Η δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης τελευταίος κρίκος στο πακέτο προώθησης των ελληνικών προϊόντων
Στις αρχές του καλοκαιριού του 2009, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Mεγάρου Μποδοσάκη επί της οδού Β. Αμαλίας, όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της Eurobank, σε μια μεγάλη εκδήλωση, ο κ. Νίκος Νανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της τράπεζας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Ηταν η εποχή που η κρίση δεν είχε ακόμη επηρεάσει σημαντικά την ελληνική οικονομία και δεν διαφαινόταν στον ορίζοντα ούτε η χρεοκοπία της χώρας ούτε και η ένταση της ύφεσης. Ωστόσο ήταν σαφής η ανάγκη αλλαγής του μοντέλου ανάπτυξης της χώρας, το οποίο ως τότε στηριζόταν στη δημόσια και ιδιωτική κατανάλωση.
Στις αρχές του καλοκαιριού του 2009, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Mεγάρου Μποδοσάκη επί της οδού Β. Αμαλίας, όπου στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της Eurobank, σε μια μεγάλη εκδήλωση, ο κ. Νίκος Νανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της τράπεζας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Ηταν η εποχή που η κρίση δεν είχε ακόμη επηρεάσει σημαντικά την ελληνική οικονομία και δεν διαφαινόταν στον ορίζοντα ούτε η χρεοκοπία της χώρας ούτε και η ένταση της ύφεσης. Ωστόσο ήταν σαφής η ανάγκη αλλαγής του μοντέλου ανάπτυξης της χώρας, το οποίο ως τότε στηριζόταν στη δημόσια και ιδιωτική κατανάλωση.