιο, Ελληνικό-Αθήνα)
Στην έκθεση θα λάβουν μέρος έμπειροι επιχειρηματίες και καλλιεργητές από τους παραπάνω κλάδους, καθηγητές γεωπονικού πανεπιστημίου, θα μεταδώσουν τις γνώσεις τους, τις εμπειρίες τους σε όλους τους συνέδρους. Νέοι και ήδη υπάρχοντες αγρότες, υποψήφιοι επιχειρηματίες, άνεργοι που

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

''Go International'' in Moscow, May 2013

“Go International” is an Economic Cooperation Programme which aims to enhance multilateral trade in the wider region of Central, Southeastern Europe & the Eastern Mediterranean. It is a joint effort of Eurobank group with the three Greek Export Associations, the Panhellenic Exporters’ Association, the Greek International Business Association, the Exporters’ Association of Crete and SEV the Hellenic Federation of Enterprises.

 
The purpose of the Programme, which is set under the auspices of the Hellenic Ministry of Foreign Affairs, is to promote and facilitate business activity & cooperation among Greek companies and their counterparts abroad, especially in the region of Southeastern Europe, where Eurobank group has a significant presence.

 

Εξαγωγές : αύξηση 5,1% το 2012 σε ετήσια βάση

Εμπορευματικές συναλλαγές

Με θετικό πρόσημο κλείνει το 2012 για τις ελληνικές εξαγωγές. Τα προσωρινά στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) που δημοσιεύτηκαν χθες για το ελληνικό εξωτερικό εμπόριο εμπορευματικών συναλλαγών, ουσιαστικά επαληθεύουν τις εκτιμήσεις του ΙΕΕΣ του ΣΕΒΕ για αύξηση των ελληνικών εξαγωγών χωρίς πετρελαιοειδή κατά 5,1% για το 2012 συγκριτικά με το 2011. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε €821 εκατ.

 
Η μείωση των εισαγωγών (κατά 6%) για πέμπτο συναπτό έτος, με την ταυτόχρονη αύξηση των εξαγωγών, οδήγησε στη μείωση του εμπορικού ελλείμματος κατά 17,2%, το οποίο σε αξία διαμορφώθηκε στα €13,1 δις. Σημειώνεται ότι το εμπορικό έλλειμμα μέσα σε πέντε χρόνια μειώθηκε παραπάνω από το μισό, συγκεκριμένα κατά 57,4% ή κατά €17,8 δις σε απόλυτες τιμές.


Πίνακας 1. Ελληνικό εξωτερικό εμπόριο εμπορευματικών συναλλαγών, για την περίοδο 2008-2012

(ποσά σε εκατ. €) 
εξαγωγές χωρίς πετρελαιοειδή
2008
2009
2010
2011
2012
ΕΤ
12/11
MΕΤ
08/12
Ελληνικές Εισαγωγές
46.472,7
41.552,0
36.683,2
32.127,4
30.201,2
-6,0%
-10,2%
Ελληνικές Εξαγωγές
15.461,7
13.398,8
14.656,3
16.182,9
17.004,4
5,1%
2,4%
Εμπορικό Ισοζύγιο
(31.011,0)
(28.153,2)
(22.026,9)
(15.944,5)
(13.196,8)
-17,2%
-19,2%
Εξαγωγές / Εισαγωγές
33,3%
32,2%
40,0%
50,4%
56,3%
11,8%
14,1%

Πηγή: ΕΛΣΤΑΤ/ Επεξεργασία: ΙΕΕΣ – ΣΕΒΕ/ ΕΤ: Ετήσια Τάση/ ΜΕΤ: Μέση Ετήσια Τάση
 
Σε κλαδικό επίπεδο, τα βιομηχανικά είδη, που συνεισφέρουν με 21% στις ελληνικές εξαγωγές, μειώθηκαν το 2012 κατά 8,2%, ενώ τα τρόφιμα, που αποσπούν μερίδιο 19,3% σημείωσαν αύξηση σε ετήσια βάση κατά 9,3%. Οι εξαγωγές χημικών προϊόντων κατέγραψαν στασιμότητα, ενώ οι εξαγωγές πρώτων υλών



Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

GULFOOD 2013


Η Διεθνής Έκθεση GULFOOD 2013 διοργανώνεται στον Εκθεσιακό χώρο Dubai  International Exhibition Centre  στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.


Είναι γνωστό πως το Ντουμπάι έχει εξελιχθεί  σε ένα ισχυρότατο τουριστικό και εμπορικό κέντρο, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι καταναλωτικές τάσεις που καταγράφονται, έχουν ενσωματώσει τη δυτική κουλτούρα στη δική τους παράδοση με αποτέλεσμα το Ντουμπάι να  αποτελεί  την «πύλη» σε 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές στη Μέση Ανατολή, μια αγορά στην οποία ο τομέας τροφίμων παρουσιάζει ετήσιο κύκλο εργασιών πάνω από 31 δις. $.

 
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ:

Τρόφιμα, χυμοί αναψυκτικά,  εξοπλισμός ξενοδοχείων, restaurant  και cafe, μηχανήματα επεξεργασίας συντήρησης και

Επιχειρηματική Αποστολή στο Μπακού από Ελληνοαζερικό Εμπορικό Οικονομικό Επιμελητήριο

 
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών ενημερώνει τα μέλη του ότι το Ελληνο Αζέρικο Οικονομικό και Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει Επιχειρηματική Αποστολή και Επενδυτικό Συνέδριο (Investment Forum), στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, το Μπακού, στις 6 με 8 Μαρτίου 2013, με επικεφαλής τον Υφυπουργό Εξωτερικών κ. Κούρκουλα και τη συνοδεία του Γενικού Γραμματέα ΥΠΕΞ κ. Μίχαλου.
 
Στόχος της Επιχειρηματικής Αποστολής και του Επενδυτικού Συνεδρίου είναι να φέρουν σε επαφή τις ελληνικές επιχειρήσεις με τις αζέρικες, σύμφωνα με τον τομέα ενδιαφέροντος, μέσα από ένα ατομικό πρόγραμμα συναντήσεων. Με την συνεργασία του Κρατικού Οργανισμού Az Promo (http://www.azpromo.az) και το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στο Μπακού, κάθε συμμετέχουσα ελληνική επιχείρηση θα έχει τη δυνατότητα:
• Να προβληθεί στο αζέρικο έδαφος
• Να πραγματοποιήσει σημαντικές επαφές με τις αζέρικες επιχειρήσεις

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Μπαίνει και στην αγορά της Κίνας η μπίρα Φιξ

Εξαγωγές στην αγορά της Κίνας ξεκινά άμεσα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ανεβάζοντας στo 16 τoν αριθμό των χωρών όπου η μπίρα Φιξ έχει πλέον παρουσία.
Το πρώτο άνοιγμα θα γίνει στην αγορά της νοτιοδυτικής Κίνας με επίκεντρο τη Σαγκάη ενώ την ερχόμενη τριετία η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τη διανομή των FIX Hellas και Fix Dark στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
«Έχοντας ήδη παρουσία σε 15 σύγχρονες και δυναμικές αγορές του εξωτερικού, από τις αρχές του 2012, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την επένδυση στην εξωστρέφεια, επεκτείνοντας την εξαγωγική της δραστηριότητα και στην αγορά της Κίνας.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Πρωταθλητές στις εξαγωγές η τσιπούρα και το λαβράκι

«Ταξιδεύουν» σε 30 χώρες τα ελληνικά προϊόντα ιχθυοκαλλιέργειας
 
Mε στόχο την ενίσχυση των εξαγωγών και την περαιτέρω ανάπτυξη της ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα ανακοινώθηκε χθες από τον Ελληνικό Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών το Ολοκληρωμένο Επιχειρησιακό Σχέδιο Προώθησης για Ευρύαλα Μεσογειακά Είδη (τσιπούρα και λαβράκι ιχθυοκαλλιέργειας), συνολικού ύψους 3,65 εκατ. ευρώ, για την προβολή των ελληνικών προϊόντων στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας καθώς και για την ενίσχυση τους στην εγχώρια αγορά.
 
Με περισσότερους από 115.000 τόνους τσιπούρας και λαβρακιού να εξάγονται κάθε χρόνο σε 30 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, τα ελληνικά προϊόντα ιχθυοκαλλιέργειας αποτελούν το σημαντικότερο εξαγωγικό προϊόν στον κλάδο των ελληνικών τροφίμων, αντιπροσωπεύοντας το 25% του συνόλου των εξαγωγών ειδών διατροφής με πραγματοποιούμενο τζίρο που ξεπερνά τα 800 εκατ. ευρώ. Μάλιστα από το σύνολο του πραγματοποιούμενου τζίρου το 50% αφορά τις εξαγωγές. Η χώρα μας κατέχει την πρώτη θέση στην παραγωγή ψαριών ιχθυοκαλλιέργειας στη Μεσόγειο.

ΔΡΑΣΕΙΣ. Οπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, εκτός από τις

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Προωθώντας Ελληνικά προϊόντα στην ρωσική αγορά

Το Ελληνορωσικό Εμπορικό Επιμελητήριο αναγγέλλει την διοργάνωση του 2ου Ελληνορωσικού Εξαγωγικού Συμποσίου :«Προωθώντας Ελληνικά προϊόντα στην ρωσική αγορά» στην Αθήνα, την περίοδο 3 – 4 Απριλίου 2013.

Πρόκειται για ένα Συμπόσιο που αποτελεί σημαντικό σημείο συνάντησης για τις εξωστρεφείς επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας και παράλληλα γόνιμο έδαφος για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στη Ρωσική αγορά.
Δεδομένου των υπαρχουσών ευκαιριών διείσδυσης στη Ρωσική αγορά, το 2ο Ελληνορωσικό Εξαγωγικό Συμπόσιο εντάσσει πέρα από τους κλάδους των τροφίμων και των ποτών, τους δυναμικούς κλάδους των ενδυμάτων και των υποδημάτων, διευρύνοντας τους τομείς της ελληνορωσικής επιχειρηματικής συνεργασίας.
Το συμπόσιο θα φιλοξενήσει μια σημαντική ρωσική αποστολή δυνητικών συνεργατών –
buyers, η οποία θα απαριθμήσει τις ιδιαιτερότητες της ρωσικής αγοράς και θα προβεί σε προκαθορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις διερευνώντας τη δυνατότητα συνεργασίας με τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Πάτρα : Επενδύοντας στην Εξωστρέφεια


Ο ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδας και το Επιμελητήριο Aχαϊας διοργανώνουν εκδήλωση με θέμα:

"Επενδύοντας στην Εξωστρέφεια: Δράσεις και Πρωτοβουλίες για Στελέχη και Επιχειρήσεις".

 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 18:00 στην Πάτρα (αίθουσα Επιμελητηρίου Αχαϊας) Μιχαλακοπούλου 50, Πάτρα.

Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης εδώ.


Ικτίνος: Ανεβάζει τον πήχη για το 2013

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ικτίνος Ελλάς κ. Ευάγγελος Χαϊδάς μιλά στο Euro2day.gr για την περυσινή οικονομική πορεία του ομίλου και για τους στόχους της φετινής χρονιάς.



Σκοπός της εισηγμένης δεν είναι μόνο να αυξήσει περαιτέρω τις εξαγωγές μαρμάρου (το 90% των πωλήσεων της εταιρείας κατευθύνεται ήδη στο εξωτερικό), αλλά και να επεκταθεί σε άλλες δραστηριότητες όπως οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, το real estate και η πώληση ελληνικών αγροτικών προϊόντων στην κινεζική αγορά.


ΕΡ: Κύριε Χαϊδά, πώς εξελίχθηκε το 2012 για την εταιρεία σας;
ΑΠ:
Θα έλεγα πως το έτος σε ότι αφορά τον κύκλο εργασιών εμφάνισε εικόνα παρόμοια με αυτή του εννεαμήνου. Η υστέρηση των πωλήσεών μας οφείλεται στις πολύ κακές καιρικές συνθήκες που είχαν επικρατήσει κατά το πρώτο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς, γεγονός που κατάστησε αδρανή τα λατομεία. Το θετικό είναι πως ο φετινός χειμώνας εξελίσσεται καλύτερα από πλευράς καιρικών συνθηκών.


Σε επίπεδο κερδών, εκτιμώ πως αυτά θα κυμανθούν ποσοστιαία περίπου όπως ο κύκλος εργασιών. Αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι πως το 90% περίπου των πωλήσεών μας κατευθύνθηκε στις

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Ακριβά τα πτυχία, μικρή η ανταποδοτικότητα

Το κράτος πληρώνει από 95.000 ευρώ τις σπουδές ενός φοιτητή στην Ιατρική έως 8.100 ευρώ στη Φιλολογία Αθηνών

Το ελληνικό κράτος δίνει πάνω από 50.000 ευρώ για τις σπουδές ενός φοιτητή του ΕΜΠ. Πρόκειται για το ακριβότερο πτυχίο ανά πανεπιστήμιο. Ομως, οι αυξομειώσεις είναι έντονες. Ενδεικτικά, στο ίδιο ίδρυμα για κάθε πτυχίο στους μεταλλειολόγους ΕΜΠ το κράτος δίνει συνολικά 69.000 ευρώ, ενώ για τους ηλεκτρολόγους ΕΜΠ 17.300 ευρώ. Ακριβότερη όλων είναι η Ιατρική Αθηνών, στην οποία το κόστος για τη λήψη πτυχίου φθάνει τις 95.000 ευρώ. Στον αντίποδα, μεταξύ των εμβληματικών σχολών, στη Φιλολογία Αθηνών ένα πτυχίο κοστίζει 8.100 ευρώ, ενώ στη Νομική Αθηνών 9.180. Το πιο «οικονομικό» πανεπιστήμιο είναι το Δυτικής Ελλάδας, όπου οι σπουδές κάθε φοιτητή έως την αποφοίτησή του κοστίζουν στο κράτος περίπου 5.000 ευρώ.



Την ίδια στιγμή χιλιάδες είναι οι άνεργοι πτυχιούχοι ΑΕΙ, ενώ πολλοί παίρνουν τον δρόμο της μετανάστευσης. Ενδεικτικό είναι ότι το 2007, 1.554 Ελληνες γιατροί ζούσαν και εργάζονταν σε γερμανικά νοσοκομεία. Στα τέλη του 2012 ο αριθμός είχε σχεδόν τετραπλασιαστεί, φθάνοντας τις περίπου 6.000.

Το πανόραμα των ελληνικών πανεπιστημίων, που παρουσιάζει σήμερα η «Κ», γεννά ερωτήματα σχετικά με την ανταποδοτικότητα των σπουδών στα ελληνικά ΑΕΙ την ίδια στιγμή που η χώρα

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Σύγχρονες επιχειρηματικές δυνατότητες στον αγροτικό τομέα

Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Γ.Π.Α.) λαμβάνοντας υπόψη την συνεχώς αυξανόμενη τάση αναζήτησης επαγγελματικών διεξόδων στην αγροτική παραγωγή και τη μεταποίηση των προϊόντων της διοργανώνει διήμερο ενημέρωσης του πληθυσμού της Αθήνας και της ελληνικής περιφέρειας, στις 16 και 17 Φεβρουαρίου 2013 με θέμα: "Σύγχρονες επιχειρηματικές δυνατότητες στον αγροτικό τομέα".

 
 
Σκοπός της εκδήλωσης είναι η συνοπτική παρουσίαση, από πανεπιστημιακούς καθηγητές και ανθρώπους της αγοράς, των δυνατοτήτων αλλά και των απαραίτητων προϋποθέσεων για την άσκηση διαφόρων σύγχρονων επαγγελματικών δραστηριοτήτων που καλύπτουν όλο το φάσμα της αγροτικής παραγωγής και μεταποίησης των προϊόντων της και οι οποίες θα μπορούσαν να συμβάλλουν στη δημιουργία εισοδήματος και στην αύξηση της απασχόλησης. Η εκδήλωση αυτή, που απευθύνεται - και είναι ανοικτή- στο ευρύ κοινό, αποτελεί το πρώτο βήμα μιας ολοκληρωμένης πρωτοβουλίας του Πανεπιστημίου για την υποστήριξη του πληθυσμού που ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στον αγροτικό τομέα. Στη διάρκεια της εκδήλωσης οι συμμετέχοντες, εφόσον το επιθυμούν, θα μπορούν να συμπληρώσουν έντυπα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την οργάνωση στη συνέχεια, αυτοχρηματοδοτούμενων εκπαιδευτικών σεμιναρίων από το Γ.Π.Α. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό Κέντρο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιερά Οδός 75. Το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών EΔΩ.

Προϋπόθεση για τις εξαγωγές η πιστοποίηση προϊόντων

Διεθνές συνέδριο με τίτλο «Τυποποίηση ποιότητας: Προς βελτιωμένη εμπειρία αγοράς» πραγματοποιείται την Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα 14:30, στο Dramatic Theatre “Ivan Dimov”, 40 “Otec Paisii” Street, στο Χάσκοβο της Βουλγαρίας.


Η ποιότητα και η πιστοποίηση των προϊόντων δεν αποτελεί μόνο τυπική, αλλά και ουσιαστική προϋπόθεση για την είσοδο των επιχειρήσεων σε ξένες αγορές και μάλιστα στις αγορές των αναπτυγμένων χωρών της ΕΕ, που εφαρμόζουν αυστηρά πρότυπα ελέγχου για τα εισαγόμενα προϊόντα.

Το Συνέδριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου «Έλεγχος Αγοράς Ελλάδα - Βουλγαρία: Προώθηση «Τυποποίησης - Πιστοποίησης - Ελέγχου Αγοράς» στις Διαπεριφερειακές Περιοχές του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Κοινοτικής Πρωτοβουλίας Interreg». Το Έργο αναμένεται να

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Greek Exports Conference 2013

Σε συνέχεια της διοργάνωσης των επιτυχημένων εξαγωγικών συνεδρίων Exports Money Conference 2011 & 2012 και της μεγάλης ανταπόκρισης του κλάδου σε αυτά, η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) και η εταιρία Ethos Media S.A., υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, του συνόλου των εξαγωγικών φορέων και της πλειοψηφίας των διμερών επιμελητηρίων, οργανώνουν ένα διήμερο αφιερωμένο στις εξαγωγές με τίτλο Greek Exports Forum 2013.

 
Το Greek Exports Forum 2013 θα διεξαχθεί την Παρασκευή 29 & το Σάββατο 30 Μαρτίου 2013, στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental και περιλαμβάνει:

Α. Tο συνέδριο Greek Exports Conference 2013 (Παρασκευή 29 Μαρτίου, 09.00 -18.00)

Β. Την παράλληλη δράση με Β2Β προσωπικές συναντήσεις Ελλήνων εξαγωγέων με μεγάλους διεθνείς Buyers
(Παρασκευή 29 Μαρτίου, 13.00-18.00 & Σάββατο 30 Μαρτίου, 10.00 -15.00)


Γ. Την απονομή εξαγωγικών βραβείων Greek Exports Awards 2013 (Παρασκευή 29 Μαρτίου, 19.30)

Πιο αναλυτικά, το συνέδριο Greek Exports Conference 2013 θα διεξαχθεί την Παρασκευή 29 Μαρτίου

Ξεκινάει τις επόμενες ημέρες την εμπορική της δράση μια νέα Ομάδα Παραγωγών Φράουλας στην Ηλεία με την επωνυμία Ήλιδα

Μια νέα Ομάδα Παραγωγών φράουλας με την επωνυμία «Ήλιδα» δημιουργήθηκε φέτος στην Ηλεία, αλλάζοντας τα εμπορικά και παραγωγικά δεδομένα στην περιοχή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑγροΤύπου, η δραστηριοποίηση της Ομάδας θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες ενώ στόχος της είναι να αποκτήσει την υπεραξία που της αρμόζει η φράουλα της περιοχής.



Η «Ήλιδα», αποτελείται από 47 παραγωγούς ενώ οι καλλιεργούμενες εκτάσεις φτάνουν τα 2.500 στρέμματα. Σύμφωνα με όσα αναφέρει στον ΑγροΤύπο ο πρόεδρος της Ομάδας Παραγωγών, κ. Ανδρέας Γούργαρης, βασικός στόχος της νεοσύστατης οργάνωσης είναι η αποστολή του προϊόντος στις διεθνής αγορές ενώ μας τονίζει ότι είναι ανάγκη να ανοιχτούν και άλλοι εμπορικοί προορισμοί εκτός από αυτόν της Ρωσίας.
Μάλιστα φέτος οι παραγωγοί σκοπεύουν να εξάγουν και στην Βουλγαρία. Το συσκευαστήριο της

Λείπει η σωστή εξαγωγική στρατηγική

Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα και τα τρόφιμα, μολονότι στην πλειονότητά τους είναι υψηλής ποιότητας διεισδύουν δύσκολα στις αγορές της Ευρώπης. Αυτό οφείλεται μεταξύ άλλων στην έλλειψη σωστού μάρκετινγκ.

Το 2011 οι εξαγωγές αγροτικών προϊόντων έκαναν ιστορικό ρεκόρ. Η αξία τους έφτασε στα 4,5 δισ. ευρώ και τα μηνύματα για τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου είναι ενθαρρυντικά. Το ενδιαφέρον των παραγωγών για τις αγορές του εξωτερικού είναι αυξημένο, ωστόσο, ο κλάδος των εξαγωγών τροφίμων και ποτών συναντά πολλές δυσκολίες για να φτάσει στα ράφια των ευρωπαϊκών σουπερμάρκετ. Ιδιαίτερα δύσκολη για τους Έλληνες εξαγωγείς φαίνεται να είναι η αγορά της Γερμανίας, όπου το 2011 σημειώθηκε μείωση κατά 4% των εξαγωγών τροφίμων και ποτών. Ο Τρύφων Κολιτσόπουλος, σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εξαγωγών, σε συνέντευξή του προς

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

H "περιπέτεια" του ελληνικού κρασιού στην Κίνα

Είκοσι οινοποιητικές εταιρείες ταξιδεύουν ήδη το ελληνικό κρασί στη μακρινή Κίνα, όπου η ζήτηση για ποιότητα και δυνατό brand βαίνει διαρκώς αυξανόμενη. Αν και η διείσδυση του ελληνικού κρασιού στην κινεζική αγορά είναι ακόμη αργή και οι μέχρι τώρα συμφωνίες βασίζονται κυρίως στο μεράκι των ελληνικών εταιρειών, οι προβλέψεις για φέτος δείχνουν αύξηση των εξαγωγών πάνω από 60%.


Η συνεχιζόμενη μείωση της εγχώριας κατανάλωσης οίνου, η «αναγκαστική» στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς το χύμα κρασί και η ανάγκη εύρεσης νέων πηγών εσόδων ήταν αρκετά για να στρέψουν πολλές εταιρείες το βλέμμα προς την Κίνα.

Σύμφωνα με το γραφείο τύπου και δημοσίων σχέσεων του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου, τους πρώτους δέκα μήνες του 2012 οι συνολικές ελληνικές εξαγωγές προς την Κίνα αυξήθηκαν κατά

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Ευκαιρίες σε Έλληνες φοιτητές να επισκεφθούν κορυφαία Πανεπιστήμια των ΗΠΑ

Πριν από τέσσερα χρόνια, ο διδακτορικός φοιτητής του Πανεπιστημίου του Stanford Γιάννης Γιακουμής οραματίστηκε ένα ελληνικό πανεπιστήμιο, όπου οι φοιτητές θα δημιουργούν με τον τρόπο που το κάνουν οι φοιτητές του Stanford.

Οπως καμία ιδέα που γεννιέται μέσα στα Πανεπιστήμια του Stanford και του Berkeley δεν πάει χαμένη, έτσι και η έμπνευση του Γιάννη Γιακουμή ενσαρκώθηκε στην πρωτοβουλία μιας μικρής ομάδας Ελλήνων αποφοίτων και φοιτητών των Πανεπιστημίων της Καλιφόρνιας, η οποία έγινε θεσμός. Για τέταρτη συνεχή χρονιά η ομάδα ανακοίνωσε το Ακαδημαϊκό Ταξίδι στις ΗΠΑ – «Educational Trip US». Το ταξίδι απευθύνεται σε Ελληνες φοιτητές, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να επισκεφθούν δωρεάν κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα στις ΗΠΑ και να εφοδιαστούν με νέες ιδέες που, επιστρέφοντας, θα μπορέσουν να εφαρμόσουν και να αξιοποιήσουν στο δικό τους ακαδημαϊκό περιβάλλον.


Βασικός στόχος της διοργανώτριας ομάδας είναι η αλλαγή νοοτροπίας στο ελληνικό σύστημα ανωτάτης εκπαίδευσης, μέσα από τους ίδιους τους φοιτητές και όχι από το ίδιο το πανεπιστήμιο. Οπως υποστηρίζουν, μέσα από αυτήν την επίσκεψη θέλουν να δείξουν στους Ελληνες φοιτητές μιαν

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Επτά καινοτόμες αγροτικές επιχειρήσεις εξηγούν πώς φτάνεις από το "δεν γίνεται" στο ...βραβείο

“Όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε την ιδέα μας πράξη, βαρεθήκαμε να ακούμε 'αυτό δεν γίνεται'. Τελικά επιμείναμε και καταλάβαμε ότι όλα γίνονται, αρκεί να το πιστέψεις”: ο Σταύρος Αργυρόπουλος, πρόεδρος της εταιρείας BIOGRECO ΑΕ, η οποία το 2002 ξεκίνησε να παράγει το πρώτο νωπό πιστοποιημένο βιολογικό κοτόπουλο στην Ελλάδα, κόντρα στα ...”δεν γίνεται”, εξήγησε σήμερα τον ρόλο της επιμονής στην επιτυχία μιας καινοτόμου επιχειρηματικής ιδέας, παραλαμβάνοντας το ένα από τα επτά βραβεία, που απένειμε σε ισάριθμες καινοτόμες επιχειρήσεις το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Η απονομή των βραβείων, τα οποία αφορούσαν επιχειρήσεις του κλάδου της ζωικής παραγωγής, έγινε στο πλαίσιο της 8ης διεθνούς έκθεσης Zootechnia, στη Θεσσαλονίκη, παρουσία του αρμόδιου υπουργού Αθανάσιου Τσαυτάρη. Το ΑΠΕ-ΜΠΕ παρουσιάζει ορισμένες από τις βραβευθείσες επιχειρήσεις.

Η ιδέα έκανε τη (βιολογική) κότα Το 2001, τρεις νέοι που επέλεξαν να ζήσουν με τις οικογένειές τους στη Λακωνία, οι γεωπόνοι- ζωοτέχνες Σταύρος Αργυρόπουλος και Μπάμπης Λύρας κι ο αγρότης Μελέτης Γιαννάκος ένωσαν τις δυνάμεις τους, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση με την αγροτική εμπειρία, προκειμένου να κάνουν την ιδέα τους πράξη. Σε τι στόχευαν; να τοποθετήσουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ το κοτόπουλο "όπως ήταν παλιά", δηλαδή αγνό και αυθεντικό, αλλά ταυτόχρονα πιστοποιημένο, όπως επιτάσσουν οι σημερινές ανάγκες της αγοράς.

Κάπως έτσι, το 2002, παρουσιάζουν στην ελληνική αγορά το πρώτο νωπό πιστοποιημένο βιολογικό κοτόπουλο. Σήμερα, η BIOGRECO διαθέτει πλέον τέσσερις οικογενειακές πτηνοτροφικές μονάδες, από τη συνεργασία των οποίων προκύπτει μια παραγωγή περίπου 200.000 βιολογικών κοτόπουλων ανά έτος, ήτοι το 70% της εγχώριας παραγωγής του είδους.

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

European Union - Latin American Relations after the Santiago de Chile Summit and Implications for Greece

Το Ινστιτούτο Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων σε συνεργασία με το Center for International RelationsCPDOC, Fundação Getúlio Vargas,  Ρίο, το EU-LAC Foundation, Αμβούργο, το Aragon Foundation for Research and Development, Σαραγόσα, το Research Unit onGlobal Governance and the EU”, Universidad de Zaragoza διοργανώνει διεθνές συνέδριο στις 11 Φεβρουαρίου 2013  με θέμα:
 
European Union - Latin American Relations after the Santiago de Chile Summit and Implications for Greece

Ώρα έναρξης: 9.30 π.μ. - Οι εργασίες του Συνεδρίου θα διεξαχθούν μόνο στην αγγλική γλώσσα.

 

Κύριος ομιλητής (Keynote Speaker): Δημήτριος Κούρκουλας, Υφυπουργός Εξωτερικών. Η τελετή έναρξης του συνεδρίου και η αρχική συνεδρίαση  θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο «Γ. Κρανιδιώτης» του Υπουργείου Εξωτερικών, Ακαδημίας 1.
Οι εργασίες του Συνεδρίου θα συνεχιστούν στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ινστιτούτου Διεθνών Οικονομικών

Export Academy

Export Academy