Η δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης τελευταίος κρίκος στο πακέτο προώθησης των ελληνικών προϊόντων
Στις αρχές του καλοκαιριού του 2009, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Mεγάρου Μποδοσάκη επί της οδού Β. Αμαλίας, όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της Eurobank, σε μια μεγάλη εκδήλωση, ο κ. Νίκος Νανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της τράπεζας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Ηταν η εποχή που η κρίση δεν είχε ακόμη επηρεάσει σημαντικά την ελληνική οικονομία και δεν διαφαινόταν στον ορίζοντα ούτε η χρεοκοπία της χώρας ούτε και η ένταση της ύφεσης. Ωστόσο ήταν σαφής η ανάγκη αλλαγής του μοντέλου ανάπτυξης της χώρας, το οποίο ως τότε στηριζόταν στη δημόσια και ιδιωτική κατανάλωση.
Στις αρχές του καλοκαιριού του 2009, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Mεγάρου Μποδοσάκη επί της οδού Β. Αμαλίας, όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της Eurobank, σε μια μεγάλη εκδήλωση, ο κ. Νίκος Νανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της τράπεζας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Ηταν η εποχή που η κρίση δεν είχε ακόμη επηρεάσει σημαντικά την ελληνική οικονομία και δεν διαφαινόταν στον ορίζοντα ούτε η χρεοκοπία της χώρας ούτε και η ένταση της ύφεσης. Ωστόσο ήταν σαφής η ανάγκη αλλαγής του μοντέλου ανάπτυξης της χώρας, το οποίο ως τότε στηριζόταν στη δημόσια και ιδιωτική κατανάλωση.







Επικεντρώνοντας την προσοχή, τις γνώσεις και τις δυνάμεις τους στην επιτυχία των επιχειρήσεων, μέσω της συνεχούς ανάπτυξης και απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού, συμβάλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας και της θετικής επίδρασης στο τελικό αποτελέσματα. Με ανοιχτό μυαλό και εξωστρέφεια λειτουργούν σαν φορείς αλλαγών και σαν υγιή κύτταρα στο DNA των οργανισμών, καταπολεμώντας την απογοήτευση και την αδράνεια. Έτσι θα καταφέρουν να διατηρήσουν το λύχνο της ελπίδας, της ηθικής, της εμπιστοσύνης, της ανάπτυξης και της ανάκαμψης αναμμένο και φωτεινό». Με τα λόγια αυτά υποδέχθηκε τα παριστάμενα στελέχη 
















